Nuorten tyttöjen juhlamekot: Tissit ja peffa vilkkuu. Eikö vanhemmat välitä yhtään?
Kommentit (163)
Voi tätä moraalinärkästystä. Kaikki kuitenkin saapuivat juhliin sukuelimet ja nännit peitettynä sekä istuivat nätisti perse penkissä juhlassa.
Kaikesta sitä voi ongelmia päässään kehittää, kun haluaa sulkea silmänsä todellisilta yhteiskunnallisilta ongelmilta.
Muuan vuosi sitten näitä näkyi paljon ysien tytöillä, oli hankala sitten olla epävarmana lavalla kun piti nyppiä mekon helmaa alas tai kaulusta ylös ettei vilahda tai pelätä että kompuroi korkkareilla. Tänä vuonna suurin osa oli pukeutunut hyvällä maulla, vain muutamalla oli vähän hankalaa. Eiköhän ne vanhemmat vähän puhu järkeä siinä mekkokaupoilla mutta osa käy kavereiden kanssa porukalla ostoksilla ja sitten näitä pikku kämmejä sattuu.
Minä olin tänään ysien juhlissa ja kyllä mun silmiin osa tyttöjen mekoista oli semmoisia aika paljastavia yökerhohärpäkkeitä.
En kuitenkaan pahalla katsonut, tuon ikäiset tytöt nyt kokeilevat välillä rajoja ja haluavat ehkä näyttää joltain ihailemaltaan tähdeltä
Luulen, että omatkin meikki/pukukokeilut tuon ikäisenä näyttäisivät nyt omiin silmiini aika kamalilta
T: 3 pojan äiti
Kuuluu nykypäivän Only Fansia ihailevaan kulttuuriin. Huvittaa tosin se, että nämä vesiviirihameisiin ja korkeavartisiin nahkasaappaisiin pukeutuneet tytöt näyttää poikkeuksetta vähintään 10 vuotta vanhemmilta, kun taas samanikäiset pojat pieruverkkareissa ja lenkkareissa vähintään 10 vuotta nuoremmilta. Eihän noiden maailmat ja kehitystaso kohtaa missään. Ja noita nuorempia tyttöjä saalistaa lähinnä setämiehet - ehkä se onkin se tavoite, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on ihan tärkeä. Kommentit ala-arvoisia.
Kyllä sitä joka vuosi kevätjuhlassa näkee asuja, joista miettii, missä on lapsen vanhemmat on?
Tottakai voi pukeutua naisellisen kauniisti. Hyvän maun mukaan. Mutta kun tissiliivit (ja usein tissitkin) ja haaroväli vilkkuu, näkyä ei voi sanoa kauniiksi tai juhlavaksi.
Tämäpä se on. Siinä on raja onko hienona vai esittelemässä paikkojaan.
Ja jollei tuota itse tajua tai vanhemmat edes niin pitää olla huolissaan. Isosti.
Itse olin äitinä ylpeä nuoresta kauniista tyttärestäni, jolla on upea kroppa ja hän pukeutui lyhyeen mekkoon. Nuori sorja "pajunvitsa"vartalo, miksi siis piilotella omaa kauneuttaan. Se on ilkeiden mölöjen ongelma ja likainen mieli jos näkee nuorissa naisissa ja heidän pukeutumisessaan jotain sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin äitinä ylpeä nuoresta kauniista tyttärestäni, jolla on upea kroppa ja hän pukeutui lyhyeen mekkoon. Nuori sorja "pajunvitsa"vartalo, miksi siis piilotella omaa kauneuttaan. Se on ilkeiden mölöjen ongelma ja likainen mieli jos näkee nuorissa naisissa ja heidän pukeutumisessaan jotain sopimatonta.
Mitä yh-äidit edellä, sitä tulevat yh-äidit perässä
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tänään ysien juhlissa ja kyllä mun silmiin osa tyttöjen mekoista oli semmoisia aika paljastavia yökerhohärpäkkeitä.
En kuitenkaan pahalla katsonut, tuon ikäiset tytöt nyt kokeilevat välillä rajoja ja haluavat ehkä näyttää joltain ihailemaltaan tähdeltä
Luulen, että omatkin meikki/pukukokeilut tuon ikäisenä näyttäisivät nyt omiin silmiini aika kamalilta
T: 3 pojan äiti
Poikasi tykkäävät tästä näystä kyllä.
Ylen uutisissa haastateltiin ja näytettiin tuoreita ylioppilaita niin kyllä tytöillä oli tissit tyrkyllä ja avonainen kaula-aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heikompi sosiaalinen status, mitä alhaisempi ÄO, mitä alempi sosiaaliluokka, sen vähemmän vaatetta on naisella ja se ulkonäkökin todella tuunattu, muovinen, EPÄAITO.
Eli huonot geenit kaikkinensa.
Tämä. Älykäs ja kaunis on aina luomu ja luonnostaan viettelevä, klassisesti pukeutuva. Upea.
Onko teiki-ikä jäänyt välistä? Vai onko joku sitä rajoittanut? Ja kikä 8hmeen viettelevä,? Oletko joku setämies 😑
Oliko tämän tarkoitus olla suomea, Igor?
Näin nuorisotyöttömyyden ja opintohaluttomuuden aikakautena on hyvä jos tytöt pitää "vaihtoehdot uralle avoimena". Sille on aina kysyntää ja juhlissa esittely voidaan nähdä ennakkomarkkinointina.
Ehkä Kela myös jatkossa tulkitsee tällaisen pukeutumisen yrittäjänä olon signaalina.
Niin se oli kasarillakin.
Yläosattomissa otettiin aurinkoa. Tosin silloin Suomessa ei ollut juurikaan ulkkiksia. En tiedä miten se tänä päivänä toimisi Suomessa. Luultavasti ulkkikset tulisisivat ainakin iholle. Ja ulkkis teinipojat h*orittelisisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut on sinne päästänyt?
Kunhan kuvittelee. Fakta on se ettei nuoret eikä vanhemmat pidä ap:n ajatuksia minään.
Joku juhlavaatehullu on spämmännyt koko päivän tänne.
Nuorena ja kauniina voi ylpeänä näytellä muotojaan.
Koita itse olla isä. Nykyään tehdään lapset kun isä on nelikymppinen papparainen. Sitten kun teinit jyrää olet liki kuusikymppinen. Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se että hetken voivat esitellä normaalia vartaloa, se on muutama vuos ja voimaantuminen tapahtunut.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Koita itse olla isä. Nykyään tehdään lapset kun isä on nelikymppinen papparainen. Sitten kun teinit jyrää olet liki kuusikymppinen. Revi siitä.
Yhyy yhyy, nelikymppinen on vielä NUORI! -palstapunkerot
Välittääähän ne. Joka keskustelualustalla näkee vanhempien valitusta kuinka pojat on pukeutunut johonkin muuhun kuin siihen moni osaiseen kuumaan ja epämukavaan pukuun. Tyttöhän nyt saa muutenkin aina pukeutua niin kuin huvittaa eikä siihen saa puuttua. Vai milloin muka naisen pukeutumiseen on saanut puuttua?
No mä menin aikoinaan kunnon rebelinä ysin kevätjuhlaan farkkushortseissa,verkkosukkiksissa ja minitopissa niin arvostan että omalla tyttärellä oli mekko,edes lyhyt.
Minä ainakin tykkään, kun nuorilla naisilla näkyy paljasta pintaa. Annetaan kaikkien pukeutua miten itse haluaa.
M45