Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1401/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, taas uusi taso miesselittämistä! Tässä kohtaa on pakko todeta: miehet, älkää koskaan muuttuko teidän toilailut on meidän viihde!

Vierailija
1402/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ja itkettää samaan aikaan! Miten nämä miehet selviää arjesta ilman naisia? Onneksi me ollaan täällä kertomassa, miten maailma oikeasti toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun luen näitä, usko miehiin horjuu vähän lisää mutta nauru pidentää ikää, joten jatkakaa vaan! 😄

Vierailija
1404/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinat on parempia kuin stand up -komiikka! Miehet, kiitos kun jaksatte selittää meille asioita, joita ollaan tehty jo ennen kuin te synnyitte.

Vierailija
1405/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, miten miehet voi olla näin pihalla? Ehkä ne on vaan luonnostaan koomikoita!

Vierailija
1406/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju pitäisi laittaa pakolliseksi luettavaksi kaikille miehille ehkä ne sitten tajuaisi, että joskus kannattaa vaan olla hiljaa.

Vierailija
1407/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan näistä on totta? Kuulostaa tosiaan enemmän stand up-jutuilta.

Vierailija
1408/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat totta, aitoja naisten tarinoita koska nehän on kerrottu täällä.

Vierailija
1409/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työskennellyt kyseisessä metallialan firmassa 19 vuotta.

Työpaikalle tuli huoltohommiin alihankintafirmasta mieshenkilö joka ensimmäisenä työpäivänään kysäisi minulta - no mites nämä miehet on ottaneet sut vastaan? Vastasin että olen kylläkin työvuosiltani vanhin tässä firmassa ja kätilö minut tietääkseni on maailmaan tullessa vastaanottanut.

Sama jatkaa :  firmaan tuotiin uusi hitsausrobotti johon minut valittiin yhdeksi käyttäjistä. Kun robotti oli saatu asennettua toimintakuntoon ja aloin sitä ohjelmoida, tokaisi asentaja(mies)  " on nää helppoja koneita kun näitä näköjään osaa kuka tahansa käyttää" ... minulla kuitenkin oli paitsi 3-vuotinen metallialan hitsaustutkinto, työvuosia tuolloin 26, olin myös suorittanut hitsausoperaattorin pätevyyden sekä 4 hitsausluokkaa.

Vierailija
1410/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat totta, aitoja naisten tarinoita koska nehän on kerrottu täällä.

Just, ihan kuten arvelin 🤡

Vierailija
1411/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Eiköhän tämä yksi paskaketju todellakin riitä ottaen huomioon kuinka paljon enemmän tässä näkyy naisviha kuin miesviha kun sisältöä lukee. Kuten tämäkin vuodatus.

Koko aloitus on miesvihaa. Se että se on edelleen olemassa on todiste sanoma median tukemasta miesvihasta.

Tulee olemaan mielenkiintoista kun teidät aikanaan saadaan vastuuseen näistä. Muistetaan ettei internet unohda ja #metoo asioitakin muisteltiin vuosikymmenten takaa

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

Vierailija
1412/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo näkemys sulla. Suomessa on sananvapaus ja tässä ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, joista heillä mitä suuremmalla oikeudella on sananvapaus kertoa. Kukaan naisista ei joudu vastuuseen mistään. 

Sinä sen sijaan pyrit estämään meidän sananvapauttamme, käytät solvaavia termejä ynnä muuta, niistä asioista SINÄ kyllä voit joutua vastuuseen oikeudessa.

Siinä kylmät faktat.

--

Jos inceliksi ja siaksi nimittely on ok, miksei spermaviemäriksi?

Vierailija
1413/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitaloustunnilla 30 vuotta sitten olin tehnyt käsitiskiveden väärin, kun lisäsin fairyn lopuksi. Luokkakaveripoika opasti mua vakavissaan, että se fairy pitää laittaa aluksi, jotta se sekoittuu kunnolla. Meinasin tunkea sen tiskiharjan erääseen paikkaansa. Hänestä ehkä tulikin joku keittiöapulainen. Itse menin yliopistoon.

Vierailija
1414/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitaloustunnilla 30 vuotta sitten olin tehnyt käsitiskiveden väärin, kun lisäsin fairyn lopuksi. Luokkakaveripoika opasti mua vakavissaan, että se fairy pitää laittaa aluksi, jotta se sekoittuu kunnolla. Meinasin tunkea sen tiskiharjan erääseen paikkaansa. Hänestä ehkä tulikin joku keittiöapulainen. Itse menin yliopistoon.

Hahaha! Kuinka miehet ovatkin noin typeriä. Onneksi niistä ei koskaan tule mitään. Vain meistä naisista tulee oikeita yhteiskunnan jäseniä. Kaikki miehet pitäisi tappaa pois, mielellään jo kohtuun. Sääli sitä naista joka suostuu synnyttämään pojan.

Vierailija
1415/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä lyttäävä aihe - ja sivuja piisaa! 

Kauhea on tarve, miksiköhän?

Vierailija
1416/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Kysypä äidiltäsi pitääkö hän ed.main. nimittelystä.

Vierailija
1417/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä lyttäävä aihe - ja sivuja piisaa! 

Kauhea on tarve, miksiköhän?

Ei lyttää miehiä vaan kertoo tosiasioita. 

Miksiköhän näitä juttuja on niin paljon? Johtuisko ihan miehistä ja heidän asenteistaan. Hmmm...

Vierailija
1418/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kylmät faktat.

--

Kysypä äidiltäsi pitääkö hän ed.main. nimittelystä.

Kysyppä isältäsi miksi hän on incel ja sika. 

Vierailija
1419/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa dokumenttia ydinvoimasta, kun mieheni tuli viereen ja alkoi selittää: Siis sähkön tuottaminen on ihan simppeliä. Ydinvoimalassa ne vaan halkaisee atomeja, vähän kuin jos halkaisisit omenan, mutta räjähdys on isompi. Katsoin häntä ja totesin: Kiitos, Einstein. Ilman sua olisin varmaan mennyt keittiöveitsen kanssa reaktoriin.

Vierailija
1420/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin töissä koodia, kun mies kurkisti olkani yli ja sanoi: Muista laittaa puolipiste rivin loppuun, muuten tietokone ei ymmärrä. Katsoin häntä ja sanoin: Vau, kiitos Bill Gates. Mä luulin että tietokone lukee rivien välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi