Paska sää pilaa taas kesäloman 🤬
Ei ole tiedossa kuiin kylmyyttä ja sadetta. Loma menee pelatessa, ei eroa talvesta mitenkään.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/f7c6990c-c63a-460a-983f-a6063f3b2…
Kommentit (150)
Ihanin pyöräilysää! Voi mennä myös päivällä, kun ei aurinko paista silmiin eikä ole kuuma. Rakastan!
Mun mielestä kyllä kaikki ulkona touhuilu on paljon kivempaa helteellä kun +10 vesisateessa. Mua kun ei haittaa hikoilu.
Paras sää on siinä +20 tuntumassa. En jaksa enää mitään +30 lämpötiloja.
Kukahan vääräleuka on aikanaan antanut tälle kuukaudelle nimen kesäkuu?
Vuodenkierto Suomessa:
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Heinäkuu
Elokuu
Syyskuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Vierailija kirjoitti:
Vuodenkierto Suomessa:
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Heinäkuu
Elokuu
Syyskuu
Lokakuu
Lokakuu
Lokakuu
Tätähän nämä mammat tällä palstalla oikein vinkuvat ihkuna asiana, kun talvella ei saisi tulla lunta yhtään eikä varsinkaan pakkasta. Ilmeisetsti heidän mieleensä on enempi 9 kk lokakuuta.
Paistukoon Etelä-Eurooppa ja muut etelämmillä leveysasteilla asuvat. Espanjassa kohta jo viikon +44 astetta. Rutikuivia hengenvaarallisia helteitä ilman vettä. Meillä Suomessa ei ole mitään hätää. Suomi on itseasiassa viimeisiä maita maailmassa jotka vois ilmastonmuutoksesta kärsiä. Miettikääpä sitä tosiasiaa. Täällä ei tarvitse paistua ja voi ajella vaikka turbo diesel autolla ilman mitään vaaraa ja pääsee aina Suomen päästä päähän, ovelta ovelle ilman mitää 45 minuutin lataustaukoja. Ja aurinkorasvaakaan ei tarvitse niin paksusti levitellä ku ei Suomen aurinko ole vaarallinen. Eikä tarvi pelätä melanoomia koska uv säteilyn aiheuttamat syövätki Suomessa todella harvinaisia ihan tilastoissa Keski ja Etelä-Eurooppaan verrattuna. Maailma kuihtuu aavikoks nii me Suomessa jatketaan elämää
- Isi, isi! Mikä on kesä?
- Ole hiljaa ja jatka pilkkimistä.
58 vuotta olen jo täällä elänyt, mutta näin sysip*skaa alku"kesää" en muista.
Ja 14/46 välissähän ei ole mitään sopivaa??
Itselle täydellisin 25-35. Silloin olen kivuton, jaksan tehdä ruumiillista työtä ja liikkua reippaasti joka päivä. Nyt vaan makaan hirveissä säryissä sohvalla, sateella ei viitsi edes uimaan mennä:(