Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisinkö päihdehoitajalle?

Vierailija
26.05.2025 |

Olen kerran käynyt puolitoista vuotta sitten, mutta toinen aika jouduttiin siirtämään koska hoitaja siirtyi toiselle terveysasemalle.

Mietin vain että jääkö siitä pahakin leima omakannan terveystietoihin? Tuleeko vaikuttamaan muuhun hoitoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain ongelmia, joista ei kannata puhua. Päihdeongelman myöntämisen jälkeen sinua hoidetaan (ei oteta tosissaan muissakaan sairauksissa), koska olet, no, päihdeongelmainen.

Vierailija
2/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joitain ongelmia, joista ei kannata puhua. Päihdeongelman myöntämisen jälkeen sinua hoidetaan (ei oteta tosissaan muissakaan sairauksissa), koska olet, no, päihdeongelmainen.

Okei, eli ei kannata mennä... 😞 olen kyllä jonkinlaisen leiman tainnut jo saada, kun kävin joskus useamman kerran psyk.sairaanhoitajalla ja kerroin siellä ongelmastani, niistä tehtiin kirjaus omakantaan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö missään anonyymiryhmissä? Voisi olla parempi ratkaisu.

Vierailija
5/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäriltä voisi saada paremmat vieroitusohjeet ja reseptiä? Jos siis sitä etsii. Jos jatkaa mihin hoitsua tarvii, ellei ole muita terveyskysymyksiä tai hepatiittiasiaa.

Vierailija
6/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä erilainen kokemus 🙂 Joskus otetaan menneisyys esiin ja sitten vaan kerron mistä asti (2016) olen ollut raittiina ja ihan asiallista hoitoa olen saanut. 

Vierailija
7/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pyri päihdekuntoutukseen niin jollekin hoitajalle juttelut on täysin yhtä tyhjän kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän