Miten sanotaan suomeksi My wife made a scene at out daughters graduation party?
Kommentit (27)
Vaimo järjesti välikohtauksen tyttäremme valmistujaisjuhlissa. Jotenkin noin, riippuen ehkä vähän että mitä vaimo todellisuudessa teki. Nyanssieroja on riippuen siitä oliko kohtaus luokkaa raivokohtaus joka veti kaikki hiljaiseksi vai vetikö huomiota itseensä jotenkin muuten, vänkäsi ja riiteli tms kaikkien tai vaan tyttären tai tietyn henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen harhainen inkkeli." Olen ammattikääntäjä, ole hyvä.
Vaikka sinä vanhapiika koko ajan tuijotat uusia aloituksia, et siltikään ensi ensimmäiseksi. Mikä on?
Kiva tietää, että osuin oikeaan! En ole vanhapiika enkä tuijota koko ajan uusia aloituksia, eikä ole tullut mieleen, että johonkin ketjuun pitäisi ehtiä ensimmäiseksi. Suosittelen vähentämään palstailemista, jos tuollaiset asiat tuntuvat tärkeiltä.
Minun mielestäni taas sinun Incelhullun pitäisi vähentää katkeruuttasi seksinsaamattomuuttasi kohtaan ja lopettaa tämä inkkeliviestien laittaminen joka ketjuun.
T: Eri
Osaatko selittää, miksi ajattelet, että vain yksi ihminen on huomannut täällä kirjoittelevat inkkelit? Eiköhän täällä ole aika monia, jotka nuo tunnistavat. Ei mulla ole esim. arkipäivinä aikaa palstailla, joten en minä kauhean paljon näitä viestejä ehdi kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen harhainen inkkeli." Olen ammattikääntäjä, ole hyvä.
Vaikka sinä vanhapiika koko ajan tuijotat uusia aloituksia, et siltikään ensi ensimmäiseksi. Mikä on?
Kiva tietää, että osuin oikeaan! En ole vanhapiika enkä tuijota koko ajan uusia aloituksia, eikä ole tullut mieleen, että johonkin ketjuun pitäisi ehtiä ensimmäiseksi. Suosittelen vähentämään palstailemista, jos tuollaiset asiat tuntuvat tärkeiltä.
Minun mielestäni taas sinun Incelhullun pitäisi vähentää katkeruuttasi seksinsaamattomuuttasi kohtaan ja lopettaa tämä inkkeliviestien laittaminen joka ketjuun.
T: Eri
Osaatko selittää, miksi ajattelet, että vain yksi ihminen on
En osaa selittää miksi olet palstahullu.
"Vaimoni sai kohtauksen tyttäret valmistujaisjuhlan ulkopuolen ääressä."
Niin tuossa nyt ihan kirjaimellisesti lukee, koska et osaa englantia, etkä näemmä pilkuttaakaan. Nyt olet kirjoittanut monikossa tyttäret ilman omistusliitettä, eli onko kahdella tai useammalla tyttärelläsi yhtä aikaa valmistujaisjuhlat?
Ei kannata trollata jossei perusasiatkaan luonnistu.
Vaimoni järjesti kohtauksen tyttäreni valmistujaisjuhlissa.
Pelkkä "valmistujaiset" olisi kaiketi se oppilaitoksella tapahtuva tilaisuus, siksi pitää sanoa tuo juhla.
"En osaa selittää miksi olet palstahullu."
Jätit vastaamatta kysymykseeni kokonaan. No, en sitä olettanutkaan. Kivaa päivää sulle, mä menen nyt jatkamaan siivoamista!
Mun waiffi duunas skenet ulkona meitin tyttären valmistujais bileistä.