Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?
Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?
Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.
Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Naiset opettelevat kaiken ulkoa. Vain mies voi olla näin aikuisten kesken älykäs.
En tiedä oletko mies vai nainen, mutta tyhmä kuin saapas ainakin olet. Voit kuitenkin tyhmänä osallistua tähän keskusteluun, ihan vaan kertomalla sinua viehättävistä piirteistä.
Taustalla vaikuttaa evoluutio.
Mies etsii naista, joka on terve, lisääntymiskykyinen ja pystyy huolehtimaan jälkeläisistä. Sopiva ruumiinrakenne, riittävän leveä lantio, jotta synnytys sujuu, hoikka vyötärö, ettei ole valmiiksi raskaana tai sairas, suuret rinnat imettämistä varten, pitkät jalat, että pystyy pakenemaan vaaroja. Sopusuhtaiset kasvot, ettei ole kehitysvammaa tai sairautta. Näistä koostuu naisihanne.
Nainen taas arvostaa miehen älykkyyttä, jotta tämä kykenee huolehtimaan elannosta, keksii keinot välttyä vaaroilta eikä ota yltiöpäisiä riskejä.
Tavoitteena ei evoluution historiassa ole ollut onnellinen parisuhde, vaan kyky tuottaa elinkelpoisia jälkeläisiä ja huolehtia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko älykkäät miehet muka naisten suosiossa?
On, koska naisten hypergamia. Naiset haluavat miehen olevan jollain tasolla naista yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset opettelevat kaiken ulkoa. Vain mies voi olla näin aikuisten kesken älykäs.
En tiedä oletko mies vai nainen, mutta tyhmä kuin saapas ainakin olet. Voit kuitenkin tyhmänä osallistua tähän keskusteluun, ihan vaan kertomalla sinua viehättävistä piirteistä.
😁 Naiset on ihania vaikka vähän höpsöjä
Vierailija kirjoitti:
Hei, tää oli silleen hyvä, että sama voi päteä toisinpäin. Ei naisiakaan välttämättä kiinnosta jos oleturallasi menestyvä hikipinko, mikäli muuten ei natsaa.
Olet vähälahjainen valehtelija jos todella väität, ettei naisia oikeastaan kiinnosta miehen maine, rahat ja status.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ainakaan taida olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi kun jätät ketjun fiksummillesi.
Mieluummin nuori parturikampaaja, kuin rummo tohtori :). Onneksi elämän tosiasiat teille mummoille tulee aikanaan selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla vaikuttaa evoluutio.
Mies etsii naista, joka on terve, lisääntymiskykyinen ja pystyy huolehtimaan jälkeläisistä. Sopiva ruumiinrakenne, riittävän leveä lantio, jotta synnytys sujuu, hoikka vyötärö, ettei ole valmiiksi raskaana tai sairas, suuret rinnat imettämistä varten, pitkät jalat, että pystyy pakenemaan vaaroja. Sopusuhtaiset kasvot, ettei ole kehitysvammaa tai sairautta. Näistä koostuu naisihanne.
Nainen taas arvostaa miehen älykkyyttä, jotta tämä kykenee huolehtimaan elannosta, keksii keinot välttyä vaaroilta eikä ota yltiöpäisiä riskejä.
Tavoitteena ei evoluution historiassa ole ollut onnellinen parisuhde, vaan kyky tuottaa elinkelpoisia jälkeläisiä ja huolehtia niistä.
Jos tälle linjalle lähdet, niin kyllä nainenkin on hakenut piirteiltään symmetristä, keholtaan vahvaa, energistä miestä, joka on tarpeeksi iskukykyinen tappaakseen vihollisen tarvittaessa ja metsästämään perheelle. Jos nyt kerran mennään kivikaudelle, niin mennään sitten realistisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Höpsö nainen on haluttava ja seksikäs. Omaa älykkyyttään korostava ei niinkään.
-eri
Älykkyys on hieno ominaisuus kiltillä ihmisellä, mutta luo helvetin, jos sitä käytetään väärin. Itse olen mensan älykkyystason omaava kiltti ja huomaavainen mies. En voi sietää kunnianhimoisia pyrkyreitä, jotka yrittävät painaa muita alaspäin päteäkseen itse. Näillä spekseillä työelämässä joutuu törmäyskurssille helposti. Onneksi luoja on suonut sellaiset raamit, että harva uskaltaa haastaa minua oikesti. Elän vähän omaa seesteistä elämää odottaen uusintakierrosta älykkään naisen kanssa. Olen toki pari sellaista tavannutkin, toinen täysi k_sipää ja toinen ihana, mutta varattu. Aika käy vähiin...
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua rauhaa vaan laiskotella ja passuuttaa itseään. Draama syntyykin siitä, että nainen kuvitteli miestä aikuiseksi, vastuulliseksi ja aktiiviseksi ihmiseksi, jota tämä jaksoi esittää tasan sen aikaa, että pääsi sohvalle lojumaan.
Miehet, älkää esittäkö. Huijaaminen paljastuu. Ja silloin syntyy draamaa ja te lennätte kuin leppäkeihäs luiskaan.
Olen kai tunneälykäs, kun mulla on pari eri naista ja osaan pestä lakanat?
🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko jauhaa p*skaa kun on vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tää oli silleen hyvä, että sama voi päteä toisinpäin. Ei naisiakaan välttämättä kiinnosta jos oleturallasi menestyvä hikipinko, mikäli muuten ei natsaa.
Olet vähälahjainen valehtelija jos todella väität, ettei naisia oikeastaan kiinnosta miehen maine, rahat ja status.
Olen mittausten mukaan älykäs, korkeakoulutettu ja kuulemma ulkonäöltäkin ihan validi. Mua ei jurikaan kiinnosta nuo asiat. Miehen on oltava riittävän älykäs, riittävän hyvännäköinen, seksuaalisesti aktiivinen ja taitava sekä kiinnostunut kanssani samantyylisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat itsestään liikoja luulevia narsisteja ja nepsy-vammaisia. Vievät joka tavalla liikaa tilaa, odottavat naisten antamaa passaamista ja haisevat pahalle. Vahvan naisen kohdatessaan menee kädet tietyn ruumiinosan suojaksi.
Mun mummoni siskon tytär on sydänkirurgian professori. Opiskellut Harvardissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nuori parturikampaaja, kuin rummo tohtori :). Onneksi elämän tosiasiat teille mummoille tulee aikanaan selväksi.
Tämä kommentyi ei liity mihinkään. Miksei parturikampaaja voisi olla älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat itsestään liikoja luulevia narsisteja ja nepsy-vammaisia. Vievät joka tavalla liikaa tilaa, odottavat naisten antamaa passaamista ja haisevat pahalle. Vahvan naisen kohdatessaan menee kädet tietyn ruumiinosan suojaksi.
Niin. Et ole ainoa kala mun lammella? Miksi mun pitäisi nostaa sut jalustalle?
🤷🏼
Näkee taas joistain alapeukutuksista, että inceleitä v.t.tt..
Miehet eivät halua rauhaa vaan laiskotella ja passuuttaa itseään. Draama syntyykin siitä, että nainen kuvitteli miestä aikuiseksi, vastuulliseksi ja aktiiviseksi ihmiseksi, jota tämä jaksoi esittää tasan sen aikaa, että pääsi sohvalle lojumaan.
Miehet, älkää esittäkö. Huijaaminen paljastuu. Ja silloin syntyy draamaa ja te lennätte kuin leppäkeihäs luiskaan.