Millaiset HAUTAJAISET haluat? Itsellesi!
Mä: jatsia, viiniä ja viinaa tarjolle.
Ja väki pitää hauskaa.
Ei mitään surujuhlia vaan ilojuhla.
Kommentit (93)
Jäisit kuitenkin itse pois noista bileistä, eikö ne voisi pitää etukäteen ?
Hautakiveen teksti:
Ville Virtanen
Syntyi
Nai kovasti ja
Kuoli
Toivottavasti kuolen vaikka Venäjän ohjusiskussa tuhannen pilun päreiksi. Ei arkkua, ei hautajaisia ei vaivaa, korkeintaan joku laatta johonkin ja vieraille kaiken kattavat bileet joissa muistellaan hauskoja juttuja eikä synkistellä.
M42
Patsas haudalle tai kuvioita hautakiveen?
Vierailija kirjoitti:
Hautakiveen teksti:
Ville Virtanen
Syntyi
Nai kovasti ja
Kuoli
Ei ole soveliasta valehdella hautakivessä.
Korjaa siis muotoon
Ville Virtanen
Syntyi
Runkkasi jatkuvasti ja
Kuoli
Olisihan se hauskaa, jos niihin tulisi paljon tuttuja ja ne olisivat iloiset pirskeet. Mutta todennäköisesti eläviä osallistujia tulee olemaan kaksi tai yksi, jos heitäkään. Vanhat ihmiset unohdetaan, kun heistä ei ole enää hyötyä eikä iloa.
Minulle ei tule ollenkaan hautajaisia, pelkkä suora tuhkaus vain. Tästä on sovittu hautaustoimistossa. Jälkeläisen mielestä ok; hänkin inhoaa juhlia. Arkku, uurna ja hautapaikka ovat jo valmiina.
Ei pappeja höpöttämään sekavia uskomuksia ainakaan.
Tuhkat mereen.
Hirveä ajatus, että joutuu uuniin.
Tai maan alle, ja unohdetaan pian.
Kuin ei olisi koskaan ollutkaan.
Haluaisin tulla haudatuksi sarkofagiin, jos se olisi Suomessa laillista. Siis kiven sisälle, mutta maan pinnalle.
Eipä tuolla kauheasti väliä ole. Tehkööt sukulaiset kuten haluavat. Ei kannata ainakaan mitään kalliita arkkuja ja kukkalaitteita hankkia. En minä niitä mihinkään tarvitse. Kuollut mikä kuollut.
ei minkäänlaista seremoniaa, tuhkat mereen
Mahdollisimman edulliset, ettei sukulaisille tule liian paljon maksuja. Tuhkaus olisi hyvä vaihtoehto, kun on se halvin. Ja kukkia vain 3 valkoista ruusua, ei mitään kalliita hautavihkoja. Ja mun hautajaisissa saa laulaa iloisia lauluja, kun enhän minä enää ole siinä tuhkassa tai ruumissa enää.
Ei tartte haurata. Luonto hoitaa kyl hommans.
Kakki unohdetaan pian, myös Putin ja Trump.
Muista elät vain mitättömän hetken pienellä pölyhiukkasella suunnattomassa avaruudessa.
Myös Pippa Laukka unohdetaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Myös Pippa Laukka unohdetaan nopeasti.
Peppu Raukka
MIKSI IHMEESSÄ suunnittelisin omia hautajaisiani?!
Olen fyysisen kuolemani jälkeen Jeesuksen luona taivaassa, ja on ihan yhdentekevää, millä menoilla maalliset jäännökseni on haudattu.
Luulen ettei siellä ole juuri ketään, mikäli elän vanhaksi. Enkä itsekään jaksa tulla paikalle haamuna, olen jossain ilokarkeloissa muualla. Papin ja työntekijän panosta arvostan, jos kaksin viettävät. Nuorempana kuollessa voisi olla muutama sukulainen, mutta ne ovat kiihkouskovia.