Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
381/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet näyttävät nuoremmilta kauemmin. Minulle kaunis ja lyhyt mies kiitos! 

Vierailija
382/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että miehet ovat aina esittäneet naisille "vaatimuksia" painosta, hiusten pituudesta, pituudesta, rintojen koosta jne. Naisten toivomukset sen sijaan keskittyvät lähinnä pituuteen tai ikään ja siitä nousee kauhea poru. 

Voi sinua pientä raasua, kun et vieläkään ole ymmärtänyt, että kaiken perusteella asiahan on täysin päinvastoin. Naisethan ne nimenomaan vaatii. Miehet tyytyy vaikka mihin.

Naiset ei halua miestä joka tyytyy. Siinä ero.

Mä en edusta ulkonäöltäni naista joka olisi useimpien miesten ihannenainen. Mutta en mä vaadi miehiä muuttamaan preferenssejään. Miesten mieltymyksiä vastaan taistelemisen sijasta olen aina tiennyt että on myös miehiä jotka pitävät minunlaisestani naisesta. Vaikka he ovat vähemmistö, heitä on ihan tarpeeksi. Heidän joukostaan olen löytänyt miehen joka puolestaan vastaa minun toiveitani.

Mulle on aina ollut itsestäänselvää että en ole kaikken makuun, mutta miksi tarvitsisi olla? En aio seurustella kaikkien maailman miesten kanssa. Siksi minua ihmetyttää miksi joillekin miehille on niin kova paikka hyväksyä ettei edusta naisten yleisimpiä preferenssejä. On kuitenkin naisia jotka pitävät eri asioista. Miksi pitäisi saada hurmattua kaikki maailman naiset? Sitä en ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet näyttävät nuoremmilta kauemmin. Minulle kaunis ja lyhyt mies kiitos! 

Lyhyet miehet myös elävät pitempään, joten et jää niin todennäköisesti leskeksi 😌

Vierailija
384/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kuukautta sitten Lontoossa ja huomasin olevani aika pitkä verrattuna useimpiin vastaantuleviin valkoihoisiin miehiin, pituutta minulla on vaivaiset 178cm. Päti niin keskustassa kuin lähiöissä. Ylipäätään sellaisia 190cm miehiä tuli vastaan todella todella paljon harvemmin kuin esim. Helsingin katukuvassa.

Eli jäin miettimään, että onko suomalaisilla naisilla jotenkin vääristynyt pituuskäsitys.

Lähiöissä joka tapauksessa näki paljon peribritin näköisiä punapartaisia perheenisiä, joiden pituus oli niukin naukin 170cm, mutta vierellä nätti vaimo ja kolme lasta. Eli siellä pituus ei selvästikään ole kaikki kaikessa.

Vierailija
385/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että miehet ovat aina esittäneet naisille "vaatimuksia" painosta, hiusten pituudesta, pituudesta, rintojen koosta jne. Naisten toivomukset sen sijaan keskittyvät lähinnä pituuteen tai ikään ja siitä nousee kauhea poru. 

Voi sinua pientä raasua, kun et vieläkään ole ymmärtänyt, että kaiken perusteella asiahan on täysin päinvastoin. Naisethan ne nimenomaan vaatii. Miehet tyytyy vaikka mihin.

Mä en edusta ulkonäöltäni naista joka olisi useimpien miesten ihannenainen. Mutta en mä vaadi miehiä muuttamaan preferenssejään. Miesten mieltymyksiä vastaan taistelemisen sijasta olen aina tiennyt että on myös miehiä jotka pitävät minunlaisestani naisesta. Vaikka he ovat vähemmistö, heitä on ihan tarpeeksi. Heidän

Edellinen parisuhteen päättyi pian sen jälkeen, kun joskus puhuttiin deittisovelluksista ja tämä harmitteli, kun vientiä ei ollut ollut enempää.

Kyllä siinä itselle jäi tunne, että minuun on tyydytty ja jotain parempaa olisi haluttu. Kovasti yritti vakuutella ettei näin ollut, mutta ei tuollaista lausetta enää unohda kun sellainen kerran on sanottu.

Vierailija
386/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun se pituus on joillekin naisille tärkeä kriteeri niin eikö ole vain molemmin puolin aikaa ja vaivaa säästävää kertoa tosiasia suoraan ja rehellisesti? Tosiasian salaamisella ja sokerikuorrutuksella ei ole mitään hyötyä jos fakta on ja pysyy?

No tässä nimenomaan on olennaista se, ettei se pituus ole oikeasti niin tärkeää naisille. Tämä näkyy siellä Prisman kassajonossa. 

Oletko sä vähän tyhmä? Se että asia ei ole tärkeä jollekin prisman jonossa ei tarkoita sitä ettei se olisi tärkeä jollekin joka sen ihan kriteerikseen laittaa.

Vierailija
387/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun se pituus on joillekin naisille tärkeä kriteeri niin eikö ole vain molemmin puolin aikaa ja vaivaa säästävää kertoa tosiasia suoraan ja rehellisesti? Tosiasian salaamisella ja sokerikuorrutuksella ei ole mitään hyötyä jos fakta on ja pysyy?

