Nuorten tyttöjen juhlamekot: Tissit ja peffa vilkkuu. Eikö vanhemmat välitä yhtään?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se oli kasarillakin.
Yläosattomissa otettiin aurinkoa. Tosin silloin Suomessa ei ollut juurikaan ulkkiksia. En tiedä miten se tänä päivänä toimisi Suomessa. Luultavasti ulkkikset tulisisivat ainakin iholle. Ja ulkkis teinipojat h*orittelisisivat.
En mä oo ikinä mennyt koulun kevätjuhliin ottamaan aurinkoa.
Sama tuntuu olevan muutenkin ihmisillä ongelmana tässä ketjussa: ei jotenkin mahdu kaaliin, että sama vaate ei käy kaikkiin tilaisuuksiin, ja näin ollen asu, joka on ihan ok vaikka uimarannalla tai saunassa ei ole ok koulun kevätjuhlassa. Juu, 40-luvulla syntyneellä mummollasi oli minihame 60-luvulla, mutta ei se vielä todista, että hän piti sitä päällään bileiden lisäksi myös koulun kevätjuhlassa, kirkossa ja omien isovanhempiensa 80-vuotiskahveilla.
Minimuoti näkyi jopa sairaanhoitajien puvuissa. Ja lastenvaatteissa.
Eivät välitä. Riittää, kun sinä mariset palstalla, ap.
Aah show me what daddy gave you🤤
jos alaikäinen pukeutuu PROVOKATIIVISESTI, seksu---suggestiivisesti, se on LASUN paikka, vanhemmille tuomio prostituu...toiminnasta, lapsen kaupilltelusta miehille yms. alaikäine on alaikäinen. Jos 18 mut asuu kotona, vanhemilla on kasvatusvastuu. Huolehtia lapsen asiallisesta vaatetuksesta.
Mekot kuvastavat muotia, totesi Stockmannin myyjä. Viime vuonna kaupoissa oli polvipituisia säkkimäisiä tekokuitumekkoja. Sama malli lihaville ja laihoille. Sitten oli myös joitain nilkkapituisia, jotka eivät edes täytä yo-juhlan etikettiä. En löytänyt itsellenikään mitään mieleistä. Miksi ylipäänsä ostaisin polyestermekon? Tyttäreni osti kankaan ja ompeli mekon itse ja sai mieleisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin äitinä ylpeä nuoresta kauniista tyttärestäni, jolla on upea kroppa ja hän pukeutui lyhyeen mekkoon. Nuori sorja "pajunvitsa"vartalo, miksi siis piilotella omaa kauneuttaan. Se on ilkeiden mölöjen ongelma ja likainen mieli jos näkee nuorissa naisissa ja heidän pukeutumisessaan jotain sopimatonta.
Mitä yh-äidit edellä, sitä tulevat yh-äidit perässä
Jos ja kun isä hylkää tyttärensä, tytär kelpuuttaa huonon miehen, koska ei osaa edellyttää arvostusta ja rakkautta. Ei koe olevansa sen arvoinen. Opetelkaa miehet käyttämään kondomia, jos teistä ei ole vastuuta kantamaan. Yh-äideistä on.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykkään, kun nuorilla naisilla näkyy paljasta pintaa. Annetaan kaikkien pukeutua miten itse haluaa.
M45
Ja sedällä jöpöttää!
Nää lyhyet avonaiset makkarankuorimekot on kamalia
OF-malleja ja muita maksullisia niistä kuitenkin tulee, joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mekot kuvastavat muotia, totesi Stockmannin myyjä. Viime vuonna kaupoissa oli polvipituisia säkkimäisiä tekokuitumekkoja. Sama malli lihaville ja laihoille. Sitten oli myös joitain nilkkapituisia, jotka eivät edes täytä yo-juhlan etikettiä. En löytänyt itsellenikään mitään mieleistä. Miksi ylipäänsä ostaisin polyestermekon? Tyttäreni osti kankaan ja ompeli mekon itse ja sai mieleisen.
No, tekikö säädyllisen mekon, vai "ilolinnun" univormun?
Välitetään, minä olin tytön mukana valitsemassa hänelle minihametta. Ja upea löytyikin.
Vierailija kirjoitti:
Välitetään, minä olin tytön mukana valitsemassa hänelle minihametta. Ja upea löytyikin.
Miksi haluat oman tyttären kulkevan perse paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat oman tyttären kulkevan perse paljaana?
Minihame on ihan ok, olisi saanut minun puolesta laittaa vaikka mikrohameen. Ei siinäkään olisi ollut mitään vikaa.
Oman valmistumisen aikaan ysärillä itselläni oli valkoinen paitapusero, liian väljä bleiseri ja polviin asti oleva kynähame. :D
Hieman eri tyyli neideillä nykyään. Ei välttämättä järkevää kylläkään olla puolialasti kaupungilla myöhällä, niinkuin eilen näyttivät olevan.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on ihan tärkeä. Kommentit ala-arvoisia.
Kyllä sitä joka vuosi kevätjuhlassa näkee asuja, joista miettii, missä on lapsen vanhemmat on?
Tottakai voi pukeutua naisellisen kauniisti. Hyvän maun mukaan. Mutta kun tissiliivit (ja usein tissitkin) ja haaroväli vilkkuu, näkyä ei voi sanoa kauniiksi tai juhlavaksi.
Ajattelen samaa eilen, kun mediassa oli kuvia uusista ylioppilaista ja muista nuorista. Koulun kevätjuhla on eri asia kuin joku yökerho tai vielä pahempi paikka. Vähän peittävämpi asu olisi kaunis ja kohtelias viesti kaikille osallistujille.
joo on ollut mauttomia. no kun oma äiti ei ole tyylikäs ja esikuva. noloja mekkoja. vetävän näköinen voi olla istuvassa ja lyhyissäkin mutta sopivan lyhyissä mekoissa. jotkut ihan rivoja,kun kumartuu niin paljas stringi persi näkyy, se onkin kaunis näky muka. arvoisa juhla,,
Yhteiskunta on yliseksualisoitunut eli menossa kokoajan horompaan suuntaan. Persebikinit, somet täynnä pyllynkuvia jne kaikki samaa turmellusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin se oli kasarillakin.
Yläosattomissa otettiin aurinkoa. Tosin silloin Suomessa ei ollut juurikaan ulkkiksia. En tiedä miten se tänä päivänä toimisi Suomessa. Luultavasti ulkkikset tulisisivat ainakin iholle. Ja ulkkis teinipojat h*orittelisisivat.
He tekevät niin joka tapauksessa. T. vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita itse olla isä. Nykyään tehdään lapset kun isä on nelikymppinen papparainen. Sitten kun teinit jyrää olet liki kuusikymppinen. Revi siitä.
Yhyy yhyy, nelikymppinen on vielä NUORI! -palstapunkerot
Ei kai? Kun aloitin viimeisessä työpaikassani, olin vähän yli 30-vuotias. Joku kollega huomautti, että sinä et enää ole nuori.
En mä oo ikinä mennyt koulun kevätjuhliin ottamaan aurinkoa.
Sama tuntuu olevan muutenkin ihmisillä ongelmana tässä ketjussa: ei jotenkin mahdu kaaliin, että sama vaate ei käy kaikkiin tilaisuuksiin, ja näin ollen asu, joka on ihan ok vaikka uimarannalla tai saunassa ei ole ok koulun kevätjuhlassa. Juu, 40-luvulla syntyneellä mummollasi oli minihame 60-luvulla, mutta ei se vielä todista, että hän piti sitä päällään bileiden lisäksi myös koulun kevätjuhlassa, kirkossa ja omien isovanhempiensa 80-vuotiskahveilla.