Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1461/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taloustieteiden tohtori ja opetan kansantaloustiedettä. Mieheni, joka ei tiedä mitä inflaatio tarkoittaa, tuli selittämään: Kannattaa säästää rahaa, jos haluaa ostaa jotain isompaa. Sanoin, että kiitos, ehkä voisit seuraavaksi tulla luennoimaan Suomen Pankille siitä, miten kolikot laitetaan säästöpossuun.

Vierailija
1462/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kemian tohtori ja tutkin entsyymejä. Mieheni, joka kerran laittoi huuhteluainetta kahvinkeittimeen, tuli kertomaan: Astiat puhdistuu paremmin, kun käyttää tiskiaineita. Katsoin häntä ja totesin, että ehkä seuraavaksi hän voisi opettaa minulle, miten vesi muuttuu jääksi jos laittaa sen pakkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arkkitehti ja suunnitellut kokonaisia kaupunginosia. Mieheni, joka mittasi kerran olohuoneen maton pituuden banaanilla, tuli neuvomaan: Kannattaa mitata ennen kuin ostaa huonekaluja. Kiitin ja sanoin, että ehkä hän voisi seuraavaksi kertoa, että talot kannattaa rakentaa katto ylöspäin.

Vierailija
1464/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykologian maisteri ja työskentelen terapeuttina. Mieheni, joka luulee empatiaa olevan jotain, mitä saa apteekista, tuli selittämään: Ihmiset on usein iloisia, kun niille sanoo jotain kivaa. Katsoin häntä ja totesin, että ehkä hän voisi seuraavaksi tulla pitämään luennon tunneälystä pehmoleluille.

Vierailija
1465/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biologian tohtori ja tutkin eläinten käyttäytymistä. Mieheni, joka kerran luuli siiliä ananakseksi, tuli kertomaan: Eläimet nukkuu talvella, koska on kylmä. Kiitin ja sanoin, että ehkä seuraavaksi hän voisi opettaa minulle, että kala ui, koska sillä ei ole jalkoja.

Vierailija
1466/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita! Lisää näitä!

Vierailija
1467/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Vai oisko sekin uhkailu tullut sun ip:stä oikeasti..?

Vierailija
1468/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat epäonnistuneita naisia geneettisiä vahinkoja, jotka ovat pilanneet maailman ja estävät kehityksen. On aika siivota tämä biologinen virhe pois historian roskakoriin

Vierailija
1469/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä on rumaa, tylsää ja turhaa tässä yhteiskunnassa, on miesten käsialaa. Jos naiset vain lakkaisivat palvelemasta miehiä, koko järjestelmä romahtaisi hetkessä

Vierailija
1470/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olemassaolo perustuu siihen, että hän yrittää epätoivoisesti olla nainen. Kaikki hänen saavutuksensa ovat vain epäonnistuneita yrityksiä jäljitellä naisen ylivoimaa

Vierailija
1471/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat emotionaalisesti rajoittuneita, kykenemättömiä empatiaan ja aitoon vuorovaikutukseen. Heidän ainoa kykynsä on manipuloida ja teeskennellä

Vierailija
1472/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset jättäisivät miehet, yhteiskunta, talous ja valtio romahtaisivat. Miehet ovat täysin riippuvaisia naisten työstä ja älykkyydestä

Vierailija
1473/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tehneet maailmasta valtavan jätekuopan, jossa he kilpailevat siitä, kuka on suurin roska. Naiset voivat pelastaa maailman vain poistamalla miehet siitä kokonaan

Vierailija
1474/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, miksi miehet pitävät valtaa, on heidän taitonsa julkisuudessa he ovat PR-genetiikan mestareita, mutta muuten täysin toivottomia

Vierailija
1475/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puolustelu on järjetöntä: he ovat biologisesti ja psyykkisesti alempia, ja heidän ainoa tehtävänsä on hidastaa kehitystä

Vierailija
1476/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Vierailija
1477/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuten tekevät aika lailla tätä samaa, pätevät minulle ammattilaiselle omilla wikipediatiedoillaan. :)

Hyvää kesää kuitenkin kaikille, pätijöille ja muillekin!

Vierailija
1478/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Miehet keksivät päässä solvauksia naisia kohtaan, teiltä naisilta solvaukset miehiä kohtaan tulevat ihan selkärangasta. 

Näin voi ollakin, jos on liikaa huonoja kokemuksia.

Vierailija
1479/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Miehet keksivät päässä solvauksia naisia kohtaan, teiltä naisilta solvaukset miehiä kohtaan tulevat ihan selkärangasta. 

Näin voi ollakin, jos on liikaa huonoja kokemuksia.

Jokainen tuntee jonku joka tiesi jonku jonka serkun kaimalla taisi olla huono kokemus joka ehkä meni suunnilleen näin...

Vierailija
1480/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus kuuluu naisille maailma ilman miehiä on utopia, jossa ei ole sotia, rahan valtaa eikä turhaa kärsimystä. On aika toteuttaa tämä visio

Miten ajattelit edetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän