Paska sää pilaa taas kesäloman 🤬
Ei ole tiedossa kuiin kylmyyttä ja sadetta. Loma menee pelatessa, ei eroa talvesta mitenkään.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/f7c6990c-c63a-460a-983f-a6063f3b2…
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Elokuu on paras lomakuukausi ja nykyään myös syyskuun puoleen väliin asti on jopa 25 astetta kuten viime kesänä.
Näin on. Väärin että koulut alkavat elokuun alussa, pilaa monen elokuu. Sääliksi käy sellaiset vanhemmat/ vanhempi jolla on lomaa elokuussa ja kouluikäisiä lapsia.
Koulujen kesäloma pitäisi alkaa juhannuksesta, ja elokuu olisi vielä vapaa!
Ei haittaa koska on töitä muutenkin.
Aina voi onneksi matkustaa! Lämmin merivesi odottaa välimerellä!
Ihan sama - poissa töistä, poissa mielestä, vaikka sitten sataisi ämmiä äkeet selässä.
Olisko kuntoloma ja dieetti? Tulisit töihin reippaana ja varmaan vähännpäivettyneenä ja kaikki kysyis missä oot ollut? Tämä on täydellinen lenkkeily/sali/uimahalli.
Anteeksi jos pahoitinbap:n mielen mutta minä olen jonkin aikaa kohottanut kuntoa ja kun läski ei muuten katoa niin asensin kalorilaskurin. Aurinkoa saa pakostakin kun on ulkona. Oon ihan endorfiineissa tästä kun muutama päivä mennyt.
Ensi kesänä sitten pelatessa taas kun GTAIV julkaistaan 26. toukokuuta.
Hauskoja noi ihmiset,jotka säästä ottaa ressiä....🤣🤣
On sulla ongelmat. Jotkut eivät ole edes hengissä, vaikka haluaisivat, ja sä ruikutat jostain säästä.
Muutama aamuna töihin pyörällä ilman pipoa. Nyt meni hermot paleluun ja kaivoin kevyttoppatakin ja pipon takasin käyttöön. Kohta mennään eikä näytä nytkään hyvältä, 13 mittarissa.
Niin että jätän elämäni elämättä kun sää on mielestäni huono? Valintahan se on tuokin.
Muuta muualle jos ei kelpaa. Ei kukaan tai mikään sinua pidättele täällä. 15-20 astetta on ihanteellinen lämpötila terveelle ja vähintään normaalikuntoiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Muuta muualle jos ei kelpaa. Ei kukaan tai mikään sinua pidättele täällä. 15-20 astetta on ihanteellinen lämpötila terveelle ja vähintään normaalikuntoiselle ihmiselle.
Täällä on edelleen +10 ja kylmän kosteaa. Jotkut sekopäät eivät taas ymmärrä +10 ja +20 eroa.
Vierailija kirjoitti:
Eli muuttaa pitäisi koska talvella ei päästä lähellekään noita lämpöjä. Hikisesti "kesällä" parin kk aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos norjalaisilla olisi aina kesä pilalla kun sataa, heillä olisi elämä pilalla. Det finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær.
Mikä norjalainen sinä olet?
Sopiva sää 10 - 20 lämpöastetta. Luonto voi hyvin, kun kosteaa välillä. Helppo hengittää. Oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos norjalaisilla olisi aina kesä pilalla kun sataa, heillä olisi elämä pilalla. Det finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær.
Mikä norjalainen sinä olet?
Kesänorjalainen, kesä-elokuut Jäämeren rannoilla. Olisi tosi tylsää antaa sään pilata elämä.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas parasta! Saa oltua kämpässä ilman et on pätsi, sateinen kylmä sää jatkukoon!
Ai jaa, nytkin täällä aurinko paistaa sinitaivaalta. Jos välillä sataa niin heti valitus "aina sataa". Ei sada nytkään.
Mene Saharaan niin ei todellakaan sada koskaan. Ihaile sitten sitä ruskeaa ja kuivaa maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuntoloma ja dieetti? Tulisit töihin reippaana ja varmaan vähännpäivettyneenä ja kaikki kysyis missä oot ollut? Tämä on täydellinen lenkkeily/sali/uimahalli.
Anteeksi jos pahoitinbap:n mielen mutta minä olen jonkin aikaa kohottanut kuntoa ja kun läski ei muuten katoa niin
asensin kalorilaskurin.
Aurinkoa saa pakostakin kun on ulkona. Oon ihan endorfiineissa tästä kun muutama päivä mennyt.
Mikä kalorilaskin ja mihin asensit? Oikeasti en tiedä.
.
Elokuu on paras lomakuukausi ja nykyään myös syyskuun puoleen väliin asti on jopa 25 astetta kuten viime kesänä.