Lue keskustelun säännöt.
Hain työpaikkaa, johon vaadittiin soveltuvaa korkeakoulututkintoa...
22.03.2007 |
Sain sitten sähköpostia, että en tullut valituksi tehtävään. Tehtävään sitten valittiin YLIOPPILAS se ja se! En laittanut palkkatoivomusta, saivatko sitten ylioppilaan halvemmalla? Olisivat sitten maininneet, että lukiolainen riittää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla