Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö kaukomatkalle alle viikoksi?

Vierailija
31.05.2025 |

Ajattelin varata lennot johonkin seuraavista kaupungeista; Soul, Tokio, Singapore. Ajattelin olla noin 5-6 päivää reissussa. Sellainen nopea irtiotto, hyvää ruokaa ja ihmistenkatselua, ostoksia,  jotain lähellä olevia päänähtävyyksiä. Siinä reissun  "tavoitteet". Lähtisitkö noin lyhyeksi aikaa? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut aina 2-3 viikkoa kaukomailla. 

Vierailija
2/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muttei se tarkoita, ettetkö sinä voisi lähteä. Mulla on terveydellisiä syitä olla matkustamatta kovin kauas itä-länsisuunnassa lyhyeksi aikaa. Vähintään 2 viikkoa on lääkärin suositus minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. En edes viikoksi. Vähintään joku 10 päivää tai mieluummin useampi viikko on kaukomatkalle parempi aika.

Vierailija
4/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja olen ollutkin. 

Vierailija
5/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka maksettaisiin, enkä ollenkaan.

Kesällä täälläkin on tarpeeksi/liiankin lämmintä.

Vierailija
6/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka maksettaisiin, enkä ollenkaan.

Kesällä täälläkin on tarpeeksi/liiankin lämmintä.

En mä nyt kesällä lähtisikään. Syksyllä, syys- lokakuussa. 

Vierailija
7/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
8/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja olen ollutkin. Joku Singapore on just sopivasti nähty jo vajaan viikon aikana. Enempää ei tarvitse ollakaan.

Samoin viihtyisin aivan mainiosti joku 6 päivää Bangkokissa: ensin 3-4 päivää jokivarren jossain uudessa hienossa hotellissa. Sit pari päivää ennen kotimatkaa keskustaan johonkin hotelliin josta pääsee junalla suoraan kentälle. Olen juurikin tuota Bangkokin pikalomaa jo viime talvena suunnitellut. Dubai voisi olla just sopiva 4 päivää, siellä on pari sellaista hotellia joissa vois piipahtaa. Istanbulista on tykännyt ihan alkukeväästä kovasti, off season se on ollut makea paikka. Se nyt ei ole kaukoloma, mutta joku helmikuun loppu-maaliskuu ihan hyvä vaihtoehto kuitenkin.

Vierailija
9/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ja olen ollutkin. Joku Singapore on just sopivasti nähty jo vajaan viikon aikana. Enempää ei tarvitse ollakaan.

Samoin viihtyisin aivan mainiosti joku 6 päivää Bangkokissa: ensin 3-4 päivää jokivarren jossain uudessa hienossa hotellissa. Sit pari päivää ennen kotimatkaa keskustaan johonkin hotelliin josta pääsee junalla suoraan kentälle. Olen juurikin tuota Bangkokin pikalomaa jo viime talvena suunnitellut. Dubai voisi olla just sopiva 4 päivää, siellä on pari sellaista hotellia joissa vois piipahtaa. Istanbulista on tykännyt ihan alkukeväästä kovasti, off season se on ollut makea paikka. Se nyt ei ole kaukoloma, mutta joku helmikuun loppu-maaliskuu ihan hyvä vaihtoehto kuitenkin.

Joo, just toi että en pidemmälläkään lomalla yleensä jaksa olla muutamaa päivää kauempaa yhdessä paikassa vaan paikka vaihtuu. 

Vierailija
10/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Lennot on nin pitkiä ja aikaero, niin ei sitä ehtisi kunnolla nauttia koko lomasta. Takaisin tullessa olisi vaan entistä väsyneempi.