Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
161/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista että hauska ja viihdyttävä ketju on taas kerran pilalla inceleiden terrorisoimana. 

Vierailija
162/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mansplaining"-termin olemassa olo kertoo hyvin paljon enemmän naisista kuin miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rannalla mansplaining toiselle miehelle: Lihaksikas hunks-tyyppinen könsikäs yrittää pysyä pystyssä suppilaudan päällä. Ei pysy. Nojaa melaan selkä kumarassa ja kun painopiste on täysin väärä, nieleskelee pian suolavettä. Kerta toisensa jälkeen. Kevyttä sivuttaista maininkia on. Ohi menee toinen mies, ei horju eikä heilu ja samalla laudalla istuu vielä kaksi pikkulasta. Lasten kanssa liikkuva mies antaa yksityiskohtaisia ohjeita toiselle; jalat haara-asentoon, selkä suoraksi, mela veteen jne. Ei suju silti ja könsikäs alkaa huutaa kiukkuisesti ja meloo kauemmas rannasta ja kaatuu taas 🤣

Vierailija
164/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harmillista että hauska ja viihdyttävä ketju on taas kerran pilalla inceleiden terrorisoimana. 

Tällainen pitää vaan avata uusiksi esim huomenna. Harmi kyllä. Ois ollut iltaan sopiva hömppäilyaihe.

Vierailija
165/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen pitää vaan avata uusiksi esim huomenna. Harmi kyllä. Ois ollut iltaan sopiva hömppäilyaihe.

Heti klo 7 avaan

Vierailija
166/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut merimeloja, ja jotkut retkeilevät miehet kyselevät mitä teen, jos kaadun kajakilla. No, tämä on sellainen kysymys, joka ei välttämättä liity siihen että olen nainen, vaan saattoi olla puhdasta uteliaisuutta. Epäilen silti, kysyttäisiinkö moista kysymystä mieheltä. Nimittäin aviomieheltäni ei ole tällaista koskaan kysytty, ainoastaan minulta.

Kerran on ilman riittäviä turvavarusteita melova mies kysynyt minulta, miten pärjään jos sää yllättää. Kyseinen tyyppi siis itse meloo yksin jääkylmässä vedessä ilman kuivapukua, pumppua ja varamelaa. Melontatekniikasta ja huonosta varustelusta päätellen hän ainakin olisi pahassa pulassa sään yllättäessä.

Vierailija
167/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin penkillä ja annoin koirani nuuskia rauhassa, kun ohikulkija nainen pysähtyi ja neuvoi: "Kannattaa pitää koiraa lyhyemmässä hihnassa, ettei se säikähdä pyöräilijöitä. Ja muista, että koiralle ei saa antaa suklaata." Nyökkäsin ystävällisesti, vaikka koirani oli jo 10-vuotias ja tiesin nämä asiat hyvin.

Mulle tuli kerran naapurimies kertomaan että kissalla pitää olla raapimapuu ja korkeita tähystyspaikkoja kotona jotta se voi hyvin, kun ulkoilutin kissaa pihalla.

Osaako kukaan "palstalla ei ole miesvihaa" väittävistä spermaviemäreistä sanoa miksi naisen tarina saa tykkäyksiä mutta miehen kertoma tarina naisesta ei saa?

Nyt saa femspleinata, kunhan spermaviemärit pysytte totuudessa.

Mietipä hyödytön visvakulli sitä oikein paljon. Ehkä koet valaistumisen.

Vierailija
168/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja viihdyttävä miesvihaketju femceleille.

Vierailija
169/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elokuva-alalla. Festivaaleilla tulee aina välillä joku mies jotain elokuvaan liittyvää selittämään, sanon sitten kohteliaasti että niin, teen sitä-ja-sitä jo 20 vuotta jne. Mutta ei, sama selitys vaan jatkuu.

Joskus vaan kävelen pois ilman kommenttia.

Vierailija
170/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuoria ja ulapalla olevia täällä ollaan, ei tiedossa miten tilastot toimii. Huoh. 

Naiskirurgin potilaista selviää huomattavasti useampi kuin miesten. Niin se on. 

Tietysti, naisen homma on vaativuudeltaan kuin tikun poisto sormesta, mies taas korjaa auto-onnettomuudessa olleen selkärangan.

Voi hemmetin pösilö. Työskentelen itse leikkausosastolla sairaanhoitajana ja nuo sinun selityksesi naiskirurgeista kertoo vain sinun täydestä tietämättömyydestä. Meidän leikkausosaston kaikkien kirurgien esimies on esinainen ja sen sortin huippuammattilainen kirurgiassa ettei hänen nokilleen kukaan hypi, ei edes mieskirurgit. Sen vaan sanon, että ei ne mieskirurgit munillaan leikkaa, eikä sukupuolella ole leikkaussalissa mitään merkitystä. Sillä on merkitystä kuinka taitava olet työssäsi. Valitettavasti erikoistuvissa lääkäreissä on tyyppejä jotka ei oikein olisi sopivia kirurgin työhön, he eivät itse sitä näe/myönnä ja useimmiten ovat valitettavasti miehiä. 

Vierailija
171/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu miesvihasta.

Vierailija
172/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon. Toivottavasti te miesvihaajat kuolette yksinäisyyteenne.

Miehet niitä itsareita enemmän tekevät muutenkin :)

Vierailija
173/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämänaisten miesvihaketju poistoon.

Vierailija
174/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut merimeloja, ja jotkut retkeilevät miehet kyselevät mitä teen, jos kaadun kajakilla. No, tämä on sellainen kysymys, joka ei välttämättä liity siihen että olen nainen, vaan saattoi olla puhdasta uteliaisuutta. Epäilen silti, kysyttäisiinkö moista kysymystä mieheltä. Nimittäin aviomieheltäni ei ole tällaista koskaan kysytty, ainoastaan minulta.

Kerran on ilman riittäviä turvavarusteita melova mies kysynyt minulta, miten pärjään jos sää yllättää. Kyseinen tyyppi siis itse meloo yksin jääkylmässä vedessä ilman kuivapukua, pumppua ja varamelaa. Melontatekniikasta ja huonosta varustelusta päätellen hän ainakin olisi pahassa pulassa sään yllättäessä.

Voi LOL mikä juttu. Sä olet tuollaisesta pahoittanut mielesi ja nyt selität siitä jotain vauvapalstalla? :D

Vierailija
175/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ilmiannoin ketjun miesvihasta. M28

Vierailija
176/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit että oli vaikea hillitä naisvihaani mutta sain pidättäydyttyä kysymästä mitä teet jos kaadut kajakilla. En myöskään viitsisi sanoa että onpas kaunis päivä tänään, onhan sinulla omatkin silmät päässä, et sinä tarvitse miestä kertomaan sinulle sitä.

Vierailija
177/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämänaisten miesvihaketju poistoon.

Tunteisiin <3

Vierailija
178/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on paras esimerkki mansplainingista :D

Vierailija
179/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa ketju miesvihasta, niin ylläpito poistaa sen 23:05.

Vierailija
180/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuoria ja ulapalla olevia täällä ollaan, ei tiedossa miten tilastot toimii. Huoh. 

Naiskirurgin potilaista selviää huomattavasti useampi kuin miesten. Niin se on. 

Tietysti, naisen homma on vaativuudeltaan kuin tikun poisto sormesta, mies taas korjaa auto-onnettomuudessa olleen selkärangan.

Voi hemmetin pösilö. Työskentelen itse leikkausosastolla sairaanhoitajana ja nuo sinun selityksesi naiskirurgeista kertoo vain sinun täydestä tietämättömyydestä. Meidän leikkausosaston kaikkien kirurgien esimies on esinainen ja sen sortin huippuammattilainen kirurgiassa ettei hänen nokilleen kukaan hypi, ei edes mieskirurgit. Sen vaan sanon, että ei ne mieskirurgit munillaan leikkaa, eikä sukupuolella ole leikkaussalissa mitään merkitystä. Sillä on merkitystä kuinka taitava olet

Kuka puhuu noin? Siis että kirurgit jotka ivat opiskelleet 20 vuotta lääketiedettä olisi jotain amisapinoita jotka hyöpii nokille?

Mitä helvettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi