Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
21/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuonne kannata mennä. Naisten karkkikauppa.

Karkkikauppa? Missä ne karkit on? Siis hyvät, toinen toistaan huonompia seksinvonkaajia, tyhjiä profiileja, masentuneen sarjamurhaajan näköisiä miehiä saa lapioida vasuriin

Ei millään pahalla, mutta olet itsekin saanut hyvännäköisiltä miehiltä massoittain poispyyhkäisyjä jos sulle näytetään enää niitä pahnanpohjimmaisia miesprofiileja. Lue miten Tinderin elo-pistejärjestelmä toimii. Et ole siis kedon kaunein kukkanen.

Vierailija
22/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.

ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.

ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita

Ei tosiaan voi itse valita, mutta olisihan se kiva, jos naisten preferenssit olisivat monipuolisemmat, kuten miehillä. Tuntuu, että lähes jokainen nainen haluaa sen yhden ja saman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitilanteessa saisi olla 180-190+ mutta jos on erittäin mukava tapaus niin joustan tuossa. Ei paperivaatimukset ole ehdottomia.

Jotain juttuja on mistä en jousta, esim. en vaan syty jos miehellä on liian rasvainen keho. Mikään atleetti ei tarvitse olla, mutta esim. ulkoneva maha... Ei vaan sytytä.

Vierailija
24/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin miehenä swaippaan oikealle pitkälti naisen kasvojen, vartalon, iän ja jossain määrin myös pituuden perusteella. Joten sama suotakoon naisille. Olen tosin huomannut, miten suoraan joskus, onneksi melkoin harvoin, naiset saattavat haukkua pituutta. Minulle ei tulisi miehenä mieleenkään esimerkiksi kutsua naista rumaksi vain koska ei käytä täydelliseltä. Molemmat nimittäin synnynnäisiä ominaisuuksia, pituus ja kasvot. Yms. Mutta joiltain ihmisiltä puuttuu täysin käytöstavat. Iso turn-off. Ei jatkoon. 

Vierailija
25/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo on noita tinderien ongelmia. Tosielämässä, jos mukavan ihmisen kohtaa, ei siinä pituudet ja painot yleensä kauheasti merkkaa. Itsekin olisin voinut nuorempana hyvin laittaa tuollaisen yli 180 cm "vaatimuksen" jos olisi pitänyt keksiä kriteereitä, mutta niin vaan päädyin yhteen alle 170-senttisen miehen kanssa ja ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo vuosikymmenen verran. 

Sama. 20-30 vuotiaana oli ehdoton ei alle 190cm miehille ainakin irtoseksimielessä. Nyt kun 30+ ja vakiintunut, ja oma mies on 178cm, ei minua kiinnosta enää kenenkään pituudet suuntaan tai toiseen. Eikä kiinnosta edes seuranhaku.

Vierailija
26/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt treffeillä naisen kanssa jolla oli huikea vaatimuslista.

Ihmettelin kovasti kun nainen oli Yh ja melko tuhdissa kunnossa. Asui jossain lähiössä vuokralla.

Ne treffit ei kauaa kestäneet...

Vierailija
27/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Techcrunchin mukaan tuo on siis Tinderin markkinatutkimusosaston mukaan tehokkain tapa saada naiset maksamaan jäsenyydestä. Naisille tärkein kriteeri kasvojen ohella on yhtiön mukaan pituus. Pituutta ei ole tällä hetkellä voinut suoraan filtteroida kuin kilpailevissa Match-groupin omistamissa palveluissa.

Vierailija
28/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kovasti kun nainen oli Yh ja melko tuhdissa kunnossa. Asui jossain lähiössä vuokralla.

Kuinka alas voi alentua jos deittailee naista jolla on lapsi. :D

Vierailija
29/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.

Eli meistä ei taideta tykätä. 

En halua olla ilkeä, mutta oletko ajatellut, että kelpaamattomuutesi voisi johtua muista ominaisuuksistasi? Ymmärtääkseni miehet eivät juurikaan profiileihinsa kirjoittele, että "pitkät naiset älkää vaivautuko", joten ei tässä samasta asiasta ole kyse sukupuolten välillä, kuten jokainen tolkun ihminen jo ihan perstuntumalta ymmärtää. 

Vierailija
30/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan peruspituinen (179cm) ja tukeva yh sanoi minua 'lyhyenlännäksi' treffien aikana. :D Kuka edes käyttää tuota ilmaisua 2025 (tai tuolloin 2024)?

Vierailija
31/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset juhlapuheissa: "Luonne ja sama arvomaailma on tärkeintä!"

Naiset todellisuudessa: "Ai se on sentin liian lyhyt. ESTOON!"

Vierailija
32/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.

Luuletko, että Tinder tekee noita muutoksia ihan vaan suomalaisten naisten vaatimusten takia? Ollaan me aika vaikutusvaltaisia.

Vierailija
33/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.

Eli meistä ei taideta tykätä. 

En halua olla ilkeä, mutta oletko ajatellut, että kelpaamattomuutesi voisi johtua muista ominaisuuksistasi? Ymmärtääkseni miehet eivät juurikaan profiileihinsa kirjoittele, että "pitkät naiset älkää vaivautuko", joten ei tässä samasta asiasta ole kyse sukupuolten välillä, kuten jokainen tolkun ihminen jo ihan perstuntumalta ymmärtää. 

Olen yrittänyt tapailla omanpituisia tai lyhyempiä miehiä mutta kaikilla on ego-ongelmia pituuteni kanssa tavalla tai toisella. Varmasti on olemassa sellaisia lyhyitä miehiä joille tämä ei ole ongelma, mutten sellaista ole tavannut. Siksi ainakin itselle on aika pakko etsiä 185-190+ pituisia miehiä jottei tule heti alusta asti nokan koputusta asiasta jolle en voi itse mitään.

Vierailija
34/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset juhlapuheissa: "Luonne ja sama arvomaailma on tärkeintä!"

Naiset todellisuudessa: "Ai se on sentin liian lyhyt. ESTOON!"

Raatorehellisessä todellisuudessa jossa altistetaan ihminen potentiaalisille treffeille tai ehkä jopa sukupuoliyhteydelle, liskoaivot kytkeytyvät päälle niin miehellä kuin naisella ja kaikki juhlapuheet ja poliittinen korrektius lentävät romukoppaan. Oma keho sanoo aika suoraan 0,1 sekunnissa onko tyyppi pantava vai ei ihan pelkällä vilkaisulla.

Vierailija
35/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Luuletko, että Tinder tekee noita muutoksia ihan vaan suomalaisten naisten vaatimusten takia? Ollaan me aika vaikutusvaltaisia.

Joo, huvittaa miesten itkuvirsi täällä. Tuohan on globaali muutos joka on tehty kymmenien eri maiden naisten toiveiden perusteella. Tavoitteena on saada lisää maksavia naisasiakkaita. Ei kyseessä ole mikään suomalaisten naisten erityisvaatimus.

Vierailija
36/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko optio seuloa painon perusteella?

Ihan voit a) kysyä b) kertoa sen biossasi.

Vierailija
37/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmisillä on vapaus valita. En minäkään kelpuuta yli 25 v naisia, harvemmin edes 22-24-vuotiaita. Ja painon ja kasvojen pitää myös olla kohdillaan. M34

Vierailija
38/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli max 175 cm.

Vierailija
39/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan vain 140cm transkääpiöt joilla on nenälävistys ja jotka ovat rullatuolissa.

Vierailija
40/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset Länsimaissa ajattelevat tutkimusten mukaan, että 85% miehistä on alle keskitason. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi