Jotenkin käsittämätöntä, miten vaikeaa nykyään on löytää parisuhde!
En jaksaisi avautua mutta kyllähän tämä vuodesta toiseen jatkuva naisettomuus masentaa.
Suurin ongelma on se, ettei arkisessa elämässä tapaa vapaita naisia. Kaikki ovat varattuja.
Kävin perjantaina perinteisissä lavatansseissa. Lopulta tanssin kolmen eri naisen kanssa. Yksi heistä tosin oli varattu ja vapailla naisilla ei varsinaisesti ollut haku päällä, olivat vain tanssimassa.
Lauantaina kävin kaljaterassilla. Sieltä nyt ei ainakaan löydä ketään, olen naisille ilmaa. Tosin yksi nainen hymyili minulle. Olisi varmaan pitänyt mennä juttelemaan.
Sunnuntaina kävin pyöräilemässä eräällä laavulla. Ihmisiä oli melko paljon liikkeellä. Kaikki pariskuntia. Minä yksin. Kuten aina.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on myös nykyajan feminismi ja naisten vaatimukset. Mikään ei enää riitä. Lisäksi naisen pitää saada päättää parisuhteessa kaikesta. Jos mies sanoo johonkin asiaan jotakin, se on sitten heti sovinismia. Loppuun vielä tarkennuksena, että ei koske kaikkia naisia tämä, mutta isoa osaa.
Kyllä minä ainakin kysyn mieheltä joka päivä, että mitähän se haluaisi illalliseksi syödä ja muita vastaavia asioita. Mistä ihmeen asioista miesten pitäisi saada päättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani pitäisi löytää opiskeluaikana. Silloin on helppoa lyöttäytyä seuraan ja viritellä kaikenlaista kun bileitä on jatkuvasti ja myös eri alojen opiskelijoita tapaa helposti. Jos jättää tuon ajan hyödyntämättä, sitten onkin vaikeaa. Terassilta löytää terasseilla viihtyvän. Ei hyvä. Harrastukset ehkä paras vaihtoehto, töissäkään ei kannata syödä kuormasta.
Opiskeluaikoina oli vain lyhytaikaista seuraa saatavilla. Juuri ketään nainen ei halunnut sitoutua pidemmäksi aikaa.
Koska kaikkia inhotti sinun tapasi sanoa "ketään" kun tarkoitit "kukaan".
Vierailija kirjoitti:
Kumppani pitäisi löytää opiskeluaikana. Silloin on helppoa lyöttäytyä seuraan ja viritellä kaikenlaista kun bileitä on jatkuvasti ja myös eri alojen opiskelijoita tapaa helposti. Jos jättää tuon ajan hyödyntämättä, sitten onkin vaikeaa. Terassilta löytää terasseilla viihtyvän. Ei hyvä. Harrastukset ehkä paras vaihtoehto, töissäkään ei kannata syödä kuormasta.
Tämä pitäisi nuorten ihmisten tajuta! Pitää takoa, kun rauta on kuumaa - vanhempana kumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa ja suurin osa on jo varattuja ja niissä vapaissakin on myös paljon ongelmatapauksia.
Hyvissä, pitkissä avioliitoissa olevissa on erityisen paljon näitä nuorena tavanneita, joilla on mennyt kerralla oikein - ovat etsineet pysyvää ja itselleen sopivaa kumppania jo nuorena + nuoruuden aivokemia ja biologinen vire siihen päälle.
Pippeli ja pimppi yhteen niin se on perfect match forever made in haven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitäisi nuorten ihmisten tajuta! Pitää takoa, kun rauta on kuumaa - vanhempana kumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa ja suurin osa on jo varattuja ja niissä vapaissakin on myös paljon ongelmatapauksia.
Hyvissä, pitkissä avioliitoissa olevissa on erityisen paljon näitä nuorena tavanneita, joilla on mennyt kerralla oikein - ovat etsineet pysyvää ja itselleen sopivaa kumppania jo nuorena + nuoruuden aivokemia ja biologinen vire siihen päälle.
Nuorena ajatellaan vain sitä, että kumppanin pitää olla seksikäs ja hyvännäköinen. Ei mietitä älykkyyttä, arvoja tai tulevaisuutta.
Viinaa juomalla tapaa naisia baareissa. Kumma juttu kun kaikilla alkoholisteilla ja rikollisilla on vaimo tai tyttöystävä. Lueppas naisten kertomia juttuja palstoilla niin ne kertoo itse miten surkimus miehiä niillä on.
Laita iso peruna housuihin kun seuraavan kerran lähdet linjoille ja tietysti sinne etupuolelle, niin johan lähtee!
Olet nirso, kelpuutat vain suomalaisia naisia.
Elämänkallu voi löytää toisen samamoisen. Pubiruusut yms.
Duunarin pitää katsastaa lähärit, max sairaanhoitajat.
Pelastusalan duunarit valitsevat jo huomattavasti laajemmasta porukasta. Jos hyvännäköinen ja huomaavainen, varmasti löytyy nainen.
Korkeastikoulutetulla on myös runsaasti valinnanvaraa, ellei kyseessä ole joku marginaalinen feminiininen ala. Hyvännäköiset korkeastikoulutetut ja hakupainealojen miehet vaatimattomammallakin ulkonäöllä (lääkärit, oikislaiset, joiltain osin d.insinöörit, lentäjät) voivat käytännössä valita kaikista parhaat päältä.
Yhteenveto: koulutus on avainsana. Ulkonäköön et voi kauheasti vaikuttaa, mutta pidä itsesi normaalipainossa ja kouluttaudu!
Jos vain top 10% miehet löytää seuraa, niin onko tosiaan 90% miehistä sinkkuja? Ja kaikki naiset on kuitenkin parisuhteen löytäneet
Minä löysin tinderistä. Muuten ihana unelmieni mies, mutta kova räyhäämään ja vaatimaan seksissä minua vahingoittavia asioita. Jos en suostu, mököttää. Karjuu myös lapsilleni niin että itkevät välillä. Ja tämä tarina on tosi, olen pahasti läheisriippuvainen. Loppua odotellessa.
Jos suinkin omaat vähän seikkailumieltä ja myös kielitaitoa kohtalaisesti, etsi naista ulkomailta tai Suomen ulkomaalaistaustisesta väestöstä. Tällöin naisten sosiaaliset taidot ovat keskimäärin selvästi paremmat kuin suomalaisilla "sisarilla" ja myös heidän vaatimustasonsa on miesten suhteen realistisempi kuin kantasuomalaisilla naisilla. Kulttuuritaustan erilaisuus tuo suhteeseen myös huomattavasti lisää kiinnostavuutta kunhan olette myös valmiita hyväksymään ja yhteensovittamaan toistenne erilaisuudesta johtuvat näkemyserot.
Varaudu siihen, että useat suomalaisnaiset tuomitsevat ulkomaalaistaistaiset naiset gold diggereiksi ja/tai sinut hyväksikäyttäjämieheksi, mutta älä välitä. Vain teidän onnellanne on väliä.
Itse ihastun vain varattuihin miehin. Syynkin Tiedän. He käyttäytyvät hyvin ja asiallisesti. Sitten kun on sinkkumies, niin aletaan puhumaan heti ronskeja. Kerrotaan kuinka on haku päällä ja naista on kaatunut viimeajat kuin heinää. Ehdotellaan heti yhteistä yötä, vaikka olen jo toinen jalka karkuun lähdössä. Eli nämä sinkut on aivan liian epätoivoisia, tahdittomia ja hyökkääviä. En ole tavannut vielä yhtäkään sinkkumiestä, joka ei olisi heti keskultaessa tuonut ilmi, että puutteessa on ja sitä tässä haen.
N.53
Mä olen nainen ja ollut Tinderissä 2,5 vuotta ja tavannut 46 miestä. Yhtään parisuhdetta ei ole muodostunut, vain neljä tapailusuhdetta ja useita deittailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Oletko käynyt suihkussa ja parturissa?
Oletko persu tsi mt-potilas?
Sinulla on tässä yksi kirjoitusvirhe, tarkoitit kai kirjoittaa: Oletko persu vai mt-potilas?
Niin, a ja s ovat näppäimistössä vierekkäin, joten on aika luonnollista että näppäilyvirheitä voi tulla. Normaali ihminen ymmärtäisi tämän ja antaisi asian olla
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderistä. Muuten ihana unelmieni mies, mutta kova räyhäämään ja vaatimaan seksissä minua vahingoittavia asioita. Jos en suostu, mököttää. Karjuu myös lapsilleni niin että itkevät välillä. Ja tämä tarina on tosi, olen pahasti läheisriippuvainen. Loppua odotellessa.
No mutta tämähän on just se täydellinen alfa. Dominantti, itsevarma, pitkäkin. Just sellainen sosiopaatti minkä kaikki naiset aina haluaa.
Miten onnistuit lavatansseissa tanssimaan vain kolmen naisen kanssa? Poistuitko naisten hakuvuoron ajaksi kahvilan puolelle vai oliko sama tanssipari kanssasi useamman tanssin ajan?
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Oletko käynyt suihkussa ja parturissa?
Oletko persu tsi mt-potilas?
Sinulla on tässä yksi kirjoitusvirhe, tarkoitit kai kirjoittaa: Oletko persu vai mt-potilas?
Ei. TSI on hyvä skodan moottori
Täällä jo mainittukin opiskelu ja kouluttautuminen. Kaiken a ja o. Naiset kyllä kelpuuttavat panoksi hyvännäköisiä miehiä, mutta isäksi halutaan muuta. Tottakai ulkonäkö siinäkin plussaa, mutta oleellista on kyky huolehtia perheestä ja saada vakaa tulevaisuus lapsille. Ei ihminen eroa niin kauheasti muista eläimistä. Jälkeläiset ja hyvät geenit ja kasvuolot heille on monella alitajuisesti mielessä.
Siinä vaiheessa puntaroidaan miehen opiskelut ja työkuviot, näyttääkö tulevaisuus turvalliselta perheen perustamiselle. Onko juoppo? Äkkipikainen? Juntti? Tyhmä? Moukka? Ei kukaan tosiaan halua mitään kouluttamatonta ja pitkäsikaistyötöntä, mt-ongelmaista kaljanryystäjää, joka pelaa yöt ja nukkuu päivät. Mikään macho ei tarvitse olla. Oleellisinta on kohteliaat käytöstavat, hygienia, terveet elämäntavat, kiltteys ja huomaavaisuus, vakaa työ/taloustilanne, koulutus ja hyvät sosiaaliset taidot. Sitten vasta ulkonäkö.
Siis lähiympäristössäsi kaikki muut ovat parisuhteessa, mutta koet silti parisuhteen löytämisen lähes mahdottamaksi?