Onko kaikilla yli 35-vuotiailla nasolabiaalijuonteet?
Kommentit (92)
Ei. Ihon kuntoa voi hoitaa muutenkin. Mutta kauneussalaisuudet ovat kauneussalaisuuksia.
Ei oo mulla. Muuten on kurttua esim otsassa, mutta nasolabieeliä ei ole.
Joillakin on jo lapsena. Joutuvat korkeista poskipäistä
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihon kuntoa voi hoitaa muutenkin. Mutta kauneussalaisuudet ovat kauneussalaisuuksia.
Eivät ne johdu niinkään ihon kunnosta vaan kasvojen rakenteesta ja lihaksistosta. Joillain ne tulee jo tosi nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on jo lapsena. Joutuvat korkeista poskipäistä
Isot posket on ihan eri asia kuin korkeat poskipäät.
Ei kiinnosta. Oon kuulema kaunis silti. 🙂
Ei minulla ole. olen 56 v.
Näytän kuitenkin aika lailla ihan ikäiseltäni.
Nasolabiaalijuonteilla tarkoitetaan nenän alaosan ulkoreunoista suupieliin päin suuntautuvia juonteita.
Iän myötä nämä nasolabiaalijuonteet tulevat esiin tai syvenevät ja muuttavat usein kasvojen piirteitä, saaden meidät näyttämään vanhemmalta suhteessa nuorempiin kasvoihin.
Riippuu geeneistä, elintavoista ja ihonhoidosta. Kannattaa panostaa kiinteään ja hyväkuntoiseen ihoon. Joillekin tulee nasolabiaalijuonteet vasta viiskymppisinä, mutta se vaatii säännöllisiä kosmetologitasoisia hoitoja. Niistä voi sen jälkeenkin vielä päästä eroon kasvojen kohotusleikkauksella.
Ainakin miehillä. Jollain Halla-aholla ollut varmaan jo alle 30v
Ei sibeliuksia tai mitään muutakaan juonteita, vaikka maa alkaakin vetää. Olen 61.
Omenaposket olleet aina ja samalla nuo juonteet lapsesta asti.
Miten te edes tiedätte jotain ryppyjen nimiä?
Täyteaineet lähinnä vanhentaa pidemmän päälle. Todella moni fillereitä ottanut näyttää vanhemmalta kuin ovat. Ei se pelkkä rypyttömyys takaa nuorekkuutta.
Kai sä olet tietoinen, että av-mammat näyttävät vähintään 10v ikäistään nuoremmilta ja Alkossa kysytään aina paperit, vaikka mamma olisi jo 50v.
Nasolabiaalijuonteet, eli uurteet nenästä suupieleen, ei tule kaikille. Siihen vaikuttaa eniten kasvojen luusto ja piirteet. Esim. 70 v äidilläni ei ole niitä, mutta 35 v kaverillani on.
Joillekin tulee sibeliusrypyt eli kaksi pystyuurretta kulmakarvojen väliin jo nuorena ja joillekin tulee vasta tosi vanhana.
Toisilla roikkuu leukaperät jo alle nelikymppisenä, joillakin ei ole niitä edes kuusikymppisenä.
Ei ole. Mulla ei ole ja olen 47 v.