Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole hieman outoa, että neljääkymmentä lähenevä ihminen on edelleen sinkku?

Vierailija
29.05.2025 |

Varsinkin kun henkilö - mies tai nainen - on ilmaissut haluavansa pariutua, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Missä siis mättää? Mistä voisi löytää puolison?

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku kai siksi että olen jonkinlainen demiseksuuali. En juokse pimpsukan perässä. Tavallaan haluaisin löytyy kumppanin joo, mutta ei ole sellaista himoa, että jaksaisi tehdä asian eteen jotain. Ajatellut, että tulee vastaan jos tulee. Jos ei tule, niin sitten ei.

Jos et näe naisia muuna kuin pimpsukkana niin sinä olet se ongelma ja ei ole tulossa vastaan. Pipuleista on nimittäin maailmassa aikamoinen ylitarjonta, ja tuo asenne kertoo ettei sinulla ole mitään muuta annettavaa ja todennäköisesti sekin on paskaa.

Ymmärsit nyt väärin. Tarkoitan, että toisilla on kovempi seksuaalinen vietti etsiä sitä kumppania, ja sitä sitten tosissaan etsitään. Itse en vaan pystyisi sellaiseen, että käydään 100 treffeillä tai selaillaan jotain tinderiä jne. Jos jotenkin luonnollisessa tilanteessa tapaan ihmisen joka

Ei vaan joko ilmaisit itseäsi väärin tai sitten ilmaisit ihan oikein etkä kestä itsekään miten hirveä olet ja nyt yrität syyttää siitä minua.

Vierailija
22/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on ihan normaalia olla sinkku, joten ei ole samanlaista yhteiskunnan painetta pariutua kuin aiemmin. Parisuhde ei myöskään ole enää samalla tavalla turvallisuudenhakuisuutta kuin ehkä aiemmin. Luulen, että vaikka moni sinkku voisi haluta parisuhteen, niin sitä ei kuitenkaan koeta välttämättömyydeksi, joten ei yritetä väkisellä löytää ketään. Itse kuulun tuohon samaan porukkaan. Jos kumppani löytyy niin kiva, jos ei löydy niin ei haittaa.

Itse olen samanlainen. En etsi ketään väkisellä. Kuljen silmät ja mieli avoinna ja jos kumppani on tullakseen ja on sopiva, tervetuloa :).

Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja aloin meikkaamaan. Heti lohkes.

Vierailija
24/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni. Harvassa toki on ihmisiä, jotka eivät ole pahemmin edes seurustelleet, mutta ei tuo siitä outoa tee.

Minä kokeilin seurustelemista 80-luvulla ja taisin vielä 90-luvullakin ajatella hämärästi, että olisin vielä joskus parisuhteessa. Ei kuitenkaan tullut vastaan ketään sopivaa, joka olisi pitänyt minua sopivana, joten olen nyt kuusikymppisenä yhä sinkku. 

Näin on varmasti ihan hyvä. Moneen ihmiseen olen kyllästynyt, mutta omaan itseeni en vielä kertaakaan.

Vierailija
25/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.

Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v

Missä tapasit vaimosi? 16 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja ihmiset olivat toistensa kanssa tekemisissä baareissa yms. paikoissa. Nyt tämä ei onnistu.

Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen kanssa. 

Vierailija
26/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin isken jonkun varatun naisen tai oon yksin kun otan jonkun 30-40 vuotiaan sinkkunaisen. Varmasti jotakin ongelmia kun ei kellekkään kelpaa.

Vierailija
27/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.

Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v

Missä tapasit vaimosi? 16 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja ihmiset olivat toistensa kanssa tekemisissä baareissa yms. paikoissa. Nyt tämä ei onnistu.

Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen kanssa. 

Ok. Hyvä niin. Nykyään tuo ei onnistu ellet ole todella hyvännäköinen/persoonallinen.

Vierailija
28/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen. 

Vierailija
29/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin outoa ole, siihen voi olla monta syytä. Olen kohta viittäkymmentä lähenevä sinkkunainen, joka ei vain ole löytänyt sopivaa miestä. Ehkä isommassa kaupungissa olisi tullut enemmän samanhenkisiä ihmisiä vastaan, tiedä häntä. Olen henkisesti ja fyysisesti terve, hyvässä työssä, nätti ja mukava. Kaikki ns. yleiset kriteerit täyttävä, jopa tämän palstan mittapuulla, eli ei lemmikkejä, lapsia, tatuointeja tai mitään irtoripsiäkään. Olisin halunnut ihan tavallisen, samanikäisen miehen, joka ei olisi alkoholin perään ja toivoisi lapsia, vaan eipä löytynyt. Vanhat ukot juoksivat perässä, kun olin nuori, ja myöhemmin nuoria olisi kiinnostanut vapaammat suhteet. Nykyään kai sellaista sanotaan demiseksuaaliksi, mutta en ole kiinnostunut seksistä ilman tunnesidettä, enkä ole löytänyt sopivaa miestä, jonka kanssa tunteet olisivat kohdanneet. Ulkomaalaisista en ole kiinnostunut, vaikka paljon matkustelenkin.

Vierailija
30/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epänormaaliapas. Vaikeaa mutta miksi?

Vierailija
31/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 Treffit. Oikeastaan kaikki kumppanit olen tavannut netin kautta. Parikymmentä vuotta sitten lehti-ilmoituksellakin tuli jono yh-äitejä joiden kanssa naitiin aina. Kaikkiaan olen ollut yli sadan naisen k

Onnistuuhan se esim tinderissä hyvin. Olen siellä parasta aikaa ja kyllähän niitä mätsejä tulee joka päivä. Aika helppo olisi saada nainen, joka viikkohan olisi monetkin treffit tarjolla. Mies 40v

Vierailija
32/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja ruma. Ei siis mitään outoa.

Ei ole lihava ja ruma.

Vierailija
33/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen. 

Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v

Vierailija
34/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erikoista siinä on. Aina on ollut nelikymppisiä sinkkuja ja tulee olemaan. Ennen heitä ei kutsuttu sinkuiksi eikä nostettu meteliä kuten nyt.

Vierailija
35/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti vikaa on. 

Vierailija
36/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene tinderiin, kyllä tuntuu kelpaavan. Tykkäykset näyttää 99+ ja olen enemmän kuin tavallinen. Amis pohjanmaan peräkyliltä. Mies 40v

Tinderissä 99% naiset tykkää vain komeista,pitkistä ja koulutetuista miehistä. Naiset on pinnallisia. 

Vierailija
37/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkkuna vielä 30-vuotiaana niin toivo on jo menetetty eikä sellainen ihminen ansaitse rakkautta, on täysi kakkakasa ja sietää jäädä yksin.

Vierailija
38/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en halua saksia kaulaan joltain mt akalta eli ei 30-40 naisia

Vierailija
39/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko bensalenkkarijäbä? Pituus, horoskooppimerkki ja autonmerkki?

Vierailija
40/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on löytänytkin jonkun sopivan, mutta se sopiva ei ole kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä