Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko joku kaveriksi itkemään?

Vierailija
31.05.2025 |

Tämä on yksin ihan perseestä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä se saa kyynelkanavat vuotamaan.

Vierailija
2/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja sen vaikeus :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep mun ihastus oli täys kusipää mulle, ja nyt ei varmaan enää nähdä, varmaankin hyvä näin kumminkin. mutta silti itkettää. ja ärsyttää kun itken sen paskiaisen vuoksi, mutta minkäs teet.

Vierailija
4/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
5/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen tuskasi. Olen eronnut sata vuotta sitten. Lapset ovat nuoria aikuisia ja seurani ei heitä juuri kiinnosta. Olen todella yksinäinen ja tänään lenkillä pidättelin itkua ja kotona sitten padot aukesivat. Kohta on 5 vkoa kesälomaa ja siellä on kahden päivän osalta sovittua menoa. Mitä mä teen elämälläni?

Vierailija
6/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olen todella yksinäinen. Minulla ei ole yhtäkään luottoystävää, jonka kanssa voisin jutella. Vain ns. hyvän päivän tuttuja.

Ap

Vierailija
7/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen tuskasi. Olen eronnut sata vuotta sitten. Lapset ovat nuoria aikuisia ja seurani ei heitä juuri kiinnosta. Olen todella yksinäinen ja tänään lenkillä pidättelin itkua ja kotona sitten padot aukesivat. Kohta on 5 vkoa kesälomaa ja siellä on kahden päivän osalta sovittua menoa. Mitä mä teen elämälläni?

Kävelylenkillä on hyvä mietiskellä elämän syvempiä tarkoituksia.

Vierailija
8/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ja sen vaikeus :(

Ap

Lähetäänpä ihan pienestä liikkeelle.Elämä ei ole tämän vaikeampaa, hengitä nenän kautta sisään ja puhalla suun kautta hitaasti ulos.Tätä on elämä, hengittämistä.

Elämään voi kasautua vaikeuksia ja joskus kuorma kasvaa niin isoksi ettei tahdo eteenpäin päästä.Joskus se kuorma edestä täytyy selvittää pala palalta läpi tai joskus se kuorma pitää ohittaa ja unohtaa, unohtaa ja jättää taakse jos se on sellainen jota ei voi muuttaa, ei itse mitenkäön vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän