Paska sää pilaa taas kesäloman 🤬
Ei ole tiedossa kuiin kylmyyttä ja sadetta. Loma menee pelatessa, ei eroa talvesta mitenkään.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/f7c6990c-c63a-460a-983f-a6063f3b2…
Kommentit (150)
Hauskasti, muistellessani lapsuuteni kesälomia, vahvimmat muistikuvat ovat autoreissuilta kaatosateessa.
En kyllä muista, että yksikään lomani olisi mennyt pilalle sateen takia.
Ota äkkilähtö johonkin lämpimään, Espanjassa aurinko paistaa ja lämmintä yli +40 astetta, joten ei ainakaan palalel.
No aika kesäistä on. 80-luvulla leikittiin lumisotaa juhannusaattona.
Sää ei pilaa yhtään mitään, omat asenteesi sitäkin enemmän.
Loma on lomaa säässä kuin säässä!
Nyt ei tarvii tehdä töitä, ei edes miettiä.
Kyllä säästä valittaminen on aika raskasta. Jos se on totaalisen oleellista loman onnistumisen kannalta niin luulisi että jo hyvissä ajoin olisi varattu lomareissu lämpimään.
Tämän hetkinen keli on ihan normaalia kesäkuun alun säätä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa pukea tarpeeksi päälle?
Joo, kiva olla rannalla toppatakissa. 😂
Toppatakissa kesällä? 😄
No mulla on useamman kerran ollut esim juhannuskokolla kevytuntuvatakki eikä ole ollut yhtään liikaa.
Suomessa on nykyään 3 vuodenaikaa syksy,talvi ja kevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa pukea tarpeeksi päälle?
Joo, kiva olla rannalla toppatakissa. 😂
Toppatakissa kesällä? 😄
No mulla on useamman kerran ollut esim juhannuskokolla kevytuntuvatakki eikä ole ollut yhtään liikaa.
Mulla oli myös kun kävin lapissa. Täällä pk-seudulla ei tarvitse.
Olin just tilaamassa kesä vaatteita, mutta tilaankin sadetakin. Kumpparit löytyykin jo. Välillä sen vain jotenkin unohtaa, ettei täällä kesävaatteille käyttöä ole. Niinä muutamana lämpimänä päivänä voi mennä ihan tavallisella t-paidalla.
Jos norjalaisilla olisi aina kesä pilalla kun sataa, heillä olisi elämä pilalla. Det finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær.
Vierailija kirjoitti:
Olin just tilaamassa kesä vaatteita, mutta tilaankin sadetakin. Kumpparit löytyykin jo. Välillä sen vain jotenkin unohtaa, ettei täällä kesävaatteille käyttöä ole. Niinä muutamana lämpimänä päivänä voi mennä ihan tavallisella t-paidalla.
kesävaatteita*
Vierailija kirjoitti:
Musta taas parasta!
10 - 20 lämpöastetta aivan just ihanaa.
Ihanaa, että on koleaa ja sateista! Saa nauttia rauhallisesta kesästä ilman tolkutonta örvellystä.
Asun Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lomalla 3 viikkoa vesisadetta. Ei haitannut. Loma on aina loma.
Et harrasta retkeilyä? Veneilyä? Piknikejä? Käy terassilla tai jäätelöllä? Pelaa pihapelejä tai joukkuepelejä? Tee pyöräretkiä? Puutarhatöitä?
Eipä kai se sade haittaa jos tykkää vaan istua kotona.
Ei kesäkuu ole juuri koskaan ollut lämmin että vois kesälomaa pitää. Minun kesäloma alkoi maaliskuussa koska en 3 vuoteen voinut pitää lomaa koska tuurasin muita työntekijöitä niin paljon. Pidän kaksi lomaa putkeen ja sitten olen viikon töissä ja sitten taas lomaa ja sitten työsopimus loppuu.
Jos sää haittaa, niin sitten vaan pitää matkustaa sinne, missä on parempaa säätä. Simple as that.
Musta taas parasta!
10 - 20 lämpöastetta aivan just ihanaa.
Ympäri vuoden kiitos.
Onneksi heinäkuuhun on vielä aikaa lämmetä kun silloin on omat lomat :D