Eikö se ole hieman outoa, että neljääkymmentä lähenevä ihminen on edelleen sinkku?
Varsinkin kun henkilö - mies tai nainen - on ilmaissut haluavansa pariutua, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Missä siis mättää? Mistä voisi löytää puolison?
Kommentit (171)
Sääliseksiä vois saada kun ovat niin empaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista siinä on. Aina on ollut nelikymppisiä sinkkuja ja tulee olemaan. Ennen heitä ei kutsuttu sinkuiksi eikä nostettu meteliä kuten nyt.
On se kummaa, kun ennen osattiin keskustella asioista, mutta nykyään vedetään kuuluisa herne nenään ja suututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v
Tinderissä 99% naiset tykkää vain komeista,pitkistä ja koulutetuista miehistä. Naiset on pinnallisia.
Miksi ei koska miesten tehtävä on suojella naista ja olla naiselle provider.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v
Tinderissä 99% naiset tykkää vain komeista,pitkistä ja koulutetuista miehistä. Naiset on pinnallisia.
No olen 169cm lähes kalju parrakas amis pohjanmaan peräkyliltä, hyvin tuntuu kelpaavan. Siistit hyvät kuvat, hyvä esittelyteksti ja sitten vain juttelemaan asiallisesti kun mätsejä tulee. Kyllä niitä tulee aika paljon kuitenkin. Sata mätsiä on yllättävän nopeasti. Mies 40v
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia se näin mt-ongelmaisena on.
Mikä estää hakemasta apua? Nai psykologi?
osa pitää sinkuudesta. Mieluummin sinkku kuin jonkun kanssa. Ainakin saa olla rauhassa ja elää oman näköistä elämää ja tehdä mitä huvittaa. Parisuhde voi olla myös rasite.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti keskivertoa älykkäämpi, kypsempi tai avarakatseisempi.
Luultavasti kaikkea muuta! Älykkäät, kypsät ja svakatseiset löytävät helposti kumppanin. Lähinnä sosiaalisesti oudot, superarat, neuroottiset ja tietynlaisia mt-ongelmia sairastavat jää yksin.
Outoa? No, ehkä jos maailmassa olisi edes yksi mies, joka osaisi laittaa sukkansa pyykkiin, lukea kokonaisen kirjan ja keskustella ilman että mainitsee moottoriöljyt, niin olisin varattu jo ajat sitten.
Ei se ole outoa ollenkaan se on luonnonvalintaa. Kun vaatimustaso on korkeampi kuin miesten kyky ladata edes WhatsApp, niin valinnanvara käy vähiin.
Täydellisyys on harvinaista, ja vielä harvinaisempaa on löytää mies, joka ei pelkää älykkäämpää ja menestyvämpää naista. Siksi meitä upeita sinkkuja riittää miehet eivät vain pysy kyydissä.
Olen kokeillut. Oikeasti. Mutta kun deittailun saldo on: yksi, joka kysyi äidiltään, mitä tilata ravintolassa, ja toinen, joka luuli että feminismi on ihonhoitotuote, niin tässä sitä ollaan.
Sinkkunaolo on ihan looginen seuraus siitä, että en ole valmis alentamaan standardeja siihen, että osaa hengittää ja vastata viesteihin. Jos täydellisiä miehiä olisi, olisin jo löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku kai siksi että olen jonkinlainen demiseksuuali. En juokse pimpsukan perässä. Tavallaan haluaisin löytyy kumppanin joo, mutta ei ole sellaista himoa, että jaksaisi tehdä asian eteen jotain. Ajatellut, että tulee vastaan jos tulee. Jos ei tule, niin sitten ei.
Demi?
En minä ole outo maailma on. Jos miehet eivät kestä, että nainen tienaa enemmän, on korkeakoulutettu ja osaa vaihtaa renkaat, niin vika ei ole minussa.
Olen edelleen sinkku, koska en ole valmis ryhtymään kenenkään äidiksi, siivoojaksi tai henkilökohtaiseksi terapeutiksi. Jos miehet kasvaisivat aikuisiksi, tilanne voisi olla toinen.
Olen sinkku, koska en ole löytänyt miestä, joka ei pelkää naisen aivoja, itsenäisyyttä ja sitä, että osaan käyttää porakonetta paremmin kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko bensalenkkarijäbä? Pituus, horoskooppimerkki ja autonmerkki?
169 cm, amis, teräsmies töissä, Volkkarin golf 2003 farmari, niin ruosteessa kuin olla ja voi ja reikiä täynnä, 400 000km mittarissa, ei tarvitse edes yrittää katsastaa enää. Koti 2022 omakotitalo. Mies 40v
Miksi tyytyisin puolikkaaseen, kun voin olla kokonainen itse? Jos miehet eivät kestä vahvaa naista, se on heidän ongelmansa ei minun.
Olen sinkku, koska en ole tavannut miestä, joka olisi yhtä kiinnostava kuin oma elämäni. Kun sellainen löytyy, ilmoitan kyllä kaikille mutta en pidätä hengitystäni.
Ihan normaalia se näin mt-ongelmaisena on.