Eikö se ole hieman outoa, että neljääkymmentä lähenevä ihminen on edelleen sinkku?
Varsinkin kun henkilö - mies tai nainen - on ilmaissut haluavansa pariutua, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Missä siis mättää? Mistä voisi löytää puolison?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ihan normaalia olla sinkku, joten ei ole samanlaista yhteiskunnan painetta pariutua kuin aiemmin. Parisuhde ei myöskään ole enää samalla tavalla turvallisuudenhakuisuutta kuin ehkä aiemmin. Luulen, että vaikka moni sinkku voisi haluta parisuhteen, niin sitä ei kuitenkaan koeta välttämättömyydeksi, joten ei yritetä väkisellä löytää ketään. Itse kuulun tuohon samaan porukkaan. Jos kumppani löytyy niin kiva, jos ei löydy niin ei haittaa.
Itse olen samanlainen. En etsi ketään väkisellä. Kuljen silmät ja mieli avoinna ja jos kumppani on tullakseen ja on sopiva, tervetuloa :).
Olen nainen.
Olen mies ja aloin meikkaamaan. Heti lohkes.
Ei minun mielestäni. Harvassa toki on ihmisiä, jotka eivät ole pahemmin edes seurustelleet, mutta ei tuo siitä outoa tee.
Minä kokeilin seurustelemista 80-luvulla ja taisin vielä 90-luvullakin ajatella hämärästi, että olisin vielä joskus parisuhteessa. Ei kuitenkaan tullut vastaan ketään sopivaa, joka olisi pitänyt minua sopivana, joten olen nyt kuusikymppisenä yhä sinkku.
Näin on varmasti ihan hyvä. Moneen ihmiseen olen kyllästynyt, mutta omaan itseeni en vielä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.
Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v
Missä tapasit vaimosi? 16 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja ihmiset olivat toistensa kanssa tekemisissä baareissa yms. paikoissa. Nyt tämä ei onnistu.
Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen kanssa.
Mielummin isken jonkun varatun naisen tai oon yksin kun otan jonkun 30-40 vuotiaan sinkkunaisen. Varmasti jotakin ongelmia kun ei kellekkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.
Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v
Missä tapasit vaimosi? 16 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja ihmiset olivat toistensa kanssa tekemisissä baareissa yms. paikoissa. Nyt tämä ei onnistu.
Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen kanssa.
Ok. Hyvä niin. Nykyään tuo ei onnistu ellet ole todella hyvännäköinen/persoonallinen.
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Ei se nyt niin outoa ole, siihen voi olla monta syytä. Olen kohta viittäkymmentä lähenevä sinkkunainen, joka ei vain ole löytänyt sopivaa miestä. Ehkä isommassa kaupungissa olisi tullut enemmän samanhenkisiä ihmisiä vastaan, tiedä häntä. Olen henkisesti ja fyysisesti terve, hyvässä työssä, nätti ja mukava. Kaikki ns. yleiset kriteerit täyttävä, jopa tämän palstan mittapuulla, eli ei lemmikkejä, lapsia, tatuointeja tai mitään irtoripsiäkään. Olisin halunnut ihan tavallisen, samanikäisen miehen, joka ei olisi alkoholin perään ja toivoisi lapsia, vaan eipä löytynyt. Vanhat ukot juoksivat perässä, kun olin nuori, ja myöhemmin nuoria olisi kiinnostanut vapaammat suhteet. Nykyään kai sellaista sanotaan demiseksuaaliksi, mutta en ole kiinnostunut seksistä ilman tunnesidettä, enkä ole löytänyt sopivaa miestä, jonka kanssa tunteet olisivat kohdanneet. Ulkomaalaisista en ole kiinnostunut, vaikka paljon matkustelenkin.
Vierailija kirjoitti:
Epänormaaliapas. Vaikeaa mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen k
Onnistuuhan se esim tinderissä hyvin. Olen siellä parasta aikaa ja kyllähän niitä mätsejä tulee joka päivä. Aika helppo olisi saada nainen, joka viikkohan olisi monetkin treffit tarjolla. Mies 40v
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja ruma. Ei siis mitään outoa.
Ei ole lihava ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v
Mitä erikoista siinä on. Aina on ollut nelikymppisiä sinkkuja ja tulee olemaan. Ennen heitä ei kutsuttu sinkuiksi eikä nostettu meteliä kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v
Tinderissä 99% naiset tykkää vain komeista,pitkistä ja koulutetuista miehistä. Naiset on pinnallisia.
Jos on sinkkuna vielä 30-vuotiaana niin toivo on jo menetetty eikä sellainen ihminen ansaitse rakkautta, on täysi kakkakasa ja sietää jäädä yksin.
Joo en halua saksia kaulaan joltain mt akalta eli ei 30-40 naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko bensalenkkarijäbä? Pituus, horoskooppimerkki ja autonmerkki?
Ehkä on löytänytkin jonkun sopivan, mutta se sopiva ei ole kiinnostunut.
Ei vaan joko ilmaisit itseäsi väärin tai sitten ilmaisit ihan oikein etkä kestä itsekään miten hirveä olet ja nyt yrität syyttää siitä minua.