Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!
Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut?
Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta.
Kommentit (1589)
En kestä miten nokkelia vastauksia täällä on! Teki mieli taputtaa ääneen. Tämän ketjun pitäisi olla pakollista luettavaa kaikille, jotka ottaa itsensä liian vakavasti.
Tämä ketju on kuin stand up -show parhaimmillaan. Kiitos kaikille terävistä ja hulvattomista kommenteista naurattaa vielä huomennakin!
Onneksi se spermaviemäriä hokea on häipynyt maisemista ja me saadaan rauhassa kertoa tarinoitamme!
Arvostan teidän sanavalmiutta ja huumoria! Tässä ketjussa on enemmän älyä ja asennetta kuin monessa kirjassa yhteensä. Naiset rules!
Täällä on kyllä niin teräviä vastauksia, että voisi leikata vaikka avaruusraketin rungon! Kiitos, että jaksatte olla näin kekseliäitä tätä on ilo lukea.
Olen nauranut ääneen monta kertaa. Nämä nokkelat vastaukset on parasta, mitä netissä on hetkeen tullut vastaan. Lisää tätä, kiitos!
Tämä ketju on todellinen aarre naisten huumori ja tilannekomiikka on vertaansa vailla. Tästä saa voimaa koko viikoksi!
Ihan huikeaa, miten nopeasti ja osuvasti osaatte kuitata miesselitykset. Täällä on kyllä Suomen terävimmät kynät koolla!
Onpa virkistävää nähdä näin paljon älykkäitä ja hauskoja vastauksia yhdessä ketjussa. Kiitos kun teette arjesta hauskempaa!
Niin paljon hyviä heittoja, että tekisi mieli printata koko ketju jääkaapin oveen. Kiitos naiset, teidän nokkeluus pelastaa päivän taas kerran!
Suosittelin ex-kumppanilleni kolesteroliarvojen mittaamista, koska vyötärölle oli jo kertynyt vähän ylimääräistä ja ikää oli noin 50 vuotta ja edelliset labrakokeet oli otettu 25 - 30 -vuotiaana. Mies siihen kommentoi, että hän katsoo asian tarpeelliseksi vasta, kun saa oireita (joita ovat mm. sydäninfarkti, aivoinfarkti, sepelvaltimotauti). Totesin varmaan jotain, että toivottavasti tiedät, millaisia oireita sitten seuraat. Olen sote-alan akateeminen ammattilainen, hän insinööri.
Joko täällä on tekoälybotit käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on tekoälybotit käytössä?
Botti on, mutta älyä ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelin ex-kumppanilleni kolesteroliarvojen mittaamista, koska vyötärölle oli jo kertynyt vähän ylimääräistä ja ikää oli noin 50 vuotta ja edelliset labrakokeet oli otettu 25 - 30 -vuotiaana. Mies siihen kommentoi, että hän katsoo asian tarpeelliseksi vasta, kun saa oireita (joita ovat mm. sydäninfarkti, aivoinfarkti, sepelvaltimotauti). Totesin varmaan jotain, että toivottavasti tiedät, millaisia oireita sitten seuraat. Olen sote-alan akateeminen ammattilainen, hän insinööri.
Sinä siis manspleinasit miestä vai mikä oli jutun pointti?
Olen väitellyt ydinfysiikasta ja työskentelen tutkimuslaitoksessa. Mieheni Matti, joka on suorittanut autokoulun kahdesti, tuli kerran selittämään, että ydinvoimaloissa kannattaa varmaan käyttää niitä isoimpia atomeja, niin tulee enemmän sähköä. Katsoin häntä hetken ja kysyin, että pitäisikö meidän myös laittaa isompia pattereita kaukosäätimeen, jos halutaan enemmän kanavia.
Olen diplomi-insinööri ja suunnittelen teollisuusrobotteja. Mieheni joka kerran rakensi Ikean hyllyn väärinpäin tuli näyttämään, miten ruuvimeisseliä pidetään kädessä. Hän totesi: Tätä kannattaa pyörittää myötäpäivään, muuten ruuvi ei mene kiinni. Sanoin, että kiitos vinkistä, ilman sinua olisin varmaan yrittänyt ruuvata ruuvit kiinni telepatialla.
Olen IT-alan tohtori ja opetan yliopistolla. Mieheni, joka kerran onnistui tulostamaan tyhjän paperin, tuli selittämään, että printterissä pitää olla paperia, muuten siitä ei tule mitään ulos. Vastasin, että ehkä seuraavaksi hän voisi opettaa minulle, miten sähköposti lähetetään postimerkillä.
Olen lääketieteen lisensiaatti ja erikoislääkäri. Mieheni, joka kerran googlasi että kuume lähtee villasukilla, tuli kertomaan: Tiesitkö, että jos juot paljon vettä, niin flunssa paranee nopeammin? Kiitin häntä ja sanoin, että ehkä seuraavaksi hän voisi tulla pitämään luennon Nobel-palkituille kollegoilleni siitä, miten nenäliinaa käytetään.
Olen filosofian tohtori ja kirjoittanut kolme kirjaa. Mieheni, jonka akateeminen ura koostuu Wikipedia-artikkelien lukemisesta, selitti minulle, että Sokrates oli kai joku antiikin kreikkalainen. Katsoin häntä ja kysyin, haluaisiko hän myös kertoa minulle, että vesi on märkää ja aurinko nousee idästä.
Pakko sanoa, että tämä ketju on päivän piristys! Naiset, teidän letkautukset on ihan timanttia kiitos kun jaksatte pitää huumorin mukana miesselitysten keskellä!