Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain työpaikkaa, johon vaadittiin soveltuvaa korkeakoulututkintoa...

Vierailija
22.03.2007 |

Sain sitten sähköpostia, että en tullut valituksi tehtävään. Tehtävään sitten valittiin YLIOPPILAS se ja se! En laittanut palkkatoivomusta, saivatko sitten ylioppilaan halvemmalla? Olisivat sitten maininneet, että lukiolainen riittää!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi