Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää normaali bmi:n yläpäässä oleva mies?

Vierailija
19.01.2023 |

Jos ei ole mikään bodari. Missä painossa alkaa tulla kaljamahaa/isikroppaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä normaalipainon ylärajalla jo vähän vatsa pömpöttää.

t. Kokemusasiantuntija

Vierailija
2/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vartalon mittasuhteet on ns. normaalit ja lihasta vähän, niin vatsaa on tuolla painolla jo aika lailla. Toisaalta, jos on lyhyt raajainen ja pitkäselkäinen ja harrastanut säännöllistä liikuntaa, niin että lihasmassaa on jonkun verran, niin voi olla hyvinkin "timmissä kunnossa", vaikka painoindeksi hälyyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo Niskasen bmi on 23. Tuskin hänellä on kovinkaan surkastuneet lihakset, joten lihashypoteesi läskiyden selittäjänä on melko naurettava.

Vierailija
4/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä.

Vierailija
5/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihalle. Mies näyttää normaalipainoiselle vielä 10kg ylipainoisenakin.

Vierailija
6/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin läskejä nykyään ihan tilastojenkin valossa että normaalipainoinen mies näyttää laihalle. Naiset ei ole yhtä pahasti läskiytyneitä kuin miehet, mutta jostain syystä samaa etuoikeutta määritellä hyväksytty kehon paino uudelleen ei ole suotu naisille. Se on sitä sisäänrakennettua naisvihaa se.

Vierailija
7/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten Suomessa on tultu läskisokeiksi.  Varmaan kun valtaosa on ylipainoisia ja lihavia siitä on muodostunut uusi normaali. Ollaan sokeita omalle lihavuudelle kun ympärillä on lähes kaikki samanlaisia.

Meitä normaalipainoisia ja hoikkia sitten haukutaan, omissa nahoissa kokenut monta kertaa. 

Vierailija
8/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin läskejä nykyään ihan tilastojenkin valossa että normaalipainoinen mies näyttää laihalle. Naiset ei ole yhtä pahasti läskiytyneitä kuin miehet, mutta jostain syystä samaa etuoikeutta määritellä hyväksytty kehon paino uudelleen ei ole suotu naisille. Se on sitä sisäänrakennettua naisvihaa se.

Ja höpön löpön.

Koko naisten ulina aiheesta johtuu siitä etteivät lihavat naiset pääse määräämään mikä on hyvä paino naisille ja myös miehille, koska miehet eivät suostu pitämään pallovartaloisia naisia kaikkein hotimpina, eivätkä usko että sellainen nainen on urheilullinen jos niin itse sanoo.

Naisethan haukkuvat normaalipainoisia miehiä hinteliksi ja epämiehekkäiksi kukkakepeiksi koska he eivät näytä pieniltä miehiin verrattuina (eivät näyttäisi edes 200cm/150kg miesten rinnalla, lihava on lihava).

Ja puhutaanko hetki pituudesta?

Vierailija
9/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iivo Niskasen bmi on 23. Tuskin hänellä on kovinkaan surkastuneet lihakset, joten lihashypoteesi läskiyden selittäjänä on melko naurettava.

Lihaksikkuuden takia ylipainoisella nainen tarkoittaa nykyajan suosituinta miestyyppiä eli "strong fat". Miehellä on lihasta mutta myös läskiä.

Tietenkään lihaksikkuus ei tuossa selitä ylipainoa, kun miehellä on selkeästi ylimääräistä rasvakerrosta.

Tämä miestyyppi miellyttää etenkin ylipainoisia naisia, ja heitähän riittää.

Vierailija
10/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma bmi 25.5 ja vatsalihakset näkyvät, eli olen ylipainoinen. Lihasta kyllä löytyy, mutta en mikään bodari ole, juon kaljaa ja viinaa viikonloppuna ja treenaan viikossa 1-3 kertaa viikossa tunnin verran, silloin kun huvittaa. Olen varmasti rölli mielestäsi?

Vierailija
11/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpön löpön.

Koko naisten ulina aiheesta johtuu siitä etteivät lihavat naiset pääse määräämään mikä on hyvä paino naisille ja myös miehille, koska miehet eivät suostu pitämään pallovartaloisia naisia kaikkein hotimpina, eivätkä usko että sellainen nainen on urheilullinen jos niin itse sanoo.

Naisethan haukkuvat normaalipainoisia miehiä hinteliksi ja epämiehekkäiksi kukkakepeiksi koska he eivät näytä pieniltä miehiin verrattuina (eivät näyttäisi edes 200cm/150kg miesten rinnalla, lihava on lihava).

Ja puhutaanko hetki pituudesta?

En täysin ymmärrä tuota, että monet naiset haluavat näyttää niin pieniltä miehensä rinnalla, itse en erityisemmin halua. En ole koskaan siro nainen ollutkaan, pituutta 170 cm ja olen rintava sekä roteva. En huolisi sairaalloisen lihavaa miestä (esim. tuollaista 200 cm, jonka paino on kymmeniä kiloja yli sadan kilon), mieluummin hoikka mies tai jopa laiha. Naiset ovat edelleen enemmän kriittisten silmien alla. Nämä itseään esineellistävät Only fans-tapaukset tuota asetelmaa muuta, olkoonsa mielestään kuinka voimaantuneita ja naisten ja miesten tasa-arvoa ajavia tahansa.

Vierailija
12/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun BMI on ollut korkeimmillaan n. 25, mutta läskiksi mua ei olisi kyllä kukaan silloin epäillyt. Eikä edes ylipainoiseksi. Nykyään BMI on n. 23-24.

Vierailija
13/13 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanottiin laihaksi, vaikka painoindeksi oli 26. Ei ollut vatsaa eikä oikeastaan lihaksiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi