Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla yli 35-vuotiailla nasolabiaalijuonteet?

Vierailija
27.05.2025 |

Ellei niitä hoida pistoksilla.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeat poskipäät tarkoittavat poskipäiden korkeutta silmiin nähden, ei niiden erottuvuutta. Ei siis tarkoita sitä, että poskipäät "työntyvät korkealle ulos naamasta", vaan että luuston malli on sellainen, että poskipäät sijaitsevat korkealla, lähempänä silmiä. Jolie hyvä esimerkki, koska hänellä on tosi näkyvät poskipäät ja erottuva kasvojen luusto, mutta nimenomaan matalat poskipäät.

Oikeasti? Olen aina ajatellut että korkeat poskipäät tarkoittavat juuri sellaisia poskia, jotka tulevat korkealle ulos kasvoista. Eri

Joo, usein virheellisesti sanotaan korkeiksi noita erottuvia ja näkyviä poskipäitä, mutta sellaiset voi tosiaan olla sekä matalat tai korkeat. Joliella on matalat. Hyviä esimerkkejä korkeista, mutta myös erottuvista poskipäistä löytyy monesti intiaanien piirteis

Okei, nyt tajuan.

Tässä piirroskuvassa kyllä kans tuolla intiaaninaisella nuo nk. nasolabiaalijuonteet selvästi, samoin nuo poskien varjot on luonnostaan. 

https://www.biography.com/history-culture/famous-native-american-women-…

Eri ihmettelijä

Vierailija
62/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeat poskipäät tarkoittavat poskipäiden korkeutta silmiin nähden, ei niiden erottuvuutta. Ei siis tarkoita sitä, että poskipäät "työntyvät korkealle ulos naamasta", vaan että luuston malli on sellainen, että poskipäät sijaitsevat korkealla, lähempänä silmiä. Jolie hyvä esimerkki, koska hänellä on tosi näkyvät poskipäät ja erottuva kasvojen luusto, mutta nimenomaan matalat poskipäät.

Oikeasti? Olen aina ajatellut että korkeat poskipäät tarkoittavat juuri sellaisia poskia, jotka tulevat korkealle ulos kasvoista. Eri

Joo, usein virheellisesti sanotaan korkeiksi noita erottuvia ja näkyviä poskipäitä, mutta sellaiset voi tosiaan olla sekä matalat tai korkeat. Joliella on matalat. Hyviä esimerkkejä korkeista, mutta myös erottuvista poskipäistä löytyy monesti intiaanien piirteis

Ei, kyllä Angelinalla on korkeat poskipäät. Ja tämä ei tarkoita sitä, että on sellaiset korkeat möllykät keskikasvoilla, niitä kutsutaan englanniksi nimellä apple of cheek, kun taas poskipäät on cheekbones. Poskipäät (cheekbones) on naaman sivuilla, loppuen korvan yläosan kohdalle. Angelinalla on hyvin korkeat poskipäät sieltä alueelta, eli ovat sekä sijoittuneet ylös lähelle silmää, että ovat "ulkonevat" suhteessa muuhun naamaan. Mutta keskemmältä naamaa hän on litteämpi, eli ei ole niitä "apples of cheek" poskipäitä, jotka esim. suomalaisilla on tavallisempia kuin luuston puolesta korkeat poskipäät. Ja se nykyään usein ihailtu malli on juuri tuo Angelinan, eli kasvojen sivuilla korkeat poskipäät, joiden alla vähän rasvaa niin että poskiluiden alle jää selvä varjo/kuoppa, ei tämä meikäläisen savolaisen pyöretä omppuposket :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun mielestä korkeat poskipäät https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-ed687c9b0268964f57388c070013afef…

En usko, että poskipäiden korkeus itsessään vaikuttaa nasolabiaalijuonteisiin, mutta kasvojen muoto muuten voi vaikuttaa. Ja toki miten rasva on kerääntynyt jne

Vierailija
64/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On peittävät meikeillä

Kyllähän niitä saa tosiaan peitettyä, mutta miksi? Ei edes monet elokuvatähdet näytä niitä peittelevän, näkee paljon noita nasolabiaaleja. Monella johtuvat ihan kasvojen rakenteesta ja on luultavasti olleet siinä jo teininä.

Vierailija
65/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, usein virheellisesti sanotaan korkeiksi noita erottuvia ja näkyviä poskipäitä, mutta sellaiset voi tosiaan olla sekä matalat tai korkeat. Joliella on matalat. Hyviä esimerkkejä korkeista, mutta myös erottuvis

Esim. Diane Krugerilla on korkeat poskipäät ja poskiluun ulkonevin kohta lähellä silmää. Angelina Joliella poskiluun ulkonevin kohta on paljon alempana, oli jo nuorena. Korkeudella tarkoitetaan nimenomaan poskipään sijaintia korkealla.

Vierailija
66/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa sen poskiluun pitäisi sijaita, jos on korkeat poskipäät? Siis suhteessa silmään. 

Vierailija
67/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On peittävät meikeillä

Kyllähän niitä saa tosiaan peitettyä, mutta miksi? Ei edes monet elokuvatähdet näytä niitä peittelevän, näkee paljon noita nasolabiaaleja. Monella johtuvat ihan kasvojen rakenteesta ja on luultavasti olleet siinä jo teininä.

Minulla on ollut jo teininä. Ja itseasiassa esim. meikkivoiteet vaan korostaa uureita, koska pakkautuvat niihin. 

Vierailija
68/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitän kasvolihastreenissäni erityistä huomiota tähän alueeseen minimoidakseni nasolabiaalipoimujen syntymisen.

[Lihasten veltostuminen/ luuston surkastuminen/ rasvapatjan oheneminen/ faskian jäykistyminen/ lymfanesteblokit. Näihin kaikkiin ihomme ikääntymisvaivoihin voi tehdä valtavasti jopa kotona, kun opiskelee ja opettelee + hommaa tarvittavat vermeet + seerumit + lisäravinteet] Temusta ei kannata näitä härpäkkeitä tilata.

Yhdistän useita kotona tehtäviä metodeja. En juuri koskaan käy salongeissa tai dermatologilla.

Vuositasolla säästöt tonneja, kun hoidan ihoni ja hiukseni kotona.

Vaatii vaivannäköä päivittäin, mutta ei varmaankaan tarvita kirurgista faceliftia vielä vuosiin.

No huh huh, on se elämä helpompaa näin ikääntymisen ja sen merkit hyväksyvänä :D - n 51 v, ryppyinen ja tyytyväinen

Vierailija
70/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kalkkunakaula? Saako senkin korjattua täytteillä?

Vierailija
71/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saajos käyttää riittävästi täyteaineita, mutta sitten se muistuttaa struumaa.

Vierailija
72/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari litraa täytettä niin on sellainen kiva pinkeä pallo. Vähän kuin pelikaani jolla on nokka täynnä kalaa. 

Vierailija
73/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitän kasvolihastreenissäni erityistä huomiota tähän alueeseen minimoidakseni nasolabiaalipoimujen syntymisen.

[Lihasten veltostuminen/ luuston surkastuminen/ rasvapatjan oheneminen/ faskian jäykistyminen/ lymfanesteblokit. Näihin kaikkiin ihomme ikääntymisvaivoihin voi tehdä valtavasti jopa kotona, kun opiskelee ja opettelee + hommaa tarvittavat vermeet + seerumit + lisäravinteet] Temusta ei kannata näitä härpäkkeitä tilata.

Yhdistän useita kotona tehtäviä metodeja. En juuri koskaan käy salongeissa tai dermatologilla.

Vuositasolla säästöt tonneja, kun hoidan ihoni ja hiukseni kotona.

Vaatii vaivannäköä päivittäin, mutta ei varmaankaan tarvita kirurgista faceliftia vielä vuosiin.  [minä]

'No huh huh, on se elämä helpompaa näin ikääntymisen ja sen merkit hyväksyvänä :D - n 51 v, ryppyinen ja tyytyväinen.'

Pääasia, että sinä itse olet tyytyväinen peilikuvaasi.

Minulla ihonhoito ei ole pakkopullaa,

vaan intohimoni jo teinivuosista. 

Saan usein palautetta ihostani. Ei se pahalta tunnu. 

Kullakin meistä oma arvojärjestys. Ei kenenkään parempi toistaan.

En kannusta täyteaineiden tai hermomyrkkyjen käyttöön, vaan hyvään kotihoitoon ja ruokavalioon.

Nykyään Instassa nähdään botoxit jo 21-vuotiailla.

Vierailija
74/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taas kerran aihe korkeat poskipäät - termi jota kaikki käyttää mutta aina tulee ilmi että tarkoittaen ihan eri asiaa. Mä en ole koskaan tiennyt mitä tämä käytännössä oikein on, mutta mulle on sekä kosmetologi että kasvojoogaopettaja sanoneet, että mulla on korkeat poskipäät. Itse en osaa nähdä onko se totta vai ei, enkä osaa nähdä toistenkaan kasvoista. Minulla poskiluun korkein kohta on lähellä silmiä, mutta mielestäni niin on kaikilla, poskiluun yläpuolella pääkallossahan on silmäaukko seuraavana, eli ei se poskiluu kovin matalallakaan silmien alapuolella voi kenelläkään sijaita  :D

Joka tapauksessa nuo molemmat kasvo-asioiden ammattilaiset on sanoneet että kasvojeni ominaisuudet eli korkeat poskipäät ja paksu iho (ja lisäksi hymyilevä luonne) tarkoittaa nasolabiaalijuonteita ennemmin tai myöhemmin. Ja oikeassa he ovat olleet.

Vierailija
75/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun mielestä korkeat poskipäät https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-ed687c9b0268964f57388c070013afef…

En usko, että poskipäiden korkeus itsessään vaikuttaa nasolabiaalijuonteisiin, mutta kasvojen muoto muuten voi vaikuttaa. Ja toki miten rasva on kerääntynyt jne

https://www.istockphoto.com/fi/vektori/mies-jolla-on-korkeat-poskip%C3%…

TUossa myös korkeat poskipäät.

Ja nämä kun kuvittelee hiemankaan hymyilemään, niin samantien muodostuu selkeät syvät viivat nenän ja huulten väliin. Ne sitten voimistuu siitä hiljalleen. Poskesta muodostuu sellainen selkeästi rajattu ylösalaisin oleva kolmio, kun hymyilee. 

Vierailija
76/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä korkeat poskipäät, että hyvin erottuvat luut, ja viivat, joita en pidä juonteina, vaan ihan kasvojen muodosta johtuvat, on olleet tossa varhaislapsuuspyöreyden jälkeen aina.

Vierailija
77/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan taikinanaama. Ja nyt viimeisen vuoden aikana tullut näkyviin juonteita ja otsaryppyjä. Olen vasta 56v. Selvä rupsahdusvaihe nyt päällä.

Vierailija
78/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ihon kuntoa voi hoitaa muutenkin. Mutta kauneussalaisuudet ovat kauneussalaisuuksia.

Eivät ne johdu niinkään ihon kunnosta vaan kasvojen rakenteesta ja lihaksistosta. Joillain ne tulee jo tosi nuorena.

Mulla on jo vauva kuvissa, sitten katosi joksikin vuodeksi, mutta tulivat takaisin. En aio hakea mitään pistoksia 

Vierailija
79/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Olen 58.

Vierailija
80/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vasta 34-vuotias, muttei ole lainkaan ja tuskin nyt tulevaisuudessakaan ihan hetkeen.