Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!
Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut?
Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta.
Kommentit (1589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mansplaining"-termin olemassa olo kertoo hyvin paljon enemmän naisista kuin miehistä.
Spermaviemäreillä on jokin pakottava tarve tavalla tai toisella nostaa itseään jalustalle.
Manspleiningillä pyritään häpäisemään, metatyötä luottelemalla taas korostamaan omaa osaamistaan.
Sulla jatkuvasti tuo sperma mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin penkillä ja annoin koirani nuuskia rauhassa, kun ohikulkija nainen pysähtyi ja neuvoi: "Kannattaa pitää koiraa lyhyemmässä hihnassa, ettei se säikähdä pyöräilijöitä. Ja muista, että koiralle ei saa antaa suklaata." Nyökkäsin ystävällisesti, vaikka koirani oli jo 10-vuotias ja tiesin nämä asiat hyvin.
Mulle tuli kerran naapurimies kertomaan että kissalla pitää olla raapimapuu ja korkeita tähystyspaikkoja kotona jotta se voi hyvin, kun ulkoilutin kissaa pihalla.
Osaako kukaan "palstalla ei ole miesvihaa" väittävistä spermaviemäreistä sanoa miksi naisen tarina saa tykkäyksiä mutta miehen kertoma tarina naisesta ei saa?
Nyt saa femspleinata, kunhan spermaviemärit pysytte totuudessa.
Koska kehitysvammaisen inceltrollin lussutukset ansaitsevat automaattisen miinuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajamassa metsäkoneella, kun ohi kävelevä nainen pysähtyy ja neuvoo: "Kannattaa kaataa vain puita, ei autoja!"
No miksi sä kaadoin niitä autoja?
Miksi te naiset vihaatte meitä miehiä?
Miesvihaketju ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mansplaining"-termin olemassa olo kertoo hyvin paljon enemmän naisista kuin miehistä.
Spermaviemäreillä on jokin pakottava tarve tavalla tai toisella nostaa itseään jalustalle.
Manspleiningillä pyritään häpäisemään, metatyötä luottelemalla taas korostamaan omaa osaamistaan.
Ja itse levität tuota viemäritermiäsi. No, jos se on ainoa aseesi, niin jatka toki. Se ei estä kertomasta sinunlaistesi toiminnasta naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajamassa metsäkoneella, kun ohi kävelevä nainen pysähtyy ja neuvoo: "Kannattaa kaataa vain puita, ei autoja!"
No miksi sä kaadoin niitä autoja?
Ei siellä ollut autoja lähelläkään. Nainen vain kuvitteli olevansa hyödyksi tuon neuvon kanssa.
Kertoo aika paljon naisista.
Vierailija kirjoitti:
Incelipaskat taas rääkyy "miesvihasta". Kill your local white man. Onneksi nämä incelit ei lisäänny! Hah!
Nettivinkattu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Koska olette pelkkiä naisia hyväksikäyttäviä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse levität tuota viemäritermiäsi. No, jos se on ainoa aseesi, niin jatka toki. Se ei estä kertomasta sinunlaistesi toiminnasta naisia kohtaan.
Mikä termissä vikana? Olette nimitelleet miehiä täällä vuosien ajan esim. inceleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Incelipaskat taas rääkyy "miesvihasta". Kill your local white man. Onneksi nämä incelit ei lisäänny! Hah!
Tällainen miesvihakommentti saa suominaisilta ylänuolia.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista :D Tuleekin varmasti joo kyttäjuttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olette pelkkiä naisia hyväksikäyttäviä sikoja.
Miesvihakommentti ilmiannettu.
Olin leffassa katsomassa Lord of the Ringsin kolmososaa. Hobitti sai sytytettyä Gondorin hätäkokot ja seuraavassa kohtauksessa joku MIES juoksi Rohanin kuninkaan saliin kertomaan että tulet palaa.
Miksi hän sen meille kertoi? Juurihan me näimme sen, istuimmehan siellä elokuvateatterissa itsekin.
Naiset esittelevät ketjussa sivistyksensä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut merimeloja, ja jotkut retkeilevät miehet kyselevät mitä teen, jos kaadun kajakilla. No, tämä on sellainen kysymys, joka ei välttämättä liity siihen että olen nainen, vaan saattoi olla puhdasta uteliaisuutta. Epäilen silti, kysyttäisiinkö moista kysymystä mieheltä. Nimittäin aviomieheltäni ei ole tällaista koskaan kysytty, ainoastaan minulta.
Kerran on ilman riittäviä turvavarusteita melova mies kysynyt minulta, miten pärjään jos sää yllättää. Kyseinen tyyppi siis itse meloo yksin jääkylmässä vedessä ilman kuivapukua, pumppua ja varamelaa. Melontatekniikasta ja huonosta varustelusta päätellen hän ainakin olisi pahassa pulassa sään yllättäessä.
Voi LOL mikä juttu. Sä olet tuollaisesta pahoittanut mielesi ja nyt selität siitä jotain vauvapalstalla? :D
Mistä päättelet, että olen pahoittanut mieleni? Tuollaiset kysymykset ovat lähtökohtaisesti aika omituisia. Ikään kuin kaatumistilanteita ei harjoiteltaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä klassinen esimerkki spermaviemäristä. Tuollaisia kaikki naiset ovat.
Miettikää sitä.
Tiesittekö muuten että lapsetkin lukevat näitä palstoja? Arvaatteko miksi 13v poika haluaa puukottaa 50v naista?
Joku voisi menspleinata asian noille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista :D Tuleekin varmasti joo kyttäjuttu...
Tappamaan yllyttäminen sukupuolen perusteella ei ole ihan kevyt aihe.
Voisitteko naiset kertoa miksi vihaatte miehiä?
Ilmiannettu miesvihasta