Muita katkeria kolmekymppisiä joiden some on täynnä vauvoja ja kihloja?
Kyllä ketuttaa. Miksi joillekin tuollainen onni putoaa syliin? Itselleni jäi käteen tyhjä arpa kun pitkä parisuhde kariutui siihen ettei mies halunnut naimisiin tai suostunut edes puhumaan siitä. Deittailu sen jälkeen on ollut toivotonta ja tuntuu että tekemällä omat toiveet selväksi saat vain epätoivoisen kolmekymppisen lapsettoman leiman otsaasi ja pitäisi jotenkin pelata jotain peliä missä olet vain kevyellä kaverimielellä liikkeellä ettei miestä vaan yhtään ala ahdistamaan. Ja sitten taas jos olen passiiviseksi ja odotan miesten johdattelevan tilannetta tai tekevän aloitteen, ainoat miehet jotka lähestyy ovat tukevasti naimisissa (ei kiitos).
Tuntuu epäreilulta että tekee kaiken teoriassa oikein. Käy koulut, on hyvässä työssä ja hyväpalkkainen, sosiaalinen, urheilullinen, haluaisi olla perhekeskeinen. Huoh. Mistä helkkarista löytää miehen joka haluaisi harrastaa ihan oikeaa deittailua ja joka laittaa jotain eforttia koko kuvioon? Enkä tarkoita mitään kalliita lahjoja ja ihmeellisyyksiä, vaan rehellisyyttä, treffejä, kivoja pieniä eleitä ja tutustumista ilman oletusta että jotain tulisi antaa vastineeksi. Tuntuu et jokainen mies on liikkeellä sillä mielellä että mitä nainen tuo hänen elämäänsä ilman että kokisin/näkisin noiden miehen yrittävän mitenkään laittaa elettäkään ristiin. Ja puhun ihan tavallisista miehistä, en palstan tutusta lentäjä-jääkiekkoilijasta vaan jostain sohvaperuna-sähkömies-Santusta.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on apinalaji, jonka alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Kyllä se naimisiinmeno- ja etenkin lapsihöpinä alkaa samalla tavalla myös miehillä, ikävä kyllä. Aidot velamiehet ovat kiven alla.
Samalla tavalla? Tilastollisesti ei ala.
"Kuten vuoden 2015 Perhebarometrissa, kevään 2018 perh
Niin, eli hyvin pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten vinkkejä? Jos jää ilman miestä ja vauvoja niin millä täyttää elämänsä?
Ei jaksa loputtomiin harrastaa tai matkustella, en edes tykkää.
Se elämän mielekkyys sun on löydettävä itse. Ei ole kenenkään muun tehtävä paikata tylsyyttä elämässäsi. Aikanaan ne vauvatkin kasvaa ja lähtee omilleen ja taas huomaat olevasi saman ongelman äärellä.
Lapset ovat kuitenkin ikuisia, jos eivät kuole. Eivät ne mihinkään katoa, vaikka muuttaisivat pois. Perhe on kaverittomille korvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Lapsi pakotetaan raatamaan, pelkäämään, kärsimään, kivuliaasti kuolemaan ja lopulta mädäntymään, mutta tyydyttipähän hetken emänsä poikimistarpeita.
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Lapsi pakotetaan raatamaan, pelkäämään, kärsimään, kivuliaasti kuolemaan ja lopulta mädäntymään, mutta tyydyttipähän hetken emänsä poikimistarpeita.
Ja isänsä.
Älä luovuta, vaikka sua halutaan lokeroida epätoivoiseksi kolmekymppiseksi. Miehet on innokkaita lyttäämään, jos eivät heti pääse omaan tavoitteeseensa. Mä tein sen virheen, että sorruin esittämään muuta kuin olin ja päädyin vielä onnettomampaan ja lapsettomaan suhteeseen lapsellisen miehen kanssa. Sain elämäni järjestykseen lähemmäs nelikymppisenä, mutta kaikki ei enää silloin saa lapsia iän vuoksi. Pää pystyssä kohti omia tavoitteita!
Vierailija kirjoitti:
Jos on aina naama norsunvitulla eikä anna pienentäkään signaalia yhdellekään miehelle, niin taatusti ei koskaan yksi mies ikänä lähesty.
Tiedän tuollaisia +30 vuotiaita naisia useita.
Itse liikunnallisena 40-vuotiaana koko elämäni yksin olleena miehenä olen joskus katkera siitä, kun jossain tapahtumissa yms. näkyy muita pariskuntia ja molemmat osapuolet ovat myös selkeästi sporttisia.
Olet ilmeisen kyvytön empatiaan ja se lienee suurin syy miksi olet yksin.
Naisen biologia ei ole juoksennella ympyrää tai pallon perässä. Mikään ala-asteelta ei oikeastaan muutu elinikänä muuta kuin se, että miehiä alkaa kiinnostamaan siittäminen.
Urheilulliset naiset ovat transsukupuolisten isiensä kasvattamia. Ilmiöllä on nimikin, "white dad factor". Missään muualla maailmassa isät eivät kasvata tyttölapsia käyttäytymään kuin pikkupojat. Minuakin on oma isäni ja veljeni painostanut tällaiseen yhtä epäempaattisesti kuin sinä. Isäni sanoi minulle jopa "sinusta tulisi hyvä poika". Tuo on mielisairautta. Jos ette ymmärrä mitä naiseus on, pysykää erossa naisista. Pankaa toisianne. Grinder tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy mies omalta tasoltasi, niin ongelmasi ratkeavat.
Lopeta tavoittelemasta 2-3 pykälää korkeampitasoisia miehiä.
Suomessa on noin 60 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40, joten ongelmasi on täysin itseaiheutettu.Ap ei kyllä kuulosta ollenkaan siltä, että tavoittelisi mitään korkeampitasoisia miehiä. Päinvastoin jumittaa low levelillä, johon on saanut ilmeisesti jo kotoa mallin, kun äitinsäkin on ap:lle sanonut, ettei enää ota "miestä passattavaksi".
Ap ei ole tottunut hyvään ja toistaa luultavasti jotain kaavaa, vaikka itse neuroottisesti suorittanut asioita "oikein" eikä ole samalla tasolla niiden passiivisten, low energy sohvasanttujen kanssa joilta ei tule ikinä mitään arvostusta saamaan.
Uskon myös tämän olevan AP:n tilanne. Rimaa vain reilusti ylemmäs.
Ei vanhapiika ole nykyään enää mikään kirous. Meitä on paljon.
Ei pidä verrrata toisten elämiin :)
En olisi kestänyt töissä, jos en olisi aina välillä päässyt asutettavaksi. Olisi tullut vuosikausia lisää elannonhankkimista.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sinunkin vuoro vielä tulee"
Mutta riittääkö elinvuodet...
Itse ainakin näin 28 vuotiaana naisena tunnen olevani näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin näin 28 vuotiaana naisena tunnen olevani näkymätön.
Oman ikäisille niin. Toki sitten 40-50 vuotiaille on se kultakimpale kiimapillu nuorikko. Mutta tosiasiassa varsinkin vanhemman miehen kanssa lasten tekeminen on suuri riski, monestakin syystä
- tällä jo vakiintunut elämä ja "elämänkumppanudet" olemassa. Ei siis koskaan sitoudu naiseen ja perheseen sillä tavalla, mitä kuuluisi
- iän myötä elintapasairaudet tulevat esiin ja sairastava mies on erittäin raskas taakka verrattuna esim. sairastavaan lapseen
- vanhuuden krempat aiheuttavat myös kipua ja aggressiota, joka tietysti heijastuu läheisiin. Ei vaan suorituskyvyn puutteena vaan väkivaltana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi elää luonnossa. Emo vieroittaa sinut ja sen jälkeen vaan "pärjäilet". Yhteiskunta on erittäin inhimillinen siihen verrattuna.
Some? Mikä se on. Ole onnellinen ettei sulla ole lasta tämmösessä maailmassa.
Sekin pitää elättää ja kouluttaa kortistoon.
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoikin jo, että mieheltä pitää vaatia. Valitettavasti näin se on, heti alussa pitää tehdä selväksi mitä haluat parisuhteelta ja mitä et siedä . Ja sitten pidät siitä myös kiinni, ukolle asia selvänsi ja huutia heti jos käytös ei miellytä. Kivoja yllätyksiä sitten jos miellyttää. Me ukot ollaan aika yksinkertaisia otuksia. Vertauskuvallisesti: jos osaat kouluttaa koiraa niin osaat myös kouluttaa ukkoasi. Itseä on miehenä ärsyttänyt menettää vapaus mennä ja tulla vapaasti, mutta toisaalta itsekin halusin lapsia niin otin pallon jalkaan ja olen opetellut olemaan kiltisti useiden koulutusjaksojen jälkeen. Olin itse 29 kun tavattiin ja vaimo 27. Ja ollaan tasa-arvoisia, en minä missään jaloissa pyöri 😅
t. m50
Miksi kouluttaa nykymiestä, joka ei edes avioidu? Tai synnyttää tälle? Annat elämäsi lapselle ja mies vie sen elämän lapsen kautta, siittääkseen jotain panopiikaa tai häpäistäkseen sinua.
Jos on itsekin sellainen hepsankeikka niin ehkä sitten. Mutta jos on moraalinen ja kykenee itsehillintään - siis ihminen eikä elukka - ei kannata lisääntyä näiden elukoiden kanssa vaan keskittyä muihin asiohin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhapiika ole nykyään enää mikään kirous. Meitä on paljon.
Oletko kauankin ollut piikana aikoinaan?
No ei kai kolmekymppisenä enää mitään kihloja? Säälittävää, jos noin myöhään. Maksaa nelikymppisenä vielä asuntolainaa, jos pariutumisen noin myöhään aloittaa.