Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 täyttänyt, saatko aamulla kaikki vaatteet ylle seisoviltasi?

Vierailija
29.05.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä solmin kengän seisaaltaan joko niin että kumarrun solmimaan jalan ollessa maassa tai jalka on koukussa toisen jalan polven yläpuolella.

Kengän otan esimerkiksi salilla jalasta niin, että nappaan nilkasta kiinni ja nostan sen kädellä tuohon lantion korkeudelle ja toisella kädellä avaan nauhat, irroitan kengän jalasta ja heitän sen laukkuun. Tämän kaiken voi tehdä yhdellä jalalla seisten selkä suorana.

N57

Okei, varmasti voi, - mutta miksi ihmeessä moista temppuilua harrastaisi? Vai onko sulla joku adhd ja on pakko pelleillä?

itse kokeilin äsken ja kaikki vaatteet sain päälleni myös seisten. Mutta normaalisti kyllä puen kaikessa rauhassa ja istun rappusille laittamaan sukkia ja sitomaan kengännauhoja. Ja todellakin haluan, että omien kenkieni nauhat on sidottu kunnolla, en tykkää siitä että nauhat on jossain löysäksi venytetyssä  ikuisuussomussa niin että kengät lonksuu jalassa ja kuluvat pilalle ennen aikojaan.

Vierailija
82/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on! Eläke ikää nostetaan ja puolet 50 vuotiaista ei kykene pukeutumaan ilman istuinta! Joo en ihan ole 50 vuotias. Huolestuttavaa jos tuo on edessä. Omissa kuvitelmissani tuossa kunnossa ollaan vasta päälle 75, mutta totta puhuen polvet ja lonkka välillä vihlovat ohimennen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa housuja. Minun mahtava melani seisoo jököttää tanassa. Pitää odottaa hetki rauhoittumista ja sitten vasta.

Vierailija
84/84 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paitsi kravattisolmun kanssa aamujöpötys vihdoin alkaa laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme