Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin käsittämätöntä, miten vaikeaa nykyään on löytää parisuhde!

Vierailija
02.06.2025 |

En jaksaisi avautua  mutta kyllähän tämä vuodesta toiseen jatkuva naisettomuus masentaa. 

Suurin ongelma on se, ettei arkisessa elämässä tapaa vapaita naisia. Kaikki ovat varattuja. 

Kävin perjantaina perinteisissä lavatansseissa. Lopulta tanssin kolmen eri naisen kanssa. Yksi heistä tosin oli varattu ja vapailla naisilla ei varsinaisesti ollut haku päällä, olivat vain tanssimassa. 

Lauantaina kävin kaljaterassilla. Sieltä nyt ei ainakaan löydä ketään, olen naisille ilmaa. Tosin yksi nainen hymyili minulle. Olisi varmaan pitänyt mennä juttelemaan. 

Sunnuntaina kävin pyöräilemässä eräällä laavulla. Ihmisiä oli melko paljon liikkeellä. Kaikki pariskuntia. Minä yksin. Kuten aina. 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet "ei haluttava" ulkonäöltäsi ja/tai statukseltasi. Sama mitä teet, etsit seuraa väärästä paikasta tai olet antanut epätoivo/creep tmv. signaaleja, joiden takia naiset eivät lämpene. Menit tanssikurssile? Eihän sieltä mitään tuttavuuksia haeta, siellä harrastetaan! Lavatansseista? Siellä ollaan pitämässä hauskaa, ei tutustumassa! (rumiluksiin)... Tai viimeistään olet jotenkin sössinyt homman omalla ulosannillasi, kyse ei koskaan voi olla siitä, ettei yksinkertaisesti kelpaa. 

Vierailija
62/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Miten onnistuit lavatansseissa tanssimaan vain kolmen naisen kanssa? Poistuitko naisten hakuvuoron ajaksi kahvilan puolelle vai oliko sama tanssipari kanssasi useamman tanssin ajan?

Ap kertoi käyneensä yksissä lavatansseissa ja tanssineensa yhteensä kolmen naisen kanssa. Palataan asiaan sitten kun niitä tansseja on käyty parikymmentä ja joka kerta tanssittu ainakin kymmenen eri naisen kanssa. 

Jos on paikalla vain tanssiakseen niiden parin "kriteerit täyttävien" naisen kanssa niin se kyllä huomataan. Kun lavoilla on miespula ei mies uutena kasvona voi olettaa toimintansa jäävän huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. 

Vierailija
64/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o, semmosta se on elämä. Ellei parikymppisenä löydä paria, niin yksin siinä yleensä jää. Se on joku luonnonlaki. 

Ei minullakaan ole ikinä ollut mitään oikeaa parisuhdetta. Parikymppisenä olisin voinut semmoisen muodostaa, mutta silloin ei kiinnostanut. Elämä on. 

Jotkut jää, mutta jotkut voivat löytää myöhemminkin. Tiedän neli- ja viisikymppisenä kumppanin löytäneen. Mutta yleisintä tuo, että parikymppisenä oikeastaan pitäisi löytää tai voi jäädä sinkuksi.

Vierailija
65/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet "ei haluttava" ulkonäöltäsi ja/tai statukseltasi. Sama mitä teet, etsit seuraa väärästä paikasta tai olet antanut epätoivo/creep tmv. signaaleja, joiden takia naiset eivät lämpene. Menit tanssikurssile? Eihän sieltä mitään tuttavuuksia haeta, siellä harrastetaan! Lavatansseista? Siellä ollaan pitämässä hauskaa, ei tutustumassa! (rumiluksiin)... Tai viimeistään olet jotenkin sössinyt homman omalla ulosannillasi, kyse ei koskaan voi olla siitä, ettei yksinkertaisesti kelpaa. 

Tanssikurssilla tutustutaan kurssilaisiin mutta ei yritetä seuranhakua kun kurssin pitää olla kaikille "turvallinen" ympäristö. Kun moneen kertaan kurssilla tanssitettuja sitten kohtaa kurssin jälkeen lavoilla niin ovat jo ennestään tuttuja. Ja usein kurssilainen tuo lavalle mukanaan jonkun kaverinsakin.

Vierailija
66/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani pitäisi löytää opiskeluaikana. Silloin on helppoa lyöttäytyä seuraan ja viritellä kaikenlaista kun bileitä on jatkuvasti ja myös eri alojen opiskelijoita tapaa helposti. Jos jättää tuon ajan hyödyntämättä, sitten onkin vaikeaa. Terassilta löytää terasseilla viihtyvän. Ei hyvä. Harrastukset ehkä paras vaihtoehto, töissäkään ei kannata syödä kuormasta.

Tämä pitäisi nuorten ihmisten tajuta! Pitää takoa, kun rauta on kuumaa - vanhempana kumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa ja suurin osa on jo varattuja ja niissä vapaissakin on myös paljon ongelmatapauksia.

Hyvissä, pitkissä avioliitoissa olevissa on erityisen paljon näitä nuorena tavanneita, joilla on mennyt kerralla oikein - ovat etsineet pysyvää ja itselleen sopivaa kumppania jo nuorena +  nuoruuden aivokemia ja biologinen vire siihen päälle.

Tottakai sitä takoisi, JOS se rauta olisi kuumaa! :) mutta kun ei vaan löytynyt parikymppisenä pitkäikäisempää kumppania, jonka kanssa olisi voinut jatkaa pidempää taivalta tai sitten ei ole löytänyt ollenkaan. Niinkin voi käydä. 

Vierailija
67/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään luulet että käsität mitään asiaa?

Vierailija
68/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta paistaa ajattelu että suhde olisi pitänyt heti löytää samana iltana. Miksi elämän tärkeimmän ihmissuhteen pitäisi tulla tosta vaan sormia napsauttamalla, ilman  tutustumista, ilman että itse tunnet naisia jotka tapaat? Oudoksi on mennyt. 

Vierailija
69/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin viime vuonna sattumalta mieheni lavatansseista, vaikka olin sinäkin iltana ihan vain tanssimassa, liikkumassa ja vaihtamassa kuulumisia tuttujen kanssa. Olen 30-vuotias. Takana oli toki monet tanssit ennen sitä ja monta monta viejää, joiden kanssa olen tanssinut vain tanssimisen takia. Joten suosittelen jatkamaan lavatansseissa käymistä aktiivisesti etenkin nyt kesäkaudella. Laajenna "reviiriä" alueen suhteen ja tanssi ilman taka-ajatuksia, tutustu laajasti tuttavapohjalta ihmisiin, sopiva tyyppi voi ilmestyä eteen puolivahingossa! :)

Vierailija
70/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on yliarvostettua hommaa. Seksisuhde on ainoa mihin viitsin enää alkaa. Jos edes siihen kun olen muuttunut aika nirsoksi naisten suhteen.

M.54

Vierailija
71/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajenna "reviiriä" alueen suhteen ja tanssi ilman taka-ajatuksia, tutustu laajasti tuttavapohjalta ihmisiin, sopiva tyyppi voi ilmestyä eteen puolivahingossa! :)

Jos miehellä on haku päällä niin se tosiaan näkyy tanssiessakin. Eli lähtee tanssimaan tanssimisen vuoksi eikä hae vain niitä omasta mielestä hyvännäköisiä. Näin kertyy tuttavia ja  joukosta voi löytyä se oikeakin.

Joillakin osuu kohdalle jo ekalla kerralla mutta suurimmalle osalle vasta pidemmän ajan kuluessa. Joten yhden kerran perusteella yhdellä lavalla ei voi päätellä mitään varsinkin, kun tanssimaan silloin tulleet valikoituivat myös esiintyjän mukaan.

Vierailija
72/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastun vain varattuihin miehin. Syynkin Tiedän. He käyttäytyvät hyvin ja asiallisesti. Sitten kun on sinkkumies, niin aletaan puhumaan heti ronskeja. Kerrotaan kuinka on haku päällä ja naista on kaatunut viimeajat kuin heinää. Ehdotellaan heti yhteistä yötä, vaikka olen jo toinen jalka karkuun lähdössä. Eli nämä sinkut on aivan liian epätoivoisia, tahdittomia ja hyökkääviä. En ole tavannut vielä yhtäkään sinkkumiestä, joka ei olisi heti keskultaessa tuonut ilmi, että puutteessa on ja sitä tässä haen. 

N.53

Tämän olen varattuna miehenä naisvaltaisella alalla tullut huomaamaan. Kohtelen kaikkia työkavereitani ystävällisesti, olen aidosti kiinnostuneita heistä ihmisinä. Kuuntelen, ja kerron vastavuoroisesti myös omasta elämästäni. Olen mielestäni empaattinen. En tietenkään lähesty työpaikkani naisia missään mielessä, mutta olen kyllä huomannut, että useampi sinkkunainen (ja joku varattukin) on osoittanut minua kohtaan syvempää kiinnostusta.

Vierailija
73/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani pitäisi löytää opiskeluaikana. Silloin on helppoa lyöttäytyä seuraan ja viritellä kaikenlaista kun bileitä on jatkuvasti ja myös eri alojen opiskelijoita tapaa helposti. Jos jättää tuon ajan hyödyntämättä, sitten onkin vaikeaa. 

Melkein kaikki mun opiskelukaverit löysivät opiskeluaikana pitkäaikaisen kumppanin, mutta erosivat pikkulapsiaikana. Muutama on edelleen yhdessä saman miehen kanssa.

Vierailija
74/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan tapahtumat tai koiranpentu ja sen kanssa agilityyn. 

Vierailija
75/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että suomi naiset on maailman nirsoimpia. Naisia tapaa luultavasti siellä missä komeat ja rikkaat miehet henkailee.

hengailee.

Vierailija
76/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani pitäisi löytää opiskeluaikana. Silloin on helppoa lyöttäytyä seuraan ja viritellä kaikenlaista kun bileitä on jatkuvasti ja myös eri alojen opiskelijoita tapaa helposti. Jos jättää tuon ajan hyödyntämättä, sitten onkin vaikeaa. Terassilta löytää terasseilla viihtyvän. Ei hyvä. Harrastukset ehkä paras vaihtoehto, töissäkään ei kannata syödä kuormasta.

Tämä pitäisi nuorten ihmisten tajuta! Pitää takoa, kun rauta on kuumaa - vanhempana kumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa ja suurin osa on jo varattuja ja niissä vapaissakin on myös paljon ongelmatapauksia.

Hyvissä, pitkissä avioliitoissa olevissa on erityisen paljon näitä nuorena tavanneita, joilla on mennyt kerralla oikein - ovat etsineet pysyvää ja itselleen sopivaa kumppania jo nuorena +  nuoruuden aivokemia ja biologinen vire siihen päälle.

Luulen myös, että vanhemmiten ihmisistä tulee jäykempiä. On kaikki omat rytmit ja kuviot, joihin on vaikea sovittaa uutta ihmistä mukaan.

Nuorena helpompaa, kun elämä ei ole vielä niin urautunut.

Vierailija
77/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta paistaa ajattelu että suhde olisi pitänyt heti löytää samana iltana. Miksi elämän tärkeimmän ihmissuhteen pitäisi tulla tosta vaan sormia napsauttamalla, ilman  tutustumista, ilman että itse tunnet naisia jotka tapaat? Oudoksi on mennyt. 

Aivan.

Nyt prioriteetit uusiksi. Oma elämä kuntoon: ala tehdä vapaa-ajalla asioita, joista itse tykkäät. Kehitä itseäsi kehittymisen ilosta. Avaa itsesi maailmalle.

Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa, on aina lumovoimaista seuraa.

Ketään ei kiinnosta epätoivoinen takertuja. 

Vierailija
78/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kuunnellut samaa ruikutusta vuosikausia kavereiden taholta. Ei löydy naista. Listaan tähän tylsästi missä vika oman kokemuksen mukaan. Lihavuus, köyhyys, sosiaaliset taidot huonot, duunarityöt, liika alkoholin käyttö, huono hygienia. Itse olen 30v onnellisesti naimisissa perheellinen. Muutama syy miksi eroan noista unelmien poikamiehistä. Olen hyvässä ammatissa ja varakas (pystyn tarjomaan lapsille hyvän tulevaisuuden, perheelle lomamatkat, vaimolle illalliset). Tähän asemaan pääsy on vaatinut valtavasti töitä. Pidän itsestäni huolta, hygienia on kunnossa ja koti siisti. Pyrin olemaan aina positiivinen ja kohtelen vaimoa ja lapsia kunnioittavasti, tämä on helppo huomata esim samanikäisissä yhn lapsissa (ero on suuri). En käytä juurikaan alkoholia. Tähän vielä lopuksi, että ne ystävät jotka on eronnut ja kaikki asiat on kunnossa eivät homehdu kauaa sinkkumarkkinoilla. Maailma ja deitti kulttuuri on varmasti muuttunut, mutta kun laittaa tietyt

Ei ne naiset kiinnostu vaikka olisi kortit kunnossa.

Vierailija
79/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o, semmosta se on elämä. Ellei parikymppisenä löydä paria, niin yksin siinä yleensä jää. Se on joku luonnonlaki. 

Ei minullakaan ole ikinä ollut mitään oikeaa parisuhdetta. Parikymppisenä olisin voinut semmoisen muodostaa, mutta silloin ei kiinnostanut. Elämä on. 

Sama on tilanne, jos parikymppisenä muodostettu suhde päättyy kolmekymppisenä. Vaikea löytää ketään sen jälkeen etenkään jos sydän sattui särkymään erossa.. 

Vierailija
80/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikonloppuna risteilyllä ja siinä saa aika hyvän läpileikkauksen kansasta kun siellä oli ihan kaikenlaisia ja ikäisiä tyyppejä. Aivan uskomattoman mitäänsanomattoman näköisillä ja oloisilla miehillä oli tyttöystävänä suht hyvännäköinen nainen. Mahdollisuudet samaan on myös sinulla.

Nyt vaan aktiivisuutta kehiin, ole sosiaalinen ja tee itsestäsi kiinnostava oli tapa mikä tahansa. Se on totta että nuorten naisten kriteerit on saattaneet muuttua mahdottomiksi monille saavuttaa, mutta muitakin naisia on pilvin pimein. Pidä nyt vaan huoli että asut ja toimit siellä missä naisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi