Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1481/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Vain sinä, joka koko ajan käytät - mielestäsi kovinkin hauskasti - sanaa miesoletettu täällä jatkuvasti jankuttaa. 

Just joku (sinä?) väitti, et kuka tahansa voi toista sukupuolta. Siksi oletettu on ihan passeli ilmaisu.

Vierailija
1482/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Miespotilas tarvitsi helpohkon toimenpiteen ja arveli etten naisena sitä osaisi tehdä. Meni sitten mieslääkärille.

Pitäisköhän jonku selittää sulle mitä manspleining tarkoittaa

Mun mies kerran alkoi tosissaan selittään mulle mitä manspleinaus on! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Kirjoitahan tuonne etsi kohtaan "nainen" ja klikkailet auki niitä avauksia joissa edes jollain tavalla kritisoidaan naista.. kaikki ovat poistettuja avauksia,  joihin ei ole edes kerennyt tulemaan kun pari hassua kommenttia ja jo poistoon. Olet sokea jos et huomaa tätä kaksnaamaisuutta

Olet sokea,

"Sanotko että spermaviemäreiden tapa kirjoittaa miehistä on asiallinen?

Melkoista..."

Sinuun verrattuna ihan kaikki on asiallisia, paitsi naisiin kohdistuvat tappotoiveet.

Vierailija
1484/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Vierailija
1485/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Mistä tiedät tuon faktaksi?

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Minä kerroin jo aiemmin, että oma kokemukseni on aito. Muista en voi mennä takuuseen, mutta naisilla on yleensä muutakin tekemistä kuin keksiä satuja miehistä palstalle. Toisin kuin palstamiehillä

"Jälleen kerran spermaviemäri puhuu kaikkien naisten äänellä ja haukkuu miehet.

Eikä siihen liity miesviha mitenkään"

Niin, hän tuntee naiset. Toisin kuin sinä. 

Ei hän haukkunut miehiä ykeisesti. Vain teidät palstamiehet, jotka vietätte täällä aikaanne vain haukkuen. Sikäli erikoista, et täällä aina vaan hengailette, vaikka niin naisia vihaatte. Aina tulee mieleen uhmaikäinen, joka huutaa äidilleen, jotta äiti huomais...

Vierailija
1486/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämän ketjun takia tuo yksi tekee niitä naisia solvaavia useita ketjuja.

Kyllä se tekisi niitä joka tapauksessa. Ei yllätysmomenttia.

Itseasiassa kyseessä on testi. Kehoititte minua tekemään vastaavan ketjun naisista jotta en pilaa teidän iloittelua ja hyvänmielen ketjua täällä.

Aika huonot tulokset kun se poistatetaan jo viestin tai kahden jälkeen.

Sitä ei poisteta koska aloituksessa haukutaan naisia (sen enempää kuin tässäkään aloituksessa miehiä) joten voimme kaikki päätellä miksi naisia kritisoivat aloitukset poistetaan, mutta miehiä solvaavat aloitukset ovat vuoden suosituin.

Ja se otsikko oli...?

Vierailija
1487/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pjutin taputtaa käsiään. Hajoita ja hallitse.

Näinpä. Nämä spermaviemärit haukkuu estoitta miehiä vuosikymmeniä ja kuvittelee että se on kaikille ok.

No nyt lapset koulussakin alkavat oireilemaan.

Eipä siinä mitään, ei miehet siitä kärsi. Katotaan sit peli loppuun mutta muistakaa, apua on turha pyytää. Siivotkaa itse sotkunne.

Mitrn voitte olla sit noin onnettomia, jos ette edes kärsi?? Yleensä tuollainen vih a kertoo kyl onnettomasta mielestä.

Vierailija
1488/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Ei, se oli vain muunnelma sinun toiveistasi.

Joka puolestaan oli muunnelma naisten toiveista.

Mitäs nyt tehdään?

Vierailija
1489/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet sitten pyysin (toistuvasti) miestäni osallistumaan joihinkin kotitöihin, kun käy voimilleni.

Hän (toistuvasti) neuvoi, miten voisin tehdä ne tehokkaammin.

- Mlemmat töissä, lapsia...

Vierailija
1490/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät tuon faktaksi?

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Minä kerroin jo aiemmin, että oma kokemukseni on aito. Muista en voi mennä takuuseen, mutta naisilla on yleensä muutakin tekemistä kuin keksiä sat

"Jälleen kerran spermaviemäri puhuu kaikkien naisten äänellä ja haukkuu miehet.

Eikä siihen liity miesviha mitenkään"

Niin, hän tuntee naiset. Toisin kuin sinä. 

Ei hän haukkunut miehiä ykeisesti. Vain teidät palstamiehet, jotka vietätte täällä aikaanne vain haukkuen. Sikäli erikoista, et täällä aina vaan hengailette, vaikka niin naisia vihaatte. Aina tulee mieleen uhmaikäinen, joka huutaa äidilleen, jotta äiti huomais...

Hän tuntee kaikki naiset siinä missä minäkin. Hän pystyisi toki puhumaan omasta puolestaan, mutta vain siitä.

Emmekä "me" vihaa naisia. Ja miten täällä keskustelu liittyy siihen mitenkään?

Aivan, se olikin vain pelkän spermaviemärin olkiukko.

Vierailija
1491/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku tosi ahkera trolli ollut paikalla esittämässä naisia. Vinkki, kun tarina ja rakenne toistaa komentista toiseen, sen tunnistaa trolliksi.

Vierailija
1492/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan näistä on totta? Kuulostaa tosiaan enemmän stand up-jutuilta.

No ei nää ole ollut tosia suurin osa näistä tämän päivän jutuista.

Vierailija
1493/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan näistä on totta? Kuulostaa tosiaan enemmän stand up-jutuilta.

Kaikki ovat totta, aitoja naisten tarinoita koska nehän on kerrottu täällä.

Hyvä yritys, ei mennyt läpi. Edes ne "kehut".

Vierailija
1494/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikaudet sitten pyysin (toistuvasti) miestäni osallistumaan joihinkin kotitöihin, kun käy voimilleni.

Hän (toistuvasti) neuvoi, miten voisin tehdä ne tehokkaammin.

- Mlemmat töissä, lapsia...

Ai kauhee millainen se miespaska on. Toivottavasti tapoit sen.

Vierailija
1495/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työskennellyt kyseisessä metallialan firmassa 19 vuotta.

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloin 26, olin myös suorittanut hitsausoperaattorin pätevyyden sekä 4 hitsausluokkaa.

"Hahaha! Just tällaisia kaikki miehet ovat! Alinta saastaa! Saara Särmä, sankarini, oli oikeassa sanoessaan että miehet ovat jossain eläinten alapuolella."

Saara Särmä ei ole ikinä sanonut tuollaista missään. Eikä sanonut tuo edellinen kirjoittaja. Vain sinä!

Mut kiva, jos Särmästä tykkäät😁

Vierailija
1496/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Vierailija
1497/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitaloustunnilla 30 vuotta sitten olin tehnyt käsitiskiveden väärin, kun lisäsin fairyn lopuksi. Luokkakaveripoika opasti mua vakavissaan, että se fairy pitää laittaa aluksi, jotta se sekoittuu kunnolla. Meinasin tunkea sen tiskiharjan erääseen paikkaansa. Hänestä ehkä tulikin joku keittiöapulainen. Itse menin yliopistoon.

Hahaha! Kuinka miehet ovatkin noin typeriä. Onneksi niistä ei koskaan tule mitään. Vain meistä naisista tulee oikeita yhteiskunnan jäseniä. Kaikki miehet pitäisi tappaa pois, mielellään jo kohtuun. Sääli sitä naista joka suostuu synnyttämään pojan.

Ymmärrätkö, et ikinä mene naisesta. Et vaan osaa.

Vierailija
1498/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työskennellyt kyseisessä metallialan firmassa 19 vuotta.

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloin 26, olin myös suorittanut hitsausoperaattorin pä

"Hahaha! Just tällaisia kaikki miehet ovat! Alinta saastaa! Saara Särmä, sankarini, oli oikeassa sanoessaan että miehet ovat jossain eläinten alapuolella."

Saara Särmä ei ole ikinä sanonut tuollaista missään. Eikä sanonut tuo edellinen kirjoittaja. Vain sinä!

Mut kiva, jos Särmästä tykkäät😁

SAARA SÄRMÄ: ONKO VALKOINEN HETEROMIES IHMINEN?

Kysymys voisi olla myös muodossa onko valkoinen heteromies oikea ihminen. Vastaus on: valkoinen heteromies ei ole ihminen ensinkään, ei sen pitäisi ketään hermostuttaa. Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Monet puolestaan ovat esittäneet näkökulman, että kyllä se valkoinen heteromies ehkä kuitenkin on ihan ihminen. Mutta minä sanon siihen, että hei, sehän oli huumoria, ei kai nyt huumorista suutu kuin tiukkapipot, taitaa olla jotain hiekkaa jossain elimessä

Vierailija
1499/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä lyttäävä aihe - ja sivuja piisaa! 

Kauhea on tarve, miksiköhän?

Täällä on eniten ahkeroinut tää yks sankari, joka nyt esittää jo naista. Eli haukkuu sekä naiset että miehet.

Vierailija
1500/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Onko tässä ketjussa sinua noin kutsuttu? Mainitset noi useammin itse, kuin muut yhteensä.

Et sinä minun tekstejäni tiedä. Kuvittelet kylä paljonkin asioita, kuten kunnon spermaviemärin kuuluukin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä