Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla yli 35-vuotiailla nasolabiaalijuonteet?

Vierailija
27.05.2025 |

Ellei niitä hoida pistoksilla.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin juontajalla, Teresa Meriläinen-Aholla tmv on todella selkeät nasolabiaalijuonteet.

Vierailija
82/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mulla ei ole ja olen 47 v. 

Sama, sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei niitä lainkaan. Muutama juonne otsassa, muuten iho tosi tasainen. Ikää 51. 

Vierailija
84/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, näkyi vasta  + 55 v

Vierailija
85/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen vasta 34-vuotias, muttei ole lainkaan ja tuskin nyt tulevaisuudessakaan ihan hetkeen.

Mulla taas ollut kuvien mukaan _ainakin_ jo 17-vuotiaana viiva posken ja nenän välissä  ja toinen viiva suupielessä. En nyt tiedä lasketaanko niitä varsinaisesti juonteiksi, varmaan? Viivoja naamassahan ne on. 

Vierailija
86/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat posket ja pieni leuka. Todellakin tuli nuorena nuo juonteet. Sen sijaan iho on kohtuullisen rypytön ja kimmoisa. Ihoa ei vaan saa hoidettua syvempiin kerroksiin saakka ja rakenteet alkavat antamaan periksi. 

Vierailija
87/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te edes tiedätte jotain ryppyjen nimiä?

Täyteaineet lähinnä vanhentaa pidemmän päälle. Todella moni fillereitä ottanut näyttää vanhemmalta kuin ovat. Ei se pelkkä rypyttömyys takaa nuorekkuutta.

Minusta tuo on ihan yleistietoa. 

Ap

Kuulostaa lähinnä tiedolta, joka sinulla on, jos käytät fillereitä tai olet muuten obsessoitunut ulkonäköön. 

Tai yhtään tajuaa anatomiaa ja latinaa? Naso viittaa nenään ja labia huuleen, tästä osasin jo itse päätellä, mikä on kyseessä.

Mulla on nuo juonteet olleet aina, toki iän myötä syventyneet. 

Vierailija
88/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu geeneistä, elintavoista ja ihonhoidosta. Kannattaa panostaa kiinteään ja hyväkuntoiseen ihoon. Joillekin tulee nasolabiaalijuonteet vasta viiskymppisinä, mutta se vaatii säännöllisiä kosmetologitasoisia hoitoja. Niistä voi sen jälkeenkin vielä päästä eroon kasvojen kohotusleikkauksella. 

Oon 53 ja ei oo näitä 

Vierailija
89/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 49v ja ei ole vielä mitään juonteita. Mulla on sellainen iholaatu, että ei tullut edes raskausarpia kolmessa raskaudessa. Otsassakaan ei ole sibeliusta kun on kavereiden kanssa vertailtu. Sellainen paksu, rasvoittuva iho

Vierailija
90/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 5kymppiset! Käynti optikolla riittää. Tai sitten mene ihan lähelle peiliä ja rentouta naama. Sitten rypistä otsaa. Rypistä silmiä. Juu ei näytäkään enää niin sileältä. Katso kaulaa ja leukaa. Vääntyykö jo suupielet alaspäin? Hitto siinähän ne juonteet onkin...

Vierailija
91/92 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu geeneistä, elintavoista ja ihonhoidosta. Kannattaa panostaa kiinteään ja hyväkuntoiseen ihoon. Joillekin tulee nasolabiaalijuonteet vasta viiskymppisinä, mutta se vaatii säännöllisiä kosmetologitasoisia hoitoja. Niistä voi sen jälkeenkin vielä päästä eroon kasvojen kohotusleikkauksella. 

Oon 53 ja ei oo näitä 

Enkä oo käynyt kosmetologilla kuin 2 kertaa eläessäni. Toki hoidan ihoa itse kotona .

Vierailija
92/92 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ikää jo yli 50++