Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin käsittämätöntä, miten vaikeaa nykyään on löytää parisuhde!

Vierailija
02.06.2025 |

En jaksaisi avautua  mutta kyllähän tämä vuodesta toiseen jatkuva naisettomuus masentaa. 

Suurin ongelma on se, ettei arkisessa elämässä tapaa vapaita naisia. Kaikki ovat varattuja. 

Kävin perjantaina perinteisissä lavatansseissa. Lopulta tanssin kolmen eri naisen kanssa. Yksi heistä tosin oli varattu ja vapailla naisilla ei varsinaisesti ollut haku päällä, olivat vain tanssimassa. 

Lauantaina kävin kaljaterassilla. Sieltä nyt ei ainakaan löydä ketään, olen naisille ilmaa. Tosin yksi nainen hymyili minulle. Olisi varmaan pitänyt mennä juttelemaan. 

Sunnuntaina kävin pyöräilemässä eräällä laavulla. Ihmisiä oli melko paljon liikkeellä. Kaikki pariskuntia. Minä yksin. Kuten aina. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit mennyt puhumaan sille naiselle, joka hymyili sulle. 

Vierailija
82/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että kaikenikäiset miehet haluaa 22-vuotiaan naisen. Ja niitä ei nyt vaan riitä kaikille. Sitten miehet itkee kun naiset on nirsoja eikä niille kelpaa kuin ne alfat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tunnen yhden "ikisinkun" keski-ikäistyvän miehen. On lähes hämmentävän komea, vaikka tyylinsä on tosi alternative, on hyvä puhumaan ja  naiset tuppaa ihan kompastumaan häneen. Silti vinkuu vuodesta toiseen kun ei ole vaimoa löytynyt. Naisia menee hirveessä letkassa, niin ettei sivusta katsomalla edes pysy silmät perässä. On ihan jäätävä mulq ja emotionaalisesti lähes kuollut, ja ihmettelee kun kukaan nainen ei vain täytä täydellisen tamman kriteerejä.

Mitäkö tällä halusin sanoa? Jotkut jää yksin, speksejä turha luetella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan