Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista huomenta sille tyypille, jonka nimi loppuu samaan kirjaimeen kuin oma nimeni.
Mukavaa päivää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt hattuasi, kuten joitain muitakaan asioita, mutta mielikuvitukseni on erittäin tuotteliasta mallia, joten voin helposti hahmotella, millaista jokin olisi, tai mikä sinulle sopisi.
Se vähän harmittaakin, kun mielikuvituksesi paikkaa liian hyvin todellisuutta.
Miksi se harmittaa?
Siksi, että sillä pärjää, eikä enempään ole pakottavaa tarvetta.
Ei mulla ole pakottavia tarpeita oikein mihinkään. En kyllä usko, että kuvitelma mitenkään vähentävää kiinnostusta toteuttaa asioita todelisuudessakin tilaisuuden auetessa. Pikemminkin on jo jonkinlainen hahmotelma mahdollisuuksista ja tavoitteista olemassa eikä mene sormi suuhun tosipaikassa. Uskon j
Sittenhän sulla on tasapaino. Mulla on kova kaipuu, jonka olet ehkä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sun nimesi tänään, ja se tuntui kummallisen vaikealta - vähän kuin sormenpäitä olisi poltellut, kuin aihe olisi ollut suorastaan kielletty
Onko kaivattusi niin kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa hoitoon tulee päästä?
Huomenna pääsee jos ottaa nyt yhteyttä hoidon tarpeen arvioijaan... :)
Päivystysaikoja ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei huvittais nähdä.
Ei ole vaaraa kellään.
Mä oon mielummin piilohullu. Jos joku sais tietää tästä hommasta niin hoitoon joutuisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon mielummin piilohullu. Jos joku sais tietää tästä hommasta niin hoitoon joutuisin.
Ei sua pakotettaisi hoitoon, mutta pääsisit, jos haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Oon tajunnu kuuluvani vähän liian moneen vähemmistöön. Vähän niin kun vähemmistöstressi potenssiin 10. Ei ihme kun vähän raskas olo välil.
Minulla on tuo sama. Siitä olen joskus maininnut omalle kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja mahdollisesti vastenmielisenä ylipäätään. Ja tä
Hitto ku veijaria alkoi kutkuttaa pelkkä ajatus tuntien siitä kaivattuni kanssa <3 😍 t. sivusta
Jos pärjää päänsä kanssa, kukaan ei salaisuuttasi.
Mun lukihäiriö näkyy aikuisena yhdessä asiassa. Multa saattaa puuttua kokonaan jokin sana lauseesta, enkä huomaa sitä kuin vasta jälkeen päin.
Oikeestaan vähä surullista että harhaiset5 haaveet on ainoa asia mikä pitää mut elossa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan vähä surullista että harhaiset5 haaveet on ainoa asia mikä pitää mut elossa.
Se on surullista.
Itselleni alkaa tää sama paska riittää.Kuinka tyhmä sitä voikaan olla. Toinen elää ja nauttii välittämättä hittojakaan ja minä se vaan kaipaan.Pask..t vielä on kesää jäljellä ja minä lähden ulos.
Huomenna pääsee jos ottaa nyt yhteyttä hoidon tarpeen arvioijaan... :)