Onko korkea moraali tätä?
Puoliso kertoo kuinka hänellä on korkea moraali. Kun, kysyn asiallisesti viikonlopusta olen heti sairaanloisen mustasukkainen. Heidän piti viettää viikonloppu vain kaveriporukassa. Selittää, kuinka en omista häntä ja eikö hän muka voi jutella ihmisten kanssa, jotka ovat ilmaisseet ihastuneensa puolisooni. Olivat halailleet ja tanssineet yhdessä. Ihastunut henkilö oli kuitenkin ollut sängyssä hänen kaverinsa kanssa.
Miten te ymmärrätte, miten henkilö, jolla on korkea moraali käyttäytyy?
Kommentit (10)
Miksi hänen täytyy saada tanssia ja jutella näille horoille?
En ymmärtäisi yhtään
Eli et siis osaa pitää miehestä kiinni. Sanot, että hän ei saa tavata heitä, mutta toteutat kaikki fantasiat sängyssä koska haluat tuntea miehen täysin. Ja kokeilet sitä anaalia ja pissit miehen suuhun... Jne. Laitat sille siveysvyön.
On se totta. Ette omista toisianne. Tie on vapaa.
Tuohan on ihan päinvastaista kuin mitä korkea moraali tarkoittaa. Taitaa vain väittää itselleen ja sinulle, että omaa korkean moraalin, ettei niin sattuisi pieneen sieluun huomata olevansa päinvastaista.
Joka tapauksessa ukko luiskaan, tekee tahallaan tyhmyyksiä ja suuttuu niistä sinulle.
Tee siitä sellainen dominaleikki. Ostat mustat nahkapöksyt ja kiellät tapaamasta. Laitat peniksen siveysvyön. Se toimi meillä.
Vierailija kirjoitti:
On se totta. Ette omista toisianne. Tie on vapaa.
Ei ole totta. Eivät omista toisiaan ja ihmiset ovat vapaita tekemään mitä haluaa, mutta korkeaa moraalia tuollainen toiminta ei ole mistään vinkkelistä. Jos haluaa hipsutella vieraita, pysyy sinkkuna.
Puolisosi käytös on juuri korkean moraalin vastakohta. En jaksaisi tuollaista henkilöä viikkoakaan.
Miksi hän kertoi minulle, että joku hänen kaverinsa pani sitä ihastunutta henkilöä? Puoliso oli kuitenkin jotenkin innoissaan siitä siinä ja nyt vähättälee ja saa ettei ollut hänen makuun.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän kertoi minulle, että joku hänen kaverinsa pani sitä ihastunutta henkilöä? Puoliso oli kuitenkin jotenkin innoissaan siitä siinä ja nyt vähättälee ja saa ettei ollut hänen makuun.
AP
Laita luiskaan, miehesi on ääliö ja ällöttävä ja olisi pannut, jos nainen ei olisi valinnut kaveriaan.
🤢