No tässä nimenomaan on olennaista se, ettei se pituus ole oikeasti niin tärkeää naisille. Tämä näkyy siellä Prisman kassajonossa. 

Oletko sä vähän tyhmä? Se että asia ei ole tärkeä jollekin prisman jonossa ei tarkoita sitä ettei se olisi tärkeä jollekin joka sen ihan kriteerikseen laittaa.

Ei näille naiset ole oikeita ihmisiä, joilla voisi olla erilaisia mielipiteitä. Näille naiset on vain tavaraa. Miehet vain ovat yksilöitä, joilla on omia ajatuksia. 

Vierailija
388/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

kun nuoruuden panetukset menee ohi, kelpaa naisille vaikka mikä 167cm hjallis tai 173cm insinörtti jos se tuo riittävästi elintasoa pöytään ja huolehtii lapsen kuluista.

itse olen 171cm ja olin naiseton kunnes sain perintöä ja hyvän ammatillisen aseman jonka jälkeen aina joku on halunnut lihapatojen äärelle vaikka olen kalju ja lihava.

Niinhän tuossa jutussa sanottiin. Pituutta voi kompensoida tuloilla.

Naiset väittää muuta, mutta tulokset osoittaa selvästi toista. Ja vahvistaa mitä miehet ovat sanoneet.

Vahvistaa siltä osin että ne miehet itse haluavat naisia joille raha on tärkein kriteeri. Minä, joka en toisten rahasta piittaa, en ole mielenkiintoinen heidän silmissään, joten minua ei lasketa.

Vierailija
389/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sinä se tyhmä akka olet. Naiset vaatii pituutta netissä, mutta päätyvät yhteen vaatimuksiaan lyhyemmän miehen kanssa, jonka ovat tavanneet tosielämässä. Naiset on yleisesti vähän tyhmiä sillä tavalla. 

Vierailija
390/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma simppeliraasu-ap:lle mitä naiset "ilmoittavat etsivänsä" ja todellisuudessa etsivätkin just sitä mitä haluavat?

Miksi sairas tarve hallita vieraita naisihmisiä? Kuvitteletko, että naisten "vääriin etsimyksiin" kaatuu oma haaremiutopiasi?

Vierailija
391/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no olen 170cm enkä halua katsoa miestä alaspäin edes korkkarit jalassa. 

Vierailija
392/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kyllä sinä se tyhmä akka olet. Naiset vaatii pituutta netissä, mutta päätyvät yhteen vaatimuksiaan lyhyemmän miehen kanssa, jonka ovat tavanneet tosielämässä. Naiset on yleisesti vähän tyhmiä sillä tavalla."

Onko vaatimuksistaan tinkiminen siis tyhmää? Mäkin etsin lapsetonta miestä, mutta kun tapasin kaikilla muilla tavoilla aivan ihanan miehen, niin ei ne lapset olleet mikään kynnyskysymys. Ei täällä kukaan löydä ketään jos joka kriteerin pitää täyttyä täydellisesti. 

Vierailija
393/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no olen 170cm enkä halua katsoa miestä alaspäin edes korkkarit jalassa. 

Onneksi naisia on joka lähtöön. Näin vastikään lastenvaunujen kanssa liikkuvan pariskunnan, jossa nainen n. 175cm matalapohjaisissa kengissä ja miehensä ehkä 165cm lenkkarit jalassa.

Vierailija
394/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.

Eli meistä ei taideta tykätä. 

Samaisessa artikkelissa kyllä todettiin, että miehille naisen pituudella on huomattavasti vähemmän merkitystä.

Epätoivoiselle käy varmaa ihan mikä vaa, mutta harvoi se 180 cm nainen kuitenkaan on kuitenkaan niin epätoivonen, että huolii elämäkumppanikseen ihan kenet vaan. Kun valitaan vierelle toista ihmistä, pitää kriteerien olla korkealla, eikä toivoa, että edes jollekin kelpaisia. Naiset osaa kyllä elää yksinkin, miehille se on vaikeampaa ja kun mies löytää kumppanin se tutkitusti parantaa hänen elämänlaatuaan ja elämänpituutta. Naisella vaikutus on päinvastainen. 

Vierailija
395/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari kuukautta sitten Lontoossa ja huomasin olevani aika pitkä verrattuna useimpiin vastaantuleviin valkoihoisiin miehiin, pituutta minulla on vaivaiset 178cm. Päti niin keskustassa kuin lähiöissä. Ylipäätään sellaisia 190cm miehiä tuli vastaan todella todella paljon harvemmin kuin esim. Helsingin katukuvassa.

Eli jäin miettimään, että onko suomalaisilla naisilla jotenkin vääristynyt pituuskäsitys.

Lähiöissä joka tapauksessa näki paljon peribritin näköisiä punapartaisia perheenisiä, joiden pituus oli niukin naukin 170cm, mutta vierellä nätti vaimo ja kolme lasta. Eli siellä pituus ei selvästikään ole kaikki kaikessa.

No britimiehet ei  kuulu maailman pisimpien miesten joukkoon, ehkä se selittää sen, ettei siellä ole niin paljoa pitkiä miehiä. 

Tuttava nainen muutti Hollantiin ja vaikka  hän Suomessa oli pitkä naiseksi(reilustui yli 170 cm) niin Hollannissa olikin aika "lyhyt" tai normaali. Ihmiset siellä ovat maailman pisimpiä. 

Vierailija
396/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on epätervettä ja terapian paikka jos reppanayksilö pakkoneuroottisesti näkee pyytämättä vaivaa muiden itselleen merkityksettömien pariutumiskriteereistä. Hälyttävää, että ei osata vastuullisesti ja tasapainossa rajata omaa yksityisyyttä (+ mahdollisen yksiavioisen kumppaninsa yksityisyyttä) erilleen muiden vieraiden yksityisasioista. Ovatko ei mt-haastetut valitettavan pieni ja alati harveneva vähemmistö?

Kiinnostaisi kuinka yleistä tällainen kyvyttömyys normaaliin, tasapainoiseen elämään naapurien kyräilykyttäyskiimassa on.

Vierailija
397/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatimuksistaan tinkiminen siis tyhmää? Mäkin etsin lapsetonta miestä, mutta kun tapasin kaikilla muilla tavoilla aivan ihanan miehen, niin ei ne lapset olleet mikään kynnyskysymys. Ei täällä kukaan löydä ketään jos joka kriteerin pitää täyttyä täydellisesti. 

Kyllä se vaatimuksistaan tinkiminen voi hyvin olla vikatikki ja viimeistään joskus myöhemmin osoittautua kardinaalivirheeksi. "Ei kukaan löydä ketään yhyy ellei byhyy" on vain inkkeliharhaista "scarcity mindset:ia". Pitää itse ensin pystyä työstämään omat traumansa/yleensäkin yläpäänsä kuntoon sekä pysyvän kumppanin samoin tahollaan. On käytävä huolellisesti läpi mitä kompromisseja pystyy tekemään, jotta niiden kanssa voi myös elää vaikka tietyt unelmat jäävät saavuttamatta, ja että kompromissit molemminpuolisia ja kahdensuuntaisia. Lapsellisuus vs lapsettomuus on aika iso asia/elämänvalinta ja voi olla ettei kummankaan ääripään mielipiteen siinä kohtaa kannattaisi kompromisseillä lainkaan.

A scarcity mindset is a belief that resources, whether material or emotional, are limited, leading individuals to focus on what they lack and fear losing what they have. This way of thinking can be detrimental, leading to anxiety, reduced cognitive function, and negative impacts on relationships. 

Key characteristics of a scarcity mindset:

Competition:

They often view others as competitors for resources, leading to a sense of envy and resentment. 

Limited perspective:

They struggle to envision abundance and may have difficulty believing that things can improve. 

Cognitive limitations:

A scarcity mindset can consume mental bandwidth, reducing cognitive abilities and impacting decision-making. 

Focus on lack:

Individuals with a scarcity mindset are preoccupied with what they don't have, whether it's money, time, opportunities, or emotional support. 

Fear of loss:

They tend to cling to what they have and resist taking risks, fearing the potential for loss. 

Negative consequences of a scarcity mindset:

Anxiety and stress:

The constant worry about not having enough can lead to heightened anxiety and stress. 

Reduced cognitive function:

Scarcity can impair cognitive functions like attention, memory, and executive control. 

Strained relationships:

A scarcity mindset can lead to competition and envy, damaging relationships. 

Self-defeating behaviors:

Individuals may engage in behaviors that further limit their resources, such as excessive saving or hoarding. 

Mental health issues:

In some cases, a scarcity mindset can contribute to or worsen mental health conditions like low self-esteem, depression, and anxiety. 

Overcoming a scarcity mindset:

Shift to an abundance mindset: Focus on what you have and the potential for growth and abundance. 

Vierailija
398/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä miehistä tekee vastenmielisiä juuri asenne, jonka mukaan naiseen riittää tai tulisi kelvata jotain. Pitkät miehet harvoin yrittävät komennella ja dominoida, vaan arvostavat naisia ja heidän toiveitaan.

Vierailija
399/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kuppikoko-/rinnanympärysfiltteri miehiä varten. On kriittinen tieto. 

Vierailija
400/419 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edusta ulkonäöltäni naista joka olisi useimpien miesten ihannenainen. Mutta en mä vaadi miehiä muuttamaan preferenssejään. Miesten mieltymyksiä vastaan taistelemisen sijasta olen aina tiennyt että on myös miehiä jotka pitävät minunlaisestani naisesta. Vaikka he ovat vähemmistö, heitä on ihan tarpeeksi. Heidän

Sori jos rikon kuplasi, mutta hyvin suuri osa miehistä pariutuu kirjaimellisesti ensimmäisen naisen kanssa, joka kelpuuttaa heidät. Ja useimmat ovat siihen hyvin tyytyväisiä.

Itse en ymmärrä, miksi tyytymisestä puhutaan kuin se oliisi kirosana. Jos on löytänyt kivan kumppanin, jonka kanssa on hyvä olla, miksi edes kiinnostaisi katsella aidan toiselle puolelle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä