Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1361/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille naisille eivät kelpaa asiallisetkaan vinkit. Kerroin eräälle riippurintaiselle naiselle tällaisista teipeistä joilla saa pystymmät rinnat, ja hän alkoi huutaa minulle. 

https://nelly.com/fi/tuote/bye-bra-silicone-pull-ups_303207-0012/

Pyysikö hän sinulta ohjetta? Tai voivotteli riippurintojaan? Jos ei, niin olit vaan epäkohtelias ja tökerö ihminen joka ansaitsitkin reaktion.

Vierailija
1362/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Vain sinä, joka koko ajan käytät - mielestäsi kovinkin hauskasti - sanaa miesoletettu täällä jatkuvasti jankuttaa. 

Nyt sinä oletat taas asioita, niin kuin miehet tekevät.  Käytin edellä ensimmäistä kertaa ikinä missään sanaa "miesoletettu" siksi, että en tiedä 100% oletko mies vai et. Mutta sinä olet miesten tyyliin 100% varma että käytän miesoletettu sanaa täällä koko ajan :D 

Mutta sinuna olisin varuillani, jäät kohta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näyttää tällä palstamiehellä olevan aikaa kaikkeen muuhun kuin työntekoon. Keksii naisvihatarinoita, etsii netistä ulkomaisia naisia solvaavia linkkejä, peukuttaa omia kommenttejaan, yrittää saada ketjuja poistoon, koska ei kestä totuuksia, vaan haluaa vaientaa naiset samalla, kun miettii mahdollisimman törkyisiä adjektiiveja kuvaamaan naisia. 

Lisänä tietysti oletukset, että kukaan tänne kirjoittavista naisista ei ole parisuhteessa, lapsia ei ole, olemme lihavia, rumia ja yksinäisiä kissojen omistajia joka ikinen.

Se on ehkä omalla tavallaan hauskinta, että hän on useaan otteeseen vaatinut, ettei saa yleistää, mutta hän tekee sitä itse lähes jokaisessa kommentissa. Jos sitten ei yleistä, vaan kertoo omakohtaisia kokemuksiaan, niin nekin ovat poikkeuksetta valheita.

Oudon ristiriitainen persoona, josta voisi joku psykologian asiantuntija saada mielenkiintoista materiaalia vaikka väitöskirjaansa.

Vierailija
1364/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Eiköhän tämä yksi paskaketju todellakin riitä ottaen huomioon kuinka paljon enemmän tässä näkyy naisviha kuin miesviha kun sisältöä lukee. Kuten tämäkin vuodatus.

Koko aloitus on miesvihaa. Se että se on edelleen olemassa on todiste sanoma median tukemasta miesvihasta.

Tulee olemaan mielenkiintoista kun teidät aikanaan saadaan vastuuseen näistä. Muistetaan ettei internet unohda ja #metoo asioitakin muisteltiin vuosikymmenten takaa

Vierailija
1365/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Sori mutta se oli nainen joka uhkaili tappaa miehet kaupan kassalla

Vierailija
1366/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on paikalla monta miesselittäjää. Eivät he muuten olisi noin riehaantuneet.

🥱

Vierailija
1367/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas palstan miesvihaaaaa-uli ehtinyt tekemään paljon yläpeukutuksia omiin kommentteihinsa päivän aikana. 

Kumma, ettei aikuisella miehellä ole mitään muuta tekemistä koko päivänä. 

🥱

Vierailija
1368/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Mistä tiedät tuon faktaksi?

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Minä kerroin jo aiemmin, että oma kokemukseni on aito. Muista en voi mennä takuuseen, mutta naisilla on yleensä muutakin tekemistä kuin keksiä satuja miehistä palstalle. Toisin kuin palstamiehillä.

🥱

Vierailija
1369/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämän ketjun takia tuo yksi tekee niitä naisia solvaavia useita ketjuja.

Kyllä se tekisi niitä joka tapauksessa. Ei yllätysmomenttia.

Itseasiassa kyseessä on testi. Kehoititte minua tekemään vastaavan ketjun naisista jotta en pilaa teidän iloittelua ja hyvänmielen ketjua täällä.

Aika huonot tulokset kun se poistatetaan jo viestin tai kahden jälkeen.

Sitä ei poisteta koska aloituksessa haukutaan naisia (sen enempää kuin tässäkään aloituksessa miehiä) joten voimme kaikki päätellä miksi naisia kritisoivat aloitukset poistetaan, mutta miehiä solvaavat aloitukset ovat vuoden suosituin.

Vierailija
1370/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jamppa on riehunut palstalla jo vuosia. Ja osaa kyllä kaikki rumimmat solvaukset naisista, mitä olen koskaan missään nähnyt. 

Pata kattilaa soimaa

Vierailija
1371/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kyseessä on testi. Kehoititte minua tekemään vastaavan ketjun naisista jotta en pilaa teidän iloittelua ja hyvänmielen ketjua täällä.

Aika huonot tulokset kun se poistatetaan jo viestin tai kahden jälkeen.

Sitä ei poisteta koska aloituksessa haukutaan naisia (sen enempää kuin tässäkään aloituksessa miehiä) joten voimme kaikki päätellä miksi naisia kritisoivat aloitukset poistetaan, mutta miehiä solvaavat aloitukset ovat vuoden suosituin.

🥱

Vierailija
1372/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörästä tippui ketjut ja kun laitoin niitä paikoilleen,joku äijä tuli sönkkäämään että anna mä autan kun toi ei ole helppoo ja sotket nätit kätesi rasvaan, heh. Olin tuolloin amiksessa autonasennus-linjalla ja osasin kyllä yhdet ketjut laittaa pyörään!

Vierailija
1373/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörästä tippui ketjut ja kun laitoin niitä paikoilleen,joku äijä tuli sönkkäämään että anna mä autan kun toi ei ole helppoo ja sotket nätit kätesi rasvaan, heh. Olin tuolloin amiksessa autonasennus-linjalla ja osasin kyllä yhdet ketjut laittaa pyörään!

Tämäkään ei ole miesselitystä. Et siis todellakaan tiedä termiä.

Vierailija
1374/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kusimulkku riehuu täällä yksinään..🤣 Mahtaa olla kiva elämä.😂

Vierailija
1375/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan kusimulkku riehuu täällä yksinään..🤣 Mahtaa olla kiva elämä.😂

No lopeta se riehuminen!

Vierailija
1376/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla olin keittämässä kahvia, kuten joka aamu. Mieheni Matti tuli viereen seisomaan ja alkoi hyvin vakavalla äänellä selittämään, että tiedäthän, että vesi kaadetaan tuohon säiliöön, eikäsuoraan sinne, missä suodatin on? Hän jatkoi: Ja kahvijauhe laitetaan tähän, ei sinne vesisäiliöön. Olen siis ollut baristana kahvilassa 7 vuotta ja keittänyt kahvia enemmän kuin Matti on juonut koko elämänsä aikana. Matti ei ole koskaan keittänyt kahvia, mutta tänään hänestä kuoriutui todellinen kahvinkeitin-guru. Kiitos, Matti  ilman sinua olisin varmaan yrittänyt laittaa pavut pistorasiaan.

Vierailija
1377/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä, että missä meidän imuri on, kun en löytänyt sitä siivouskomerosta. Sen sijaan, että hän olisi sanonut eteisen kaapissa, sain 20 minuutin esitelmän pölyn syntymekanismeista, imurin moottorin toimintaperiaatteesta ja siitä, miksi imuri on tärkeä kodin puhtauden kannalta. Lopuksi hän kertoi, että imuri kannattaa säilyttää paikassa, josta sen löytää helposti. Imuri löytyi sieltä, mihin minä sen olin viimeksi laittanut. Mies ei ole koskaan imuroinut, mutta nyt tiedän kaiken pölyhiukkasten liikkeistä.

Vierailija
1378/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään pyykkipäivä. Olin laittamassa koneeseen valkopyykkiä, kun mieheni tuli viereen ja alkoi luennoimaan pesukoneen ohjelmista. Hän selitti, että puuvillaohjelma sopii parhaiten lakanoille, mutta synteettiset kannattaa pestä eri ohjelmalla. Olen pessyt hänen sukkansa ja kalsarinsa 12 vuotta, hän ei ole pessyt yhtäkään. Mutta nyt tiedän, että pesukoneessa on enemmän kuin yksi ohjelma. Kiitos tästäkin, rakas.

Vierailija
1379/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen pähkinöille ja mainitsin tämän miehelleni ravintolassa, kun hän ehdotti jälkiruoaksi pähkinäkakkua. Hän katsoi minua hetken ja sanoi: Oletko varma, että olet oikeasti allerginen? Ehkä et vain ole kokeillut tarpeeksi montaa pähkinälajia. Voisit kokeilla mantelia, se on ihan eri asia kuin cashew. Selitin, että allergiatestit on tehty ja ambulanssikin on joskus kutsuttu. Mutta ehkä hän tietää paremmin onhan hän syönyt pähkinöitä koko elämänsä ilman ongelmia.

Vierailija
1380/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huoltoasemalla tankkaamassa autoa, kun mieheni tuli viereen ja alkoi selittää, miten tankkaus tapahtuu. Hän sanoi: Kun bensavalo syttyy, silloin pitää tankata. Letku laitetaan siihen reikään, joka on auton kyljessä, etkä saa kaataa bensaa auton päälle. Olin juuri laittamassa letkua paikoilleen, kun hän vielä muistutti, että diesel ja bensa eivät ole sama asia. Kiitos, olen ajanut autoa 15 vuotta, mutta tämä tieto pelasti päiväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi