Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Sanotaan suoraan, vaikutat rasittavalta tapaukselta. Sulle on kerrottu missä vika on, ja jatkat jankkaamista miten et voi nyt mitään, parempi olla yksin kun naisetkin rupsahtaneita ja rumia. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta pitää susta, kun ei sulla itselläsi ole mitään annettavaa.
Tumma hoikka ja komea on kaikkien naisten ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan suoraan, vaikutat rasittavalta tapaukselta. Sulle on kerrottu missä vika on, ja jatkat jankkaamista miten et voi nyt mitään, parempi olla yksin kun naisetkin rupsahtaneita ja rumia. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta pitää susta, kun ei sulla itselläsi ole mitään annettavaa.
Ja mitä annettavaa pitäisi olla. hieno auto, rahaa, säästöjä, mersu? Mitä pitäisi antaa :D?
Kerroit että käytät alkoholia viikoittain ja naisenkin pitäisi juoda. Moni saman ikäinen ei halua.
Monet naiset haluaa perheen, siis lapsia, sinä et.
Sinulla on ollut nuorempana naisseuraa, miksi et alkanut seurustelemaan? Haetko vain yhden yön seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Tumma hoikka ja komea on kaikkien naisten ihannemies.
Olkoot ei kiinnosta, en ole tumma.
Vierailija kirjoitti:
Kerroit että käytät alkoholia viikoittain ja naisenkin pitäisi juoda. Moni saman ikäinen ei halua.
Sinulla on ollut nuorempana naisseuraa, miksi et alkanut seurustelemaan? Haetko vain yhden yön seuraa?
No en tietenkää halua lapsia, ei vain kiinnosta. No niin on ollut!!
Jaa pitäisi urheilla sitten kokoajan kun hullu eikä saisi ees juoda alkoholia, joo just joo :DD
Ilmeisesti pitäs sivistyneesti 1 viinilasi juoda tuola, joo ei kiitos :D
En jaksa naisia ollenkaa jotka ei juo ja käyvät baarissa.
Kyllä naisen pitää välillä juoda ja bilettää se on selvä
Omituista että aina välillä Allu havahtuu tässä ketjussa muistuttamaan ettei ole Allu eikä edes tiedä tyyppiä. Kuitenkin viestit ovat kuin kopioita Allun sadoista aikaisemmista ketjuista. Aina päädytään haukkumaan muita kirjoittajia ja naisia. Ja aina vakuutetaan että elän jatkossa sinkkuna ym. Ja hetken päästä alkaa taas ruikutus viestit kuinka kukaan ei vastaa ja pitäis kuitenkin saada nainen.
Aina Allun mielestä ongelma on siinä että naisille pitäisi olla rikas. Ja hän ei ole niin siksi ei saa naista. Allu ei vieläkään tajua että suurimmalle osalle naisia ei ole kyse hänen köyhyydestään vaan luonteesta. Ei naiset halua miestä joka epätoivoisena etsii naista kunhan nyt jonkun saisi tyylillä. Ja jankkaa asioista vuodesta toiseen eikä kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pienten Allujen nukkumaanmenoaika ollut heti Pikkukakkosen jälkeen?
Edelleenkään en ole Allu. Ihan on toinen nimi. Mutta ihmiset ei vain sitä jotenkin ymmärrä ja tajua.
Aihe hyvä mutta kirjallinen ulosantisi ei anna kauhean kaksista kuvaa sinusta.
Vierailija kirjoitti
Aina Allun mielestä ongelma on siinä että naisille pitäisi olla rikas. Ja hän ei ole niin siksi ei saa naista. Allu ei vieläkään tajua että suurimmalle osalle naisia ei ole kyse hänen köyhyydestään vaan luonteesta. Ei naiset halua miestä joka epätoivoisena etsii naista kunhan nyt jonkun saisi tyylillä. Ja jankkaa asioista vuodesta toiseen eikä kehity.
Mielestäni ei johdu luonteesta vaan itsetunto ja itsearvostus ovat huonot. Kun lukee lisää haukkumisia se laskee lisää ja sen vuoksi haluaa vieläkin enemmän saada arvostusta ulkopuolelta. Se ärsyttää joitain ihmisiä.
Itsetunto ja itsearvostus pitää löytää sisältään eikä ulkopuolisten arvioista. Olet ihan hyvä ja löydät kyllä naisen kun uskot itseesi, mutta baareista ei enää nykyisin löydy seuraa, koska on siirrytty seuranhaku palstoille ja sitä kautta sopimaan tapaamisista. Tämä palsta ei ole seuranhakupalsta vaan keskustelupalsta. Ala merkitä ylös päivittäin omia hyviä ominaisuuksiasi ja ole kiitollinen niistä ja kerro peilikuvallesi mitä arvostat itsessäsi. Nosta pääsi pystyyn ja hymyile. Harjoittele peilin edessä.
Varastotyö on hyvä, mutta se taitaa olla melko yksinäistä ja siksi siinä tarvitsisi olla työn ulkopuolisia kaverisuhteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen pitää välillä juoda ja bilettää se on selvä
Et sinä eikä kukaan muu voi sanella ja määrätä mitä naisen ja naisten pitää tehdä.
Voit sanella ainoastaan omakohtaisesti omassa elämässäsi, omat elämänvalintasi.
Veikkaan ettet etsi samanikäistä naista, joka on rupsahtanut ja pitää ryyppäämisestä. Niille kyllä varmasti meinaan kelpaisit. Moni mies sokeutuu sille, kuinka paljon ne naiset joista he ovat kiinnostuneet, pitävät itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs sivistyneesti 1 viinilasi juoda tuola, joo ei kiitos :D
Juo tai ole juomatta, et sinä sitä normaalia tavispullukkaa varsinkaan monikossa saa kuitenkaan enää itsestäsi pakolla kiinnostumaan saati huijattua omistukseesi alistettavaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen nainen juo paljon viikoittain ja on tehnyt sitä pitkään, hän on usein jo ikäistään rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen nainen juo paljon viikoittain ja on tehnyt sitä pitkään, hän on usein jo ikäistään rupsahtanut.
En ole rupsahtanut.. olen ihan komea
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset teille kelpaa top 10 mies?
Joillekin ehkä kelpaa ja toisille ehkä ei, mutta se ei ole sinun asiasi. Nokka pois muiden yksityisasioista.
Sinun huolenaiheesi on vain ja ainoastaan juuri sinut kelpuuttava nainen (,joita on ja tullee olemaan 0kpl).
Mutta naiset teille kelpaa top 10 mies?