Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
141/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prosentti ja prosenttiyksikkö on sillai vähän eri juttuja ja kuvaa eri asioita.

Niin eihän se toki kuulostaisi yhtään hyvältä jos ero todellisuudessa onkin vain prosentin tai muutama hassu kun voidaan vähän kikkailla lukuja näyttämään isommilta.

Vierailija
142/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat minun puolesta imeskellä omia persvittujaan ei kiinnosta heidän ongelmansa ja jos näen naisen hengenvaarassa kävelen ohi. Kyllä hän pärjää.

Mutta eikö olikin kivaa kun nyt voit selitellä itsellesi avunantamattomuuden, sen mitä et ole koskaan kenellekään ennenkään antanut. Nyt olet löytänyt oikein sopivan selityksen pelkuruudellesi. Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta miestä täällä kirjoittaa noita samanlaisia viestejä, ei voi yksi ihminen ehtiä noin nopeeta tahtia keksiä ja kirjoittaa :D nostan kyllä hattua mielikuvituksesta, mutta toivoisin silti että loppuisi nuo jo, kykysi on todistettu :D

Vierailija
144/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset luulevat että tämä on jotain miehille tyypillistä käytöstä mitä naiset eivät tee, on kyllä harvinaisen yksinkertainen ihminen.

Vierailija
145/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka monta miestä täällä kirjoittaa noita samanlaisia viestejä, ei voi yksi ihminen ehtiä noin nopeeta tahtia keksiä ja kirjoittaa :D nostan kyllä hattua mielikuvituksesta, mutta toivoisin silti että loppuisi nuo jo, kykysi on todistettu :D

kerkeää kyllä kun käyttää sanelinta. Itse kirjoitan kaikki kommenttini sanelemalla

Vierailija
146/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset luulevat että tämä on jotain miehille tyypillistä käytöstä mitä naiset eivät tee, on kyllä harvinaisen yksinkertainen ihminen.

Kyllä sitä on ihan tutkittukin.

Vierailija
147/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etteivät ole tositarinoita? Itse en havaitse niissä mitään eroa ketjun alkupään tarinoihin.

Vierailija
148/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerkeää kyllä kun käyttää sanelinta. Itse kirjoitan kaikki kommenttini sanelemalla

Yllä mainio esimerkki womansplainingistä. Kiitos vinkistä, vaikka olen sanellut kommentteja jo vuosia.

Vierailija
149/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat minun puolesta imeskellä omia persvittujaan ei kiinnosta heidän ongelmansa ja jos näen naisen hengenvaarassa kävelen ohi. Kyllä hän pärjää.

Mutta eikö olikin kivaa kun nyt voit selitellä itsellesi avunantamattomuuden, sen mitä et ole koskaan kenellekään ennenkään antanut. Nyt olet löytänyt oikein sopivan selityksen pelkuruudellesi. Hienoa!

MIlle pelkuruudelle? Juurihan eräskin nainen kiitti ettei miehet tuo lisää ongelmia tilanteeseen. Taisi jopa julistaa ettei apua edes kaivata.

Miten se nyt siis on?

-ohis

Vierailija
150/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tekemässä jalkaprässiä, kun vieressä treenaava nainen tuli neuvomaan, että "kannattaa laittaa pienemmät painot, ettet riko polviasi". Kiitin mutta jatkoin omalla painomäärälläni. Nainen tuhahti ja sanoi kovaan ääneen: "No, älä sitten ihmettele, kun joudut leikkaukseen!"

Vierailija
151/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin Android-puhelimen, kun vieressä asioiva nainen suositteli iPhonea. Sanoin pitäväni Androidista. Nainen pyöräytti silmiään ja mutisi: "No, älä sitten tule valittamaan, kun mikään ei toimi!"

Vierailija
152/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa vanhaa levysoitinta, kun nainen alkoi neuvoa, että "kannattaa ostaa uusi, nuo vanhat menevät heti rikki". Kiitin, mutta ostin silti. Nainen pudisteli päätään: "No, älä sitten syytä muita, kun rahat menevät hukkaan!"

Vierailija
153/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli miesystävänsä kanssa meillä syömässä. Tarjottiin pizzaa. Etsin sitten keittiössä pizzaleikkuria, niin se mies ehdotti, että sen pizzan voisi leikata saksilla. Muistan kun purskahdin nauramaan. Varmaan joku poikamiesboksin juttu, kun oikeita keittiövälineitä ei ole olemassakaan! Vieläkin naurattaa.. Mulla on hopeinen chippendale pizzaleikkuri. Sillä leikattiin, ei fiskarssin saksilla.. 😂

Vierailija
154/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valitsemassa pitopohjasuksia, kun nainen tuli kertomaan, että "perinteiset voitelusukset ovat ainoat oikeat". Sanoin pitäväni pitopohjista. Nainen ärähti: "No, älä sitten ihmettele, jos et pysy ladulla!"

Vierailija
155/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin nenäsuihkeen, kun nainen neuvoi, että "kuuma inkivääritee auttaa paremmin". Kiitin, mutta ostin lääkkeen. Nainen huokaisi: "No, älä sitten valita, kun flunssa ei parane!"

Vierailija
156/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pumppaamassa renkaita, kun nainen tuli neuvomaan, että "ei kannata täyttää liikaa, muuten räjähtää". Jatkoin silti suosituspaineisiin. Nainen sanoi tiukasti: "No, älä sitten ihmettele, kun pyörä hajoaa kesken matkan!"

Vierailija
157/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Womansplaining" on niin tavallista naisille, ettei miesten tarvitse erikseen nimetä ilmiötä. 

Vierailija
158/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin Android-puhelimen, kun vieressä asioiva nainen suositteli iPhonea. Sanoin pitäväni Androidista. Nainen pyöräytti silmiään ja mutisi: "No, älä sitten tule valittamaan, kun mikään ei toimi!"

Nainen oli sinua fiksumpi siis! Olisi kannattanut kuunnella. Toki taitaa ne iphonet olla reilusti yli sinun budjettisi!

Vierailija
159/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini oli miesystävänsä kanssa meillä syömässä. Tarjottiin pizzaa. Etsin sitten keittiössä pizzaleikkuria, niin se mies ehdotti, että sen pizzan voisi leikata saksilla. Muistan kun purskahdin nauramaan. Varmaan joku poikamiesboksin juttu, kun oikeita keittiövälineitä ei ole olemassakaan! Vieläkin naurattaa.. Mulla on hopeinen chippendale pizzaleikkuri. Sillä leikattiin, ei fiskarssin saksilla.. 😂

Vaikea sanoa onko tämä trolli vai todellakin turbolammas.

Vierailija
160/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIlle pelkuruudelle? Juurihan eräskin nainen kiitti ettei miehet tuo lisää ongelmia tilanteeseen. Taisi jopa julistaa ettei apua edes kaivata.

Miten se nyt siis on?

-ohis

On eri asia auttaa kun tarvitaan. Se on raivostuttavaa, jos naisen päälle puhutaan ja juuri puhuttu toistetaan, niin kuin se olisi tämän miehen suusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän