Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 täyttänyt, saatko aamulla kaikki vaatteet ylle seisoviltasi?

Vierailija
29.05.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla enää seiso aamulla,M52.

Mullapas seisoo. 

Vierailija
62/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin pukenut seisten muuta kuin jossain uimarannalla, ikinä. Nykyisessä asunnossa vaatteet on arkiaamuisin odottamassa takkahuoneen sohvalla, niin istahdan siihen viereen.

Jos kysyt olenno raihnainen, niin saisin puettua seistenkin. Pyykkituoreiden farkkujen kanssa kyykkään pari kertaa niin kankeus häviää (farkkujen).

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä en ole ikinä elämäni missään vaiheessa pukeutunut seisaaltani. En edes lapsena.

Vierailija
64/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan alta 50v. pari ja minä pystyn pukemaan seisaaltaan ja kenkien solmiminen tapahtuu joko yhdellä jalalla seisten tai kyykyssä.

Mies pukee istualtaan ja kenkiä ei saa solmittua edes istuen. Tämä on minusta huolestuttavaa, mutta en ala asiasta sanomaan. Omasta kunnostani haluan pitää huolta. Ja 7-kymppinen anoppi ei mitään tuoleja tarvitse.

Nyt kyllä alkoi kiinnostaa miten kengät solmitaan yhdellä jalalla seisten. Nostetaan se solmittavan kengän jalka ilmaan ja solmitaan kasvojen edessä vai?

Mä olen aina vaan kumartunut solmimaan kengät. Ei ole tullut ajatelleeksi että muilla on muita tapoja. Lapset tuntuu usein solmivan kyllä kyykyssä. 

N 59

Tämä yhdellä jalalla solmiminen oli juuri se old man test. Tyyli on vapaa  mutta itse koukistan jalkaa vähän matalammalla

Mulla on kengännauhat kestosolmussa, työnnän vaan jalan kenkään, seisten, ehkä nostan jalkaa sen verran että autan kantapäästä (joissain kengissä). N53 takkahuoneen sohvalta

Vierailija
65/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tottakai. Eli ole käynyt mielessäkään että en saisi.

Vierailija
66/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? En ole täyttänyt 50, mutta ihmettelen, mitä tuolla tarkoitetaan.

Sitä että seisot ja pukeudut, et siis istu ja pue. Aloittavalle olen 53 vuotias muuten saisi mutta kun kumpikin lonkka on rikki, en voi varata painoa, joten istualleen puen 

Vierailija
67/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu kaikki vaatteet päälle samaan aikaan.

Vierailija
68/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 51-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin kolmekymppisenä, ja treenaan parhaillaan elämäni 8. maratonille. Mitään muuta "ikääntymistä" en huomaa, kuin hieman hitaamman palautumisen treeneistä.

Vierailija
69/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä. En nyt 5-kybäisenä tunne kroppaani yhtään erilaiseksi tai huonommaksi kuin kaksi-kolmikymppisenä.

Vierailija
70/84 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että istualteenkin voisi pukeutua.

Vierailija
71/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan alta 50v. pari ja minä pystyn pukemaan seisaaltaan ja kenkien solmiminen tapahtuu joko yhdellä jalalla seisten tai kyykyssä.

Mies pukee istualtaan ja kenkiä ei saa solmittua edes istuen. Tämä on minusta huolestuttavaa, mutta en ala asiasta sanomaan. Omasta kunnostani haluan pitää huolta. Ja 7-kymppinen anoppi ei mitään tuoleja tarvitse.

Nyt kyllä alkoi kiinnostaa miten kengät solmitaan yhdellä jalalla seisten. Nostetaan se solmittavan kengän jalka ilmaan ja solmitaan kasvojen edessä vai?

Mä olen aina vaan kumartunut solmimaan kengät. Ei ole tullut ajatelleeksi että muilla on muita tapoja. Lapset tuntuu usein solmivan kyllä kyykyssä. 

N 59

No yksinkertaisesti samassa asennossa kuin pukisi sukkaa seisaaltaan. Koukistaa jalkaa. Ei ole kenkä kasvojen edessä. Miksi olisi?

Vierailija
72/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, farkut on niin kireät, että ne pitää ujuttaa päälle lattialla maaten. 

Vierailija
73/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu seisten, lisäksi seisoo, kuten pitääkin.

M58

eikä seiso, näin ne siniset pillerit

Vierailija
74/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö päällä seisten?

Vierailija
75/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän vasta syksyllä 50, mutta en ole ajatellut alkaa pukeutua istuviltani vielä sittenkään. Vai iskeekö se tasapainohäiriö jostain nurkan takaa 5-kyppispäivänä?

Vierailija
76/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Kyllä, pystyn pukeutumaan seisten. Vieläpä aika ahtaassa työpaikan vessassakin, kun olen työmatkapyöräilijä. Kilsoja kertyy vuodessa n. 4000. Käyn myös juoksulenkeillä, juoksen n. 40 km viikossa. Olen hyvässä kunnossa. Olen 53.

Vierailija
77/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ylipainoinen alisuoriutuja, 58v mies. Mukavuussyistä puen istallani, kun en tykkää rääkätä jo muutenkin resua itseäni.

Pystyisin pukeutumaan seisaallanikin kai, mutta miksi tekisin niin?

Vierailija
78/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi, huono selkä venähtää helposti, parempi pukea ainakin sukat ja kengät istuallaan.

Vierailija
79/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

Tämä yhdellä jalalla solmiminen oli juuri se old man test. Tyyli on vapaa&nb

Minä solmin kengän seisaaltaan joko niin että kumarrun solmimaan jalan ollessa maassa tai jalka on koukussa toisen jalan polven yläpuolella.

Kengän otan esimerkiksi salilla jalasta niin, että nappaan nilkasta kiinni ja nostan sen kädellä tuohon lantion korkeudelle ja toisella kädellä avaan nauhat, irroitan kengän jalasta ja heitän sen laukkuun. Tämän kaiken voi tehdä yhdellä jalalla seisten selkä suorana.

N57

Vierailija
80/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

No yksinkertaisesti samassa asennossa kuin pukisi sukkaa seisaaltaan. Koukistaa jalkaa. Ei ole kenkä kasvojen ede

Piti oikein testata, että miten homma sujuisi yhdellä jalalla seisten ja kengännauhoja solmien. Huomasin, että jalkaa nostaessa housun lahje peittää näkyvyyden nauhojen solmukohtaan. Siksi varmaan olen tottunut solmimaan kengät molemmat jalat maassa ja vain alas kumartuen, vaikka kyllähän se ilman näköyhteyttäkin onnistui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä