Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin käsittämätöntä, miten vaikeaa nykyään on löytää parisuhde!

Vierailija
02.06.2025 |

En jaksaisi avautua  mutta kyllähän tämä vuodesta toiseen jatkuva naisettomuus masentaa. 

Suurin ongelma on se, ettei arkisessa elämässä tapaa vapaita naisia. Kaikki ovat varattuja. 

Kävin perjantaina perinteisissä lavatansseissa. Lopulta tanssin kolmen eri naisen kanssa. Yksi heistä tosin oli varattu ja vapailla naisilla ei varsinaisesti ollut haku päällä, olivat vain tanssimassa. 

Lauantaina kävin kaljaterassilla. Sieltä nyt ei ainakaan löydä ketään, olen naisille ilmaa. Tosin yksi nainen hymyili minulle. Olisi varmaan pitänyt mennä juttelemaan. 

Sunnuntaina kävin pyöräilemässä eräällä laavulla. Ihmisiä oli melko paljon liikkeellä. Kaikki pariskuntia. Minä yksin. Kuten aina. 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa punnitaan kaukonäköisyys. Jos et ole hereillä kun otollinen aika on, jäät isolla riskillä ilman. Otollinen sika on opiskeluaika kun suurin osa on vielä sinkkuja ja vaihtuvuus on suhteessakin meko suurta. Silloin pitää pyrkiä vakiintumaan. Mitä enemmän ikää tulee, sitä heikommaksi vapaana olevien laatu laskee. Lopulta on jäljellä lähinnä kakkoskierroksella olevia tai ongelmatapauksia.

Vierailija
42/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkallu voi löytää toisen samamoisen. Pubiruusut yms.

Duunarin pitää katsastaa lähärit, max sairaanhoitajat.

Pelastusalan duunarit valitsevat jo huomattavasti laajemmasta porukasta. Jos hyvännäköinen ja huomaavainen, varmasti löytyy nainen.

Korkeastikoulutetulla on myös runsaasti valinnanvaraa,  ellei kyseessä ole joku marginaalinen feminiininen ala. Hyvännäköiset korkeastikoulutetut ja hakupainealojen miehet vaatimattomammallakin ulkonäöllä (lääkärit, oikislaiset, joiltain osin d.insinöörit, lentäjät) voivat käytännössä valita kaikista parhaat päältä.

Yhteenveto: koulutus on avainsana. Ulkonäköön et voi kauheasti vaikuttaa, mutta pidä itsesi normaalipainossa ja kouluttaudu!

Onpa kaavamaista tekstiä. Kyllä minua humanistinaisena kiinnostaisi enemmän sellainen kiva humanistimies kuin tylsät ja harmaat hakupainealamiehet. Miksi ylipäänsä pitäisi vedota kaikkiin ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parisuhde. Tutustutaan, seurustellaan ja tehdään päätöksiä. Aika kuluu koko ajan.

Vierailija
44/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menee terassille säännöllisesti, harrastamaan kaljaa, niin sitten se itkee kun naiset on samanlaisia. 

Perusmamma tarttui juuri tähän, vaikka ap kertoi käyneensä aika monessa muussakin paikassa. 

Vierailija
45/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisimmät tavat nykyään löytää kumppani ovat netti (deittisovellukset, insta, discord, yms.) ja laajennettu kaveripiiri. Harvempi pariutuu enää yöelämässä, harrastuksissa tai töissä. 

Vierailija
46/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain top 10% miehet löytää seuraa, niin onko tosiaan 90% miehistä sinkkuja? Ja kaikki naiset on kuitenkin parisuhteen löytäneet

Tähän olisi kyllä mielenkiintoista saada vastaus tätä kuin uskonnon opinkappaletta toistelevilta miehiltä. Mutta ei kannata pidättää hengitystä odotellessa. Tuskin nämä miehet edes tapaavat muita ihmisiä ikinä, kaikki aika menee jollain incel-nettisivuilla. Sieltä käsin maailma näyttää ihan omanlaiseltaan.

Vierailija
47/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo paljon että joku hymyilee tuntemattomalle. Hymyilitkö takaisin? Sillä tavalla ne jutut lähtee liikkeelle. 

Vierailija
48/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suinkin omaat vähän seikkailumieltä ja myös kielitaitoa kohtalaisesti, etsi naista ulkomailta tai Suomen ulkomaalaistaustisesta väestöstä. Tällöin naisten sosiaaliset taidot ovat keskimäärin selvästi paremmat kuin suomalaisilla "sisarilla" ja myös heidän vaatimustasonsa on miesten suhteen realistisempi kuin kantasuomalaisilla naisilla. Kulttuuritaustan erilaisuus tuo suhteeseen myös huomattavasti lisää kiinnostavuutta kunhan olette myös valmiita hyväksymään ja yhteensovittamaan toistenne erilaisuudesta johtuvat näkemyserot.

Varaudu siihen, että useat suomalaisnaiset tuomitsevat ulkomaalaistaistaiset naiset gold diggereiksi ja/tai sinut hyväksikäyttäjämieheksi, mutta älä välitä. Vain teidän onnellanne on väliä.

Jos puhutaan niistä maista, joissa elintaso on sellainen ettei naisen ole taloudellisista syistä pakko löytää miestä niin kyllä niillä ulkomaalaisilla naisilla on pääsääntöisesti ihan samtyyppiset vaatimukset kuin suomalaisillakin. Esimerkiksi hyvät käytöstavat, jotka näyttävätkin olevan aivan mahdoton vaatimus monille tämänkin palstan miehistä.

On myös aika surkuhupaisaa, että niin monille miehille täällä maailmassa näyttää olevan vain kaksi maata, Suomi, ja myyttinen "ulkomaat".

Vierailija
49/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh, onko AP edes miettinyt sitä asiaa, että naiset ovat hänen kohdallaan saattaneet sanoa olevansa varattuja, koska haluavat AP:n lähtevän pois heidän luotaan. Omasta kokemuksesta edes tämä ei pistä vonkausmiestä perääntymään vaan on täytynyt pyytää joku miespuolinen kaveri hätistämään tämä vonkaaja tiehensä.

Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten parantaa omaa tyyliään tai käytöstään. Joka ikisen vastaan tulevan naisen pyytö treffeille ei tule onnistumaan. 

Vierailija
50/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain top 10% miehet löytää seuraa, niin onko tosiaan 90% miehistä sinkkuja? Ja kaikki naiset on kuitenkin parisuhteen löytäneet

Tinderissä jokseenkin noin on laita, eikä enää ole muita sosiaalisesti hyväksyttyjä tapoja lähestyä naisia.

20-30v miehistä sinkkuja on 61%, naisista 37% 

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Vierailija
51/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on jo paljon että joku hymyilee tuntemattomalle. Hymyilitkö takaisin? Sillä tavalla ne jutut lähtee liikkeelle. 

😬😬😬😬😬

Vierailija
52/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jokseenkin noin on laita, eikä enää ole muita sosiaalisesti hyväksyttyjä tapoja lähestyä naisia.

20-30v miehistä sinkkuja on 61%, naisista 37% 

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Kyllä on muita tapoja. Mutta jos ei ole mitään sosiaalisia taitoja eikä edes halua kehittää niitä niin varmaan on vaikea kuvitella mitään muita tapoja. 

Minua lähestyi mies eräässä harrastukseeni liittyvässä tapahtumassa. Hän tuli ihan siitä tapahtumasta juttelemaan aluksi. Seurustelusuhdekin tästä syntyi, kunnes mies jätti minut. Joku toinen hänellä ilmeisesti on nyt, niin että ei ainakaan tällä ihan tavallisella miehellä näytä olevan vaikeutta löytää seuraa. Ja kyllä hän on ihan tavallinen, itse asiassa sellainen, josta palstan miehet sanoisivat, ettei kukaan nainen hänestä kiinnostu kun ei ole rahaa eikä statusta vaan on samanlainen matalapalkkaduunari kuin minäkin, eikä ole myöskään pitkä. Mikään muuhan ei palstan miesten mielestä naisille merkitse.

Vierailija
53/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,hitto vie sähän olet parhaimmassa asemassa hyvä mies, mitä ihmettä oikein mietit. Jollet nyt jostain syystä vaginaa tarvitse ni muuten, bro sä olet vapaa. Nyt se elämä alkaa vasta, pyydän kumartaen hyvä mies että pysyt kaukana naisista, ei muuta kuin haittaa. Ota oma elämäsi haltuun nyt.

Vierailija
54/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa punnitaan kaukonäköisyys. Jos et ole hereillä kun otollinen aika on, jäät isolla riskillä ilman. Otollinen sika on opiskeluaika kun suurin osa on vielä sinkkuja ja vaihtuvuus on suhteessakin meko suurta. Silloin pitää pyrkiä vakiintumaan. Mitä enemmän ikää tulee, sitä heikommaksi vapaana olevien laatu laskee. Lopulta on jäljellä lähinnä kakkoskierroksella olevia tai ongelmatapauksia.

Aika moni myös opiskeluaikana tavanneista on eronnut n. kolmekymppisinä, näin itse sekä moni muu lähipiirissä. Ihmiset kasvaa erilleen, arvot ja toiveet muuttuu jne. Kolme- ja nelikymppisenä voi ihan hyvin vielä löytää parisuhde, tosin nykyään tuntuu että myös nuorilla on vaikeuksia, eletään niin erilaista aikaa kuin esim. 15v sitten. Kannattaa olla itse aktiivinen sekä somessa että eri tapahtumissa. Jos joku kiinnostava hymyilee niin kannattaa tarttua tilaisuuteen.

Vierailija
55/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuunnellut samaa ruikutusta vuosikausia kavereiden taholta. Ei löydy naista. Listaan tähän tylsästi missä vika oman kokemuksen mukaan. Lihavuus, köyhyys, sosiaaliset taidot huonot, duunarityöt, liika alkoholin käyttö, huono hygienia. Itse olen 30v onnellisesti naimisissa perheellinen. Muutama syy miksi eroan noista unelmien poikamiehistä. Olen hyvässä ammatissa ja varakas (pystyn tarjomaan lapsille hyvän tulevaisuuden, perheelle lomamatkat, vaimolle illalliset). Tähän asemaan pääsy on vaatinut valtavasti töitä. Pidän itsestäni huolta, hygienia on kunnossa ja koti siisti. Pyrin olemaan aina positiivinen ja kohtelen vaimoa ja lapsia kunnioittavasti, tämä on helppo huomata esim samanikäisissä yhn lapsissa (ero on suuri). En käytä juurikaan alkoholia. Tähän vielä lopuksi, että ne ystävät jotka on eronnut ja kaikki asiat on kunnossa eivät homehdu kauaa sinkkumarkkinoilla. Maailma ja deitti kulttuuri on varmasti muuttunut, mutta kun laittaa tietyt asiat kuntoon nainen kyllä löytyy. 

Vierailija
56/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi nätti. Minua eivät kiinnostaneet lainkaan nämä "kovien alojen" alfatyypit, jotka kyllä piirittivät ja olisivat halunneet minusta kaiketi jonkinlaisen näyttelyvaimon ja tuleville lapsilleen näyttelyäidin. Olisin ollut ihan liian introvertti tuollaiseen elämään. Onneksi valitsin toisen introvertin, rauhallisen ja pohdiskelevan silloisen matematiikanopiskelijan, nykyään matematiikanopettajan. Tämä siis tuolle joka inttää, että kaikki naiset haluavat itselleen elättäjää ja suurta menestyjää. 

Vierailija
57/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kommenttisi koski minua niin tässä pariskunnassa molemmat on taloudellisesti menestyneitä. Mikäli haluatte olla köyhiä, siitä vaan, mutta älkää velvoittako sitä muilta. 

Vierailija
58/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo mainittukin opiskelu ja kouluttautuminen. Kaiken a ja o. Naiset kyllä kelpuuttavat panoksi hyvännäköisiä miehiä, mutta isäksi halutaan muuta. Tottakai ulkonäkö siinäkin plussaa, mutta oleellista on kyky huolehtia perheestä ja saada vakaa tulevaisuus lapsille. Ei ihminen eroa niin kauheasti muista eläimistä. Jälkeläiset ja hyvät geenit ja kasvuolot heille on monella alitajuisesti mielessä.

Siinä vaiheessa puntaroidaan miehen opiskelut ja työkuviot, näyttääkö tulevaisuus turvalliselta perheen perustamiselle. Onko juoppo? Äkkipikainen? Juntti? Tyhmä? Moukka? Ei kukaan tosiaan halua mitään kouluttamatonta ja pitkäsikaistyötöntä, mt-ongelmaista kaljanryystäjää, joka pelaa yöt ja nukkuu päivät. Mikään macho ei tarvitse olla. Oleellisinta on kohteliaat käytöstavat, hygienia, terveet elämäntavat, kiltteys ja huomaavaisuus, vakaa työ/taloustilanne, koulutus ja hyvät sosiaaliset taidot. Sitten vasta ulkonäkö.

Naulan kantaan! Tiivistit hyvin sen, että mistä pariutumisessa on todellisuudessa kyse.

Vierailija
59/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin tinderistä. Muuten ihana unelmieni mies, mutta kova räyhäämään ja vaatimaan seksissä minua vahingoittavia asioita. Jos en suostu, mököttää. Karjuu myös lapsilleni niin että itkevät välillä. Ja tämä tarina on tosi, olen pahasti läheisriippuvainen. Loppua odotellessa. 

No mutta tämähän on just se täydellinen alfa. Dominantti, itsevarma, pitkäkin. Just sellainen sosiopaatti minkä kaikki naiset aina haluaa.

Kyllä, juuri noin, tunnustan. Ja alkuun kohteli niin jumalaisen ihanasti, toki väläytteli noita draamapuoliaan jo hyvin varhain, mutta sivuutin ne tottuneesti. Välillä mietin että mieluummin olisin kuollut, kuin läheisriippuvainen. En tiedä mikä muita naisia vaivaa miksi heihin haksahtavat, mutta omat syyni tiedän. Tämä on sairasta.

Vierailija
60/83 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta livenä iskemistä naisilta eikä miehiltä. Nettiin parinetsinnät kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan