Menisinkö päihdehoitajalle?
Olen kerran käynyt puolitoista vuotta sitten, mutta toinen aika jouduttiin siirtämään koska hoitaja siirtyi toiselle terveysasemalle.
Mietin vain että jääkö siitä pahakin leima omakannan terveystietoihin? Tuleeko vaikuttamaan muuhun hoitoon?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
On joitain ongelmia, joista ei kannata puhua. Päihdeongelman myöntämisen jälkeen sinua hoidetaan (ei oteta tosissaan muissakaan sairauksissa), koska olet, no, päihdeongelmainen.
Okei, eli ei kannata mennä... 😞 olen kyllä jonkinlaisen leiman tainnut jo saada, kun kävin joskus useamman kerran psyk.sairaanhoitajalla ja kerroin siellä ongelmastani, niistä tehtiin kirjaus omakantaan.
Ap
Käytkö missään anonyymiryhmissä? Voisi olla parempi ratkaisu.
Erikoislääkäriltä voisi saada paremmat vieroitusohjeet ja reseptiä? Jos siis sitä etsii. Jos jatkaa mihin hoitsua tarvii, ellei ole muita terveyskysymyksiä tai hepatiittiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
On joitain ongelmia, joista ei kannata puhua. Päihdeongelman myöntämisen jälkeen sinua hoidetaan (ei oteta tosissaan muissakaan sairauksissa), koska olet, no, päihdeongelmainen.
Mulla on kyllä erilainen kokemus 🙂 Joskus otetaan menneisyys esiin ja sitten vaan kerron mistä asti (2016) olen ollut raittiina ja ihan asiallista hoitoa olen saanut.
Jos et pyri päihdekuntoutukseen niin jollekin hoitajalle juttelut on täysin yhtä tyhjän kanssa.