Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
1341/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Kirjoitahan tuonne etsi kohtaan "nainen" ja klikkailet auki niitä avauksia joissa edes jollain tavalla kritisoidaan naista.. kaikki ovat poistettuja avauksia,  joihin ei ole edes kerennyt tulemaan kun pari hassua kommenttia ja jo poistoon. Olet sokea jos et huomaa tätä kaksnaamaisuutta

Vierailija
1342/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää  h o r ot

Eiköhän tämä yksi paskaketju todellakin riitä ottaen huomioon kuinka paljon enemmän tässä näkyy naisviha kuin miesviha kun sisältöä lukee. Kuten tämäkin vuodatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan. 

Kirjoitahan tuonne etsi kohtaan "nainen" ja klikkailet auki niitä avauksia joissa edes jollain tavalla kritisoidaan naista.. kaikki ovat poistettuja avauksia,  joihin ei ole edes kerennyt tulemaan kun pari hassua kommenttia ja jo poistoon. Olet sokea jos et huomaa tätä kaksnaamaisuutta

Olet sokea, jos et ole huomannut palstamiesten tavasta kirjoittaa naisista. Tässäkin ketjussa. 

Vierailija
1344/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoja? Mistä sinä voit sen todistaa? Olisit ennemmin sanonut että uskottavampia mutta kaikkihan teille naisille läpi menee kun väärä raha 

Oma kertomukseni oli ainakin aito. Muista en voi tietenkään mennä takuuseen, mutta kyllä ne taitavat silti olla aidompia kuin sinun mielikuvitusjuttusi. 

Vierailija
1345/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet keksivät päässä solvauksia naisia kohtaan, teiltä naisilta solvaukset miehiä kohtaan tulevat ihan selkärangasta. 

Vierailija
1346/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Vierailija
1347/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet keksivät päässä solvauksia naisia kohtaan, teiltä naisilta solvaukset miehiä kohtaan tulevat ihan selkärangasta. 

🥱

Vierailija
1348/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on paikalla monta miesselittäjää. Eivät he muuten olisi noin riehaantuneet.

Vierailija
1349/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät tuon faktaksi?

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Vierailija
1350/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kohdannut yhtäkään mansplainigia. Oma ystävä- ja tuttavapiiri on korkeakoulutettua ja jokainen arvostaa toisten asiantuntijuutta ja osaamista. Samaten töissä jokainen on asiantuntija.

Vierailija
1351/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas palstan miesvihaaaaa-uli ehtinyt tekemään paljon yläpeukutuksia omiin kommentteihinsa päivän aikana. 

Kumma, ettei aikuisella miehellä ole mitään muuta tekemistä koko päivänä. 

Vierailija
1352/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Minä kerroin jo aiemmin, että oma kokemukseni on aito. Muista en voi mennä takuuseen, mutta naisilla on yleensä muutakin tekemistä kuin keksiä satuja miehistä palstalle. Toisin kuin palstamiehillä.

Vierailija
1353/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän ketjun takia tuo yksi tekee niitä naisia solvaavia useita ketjuja.

Vierailija
1354/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tekisi niitä joka tapauksessa. Ei yllätysmomenttia.

Vierailija
1355/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tekisi niitä joka tapauksessa. Ei yllätysmomenttia.

Tämä jamppa on riehunut palstalla jo vuosia. Ja osaa kyllä kaikki rumimmat solvaukset naisista, mitä olen koskaan missään nähnyt. 

Vierailija
1356/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
1357/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjutin taputtaa käsiään. Hajoita ja hallitse.

Vierailija
1358/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on mansplainaajien aatelistoa. Ja tsiisus, kuinka hitaasti se hänen juttunsa välillä etenee. Huvittavimpia ovat tilanteet, jossa olen kertonut / selittänyt hänelle jonkin asian ja hän sitten alkaa jonkin ajan päästä opettamaan minulle sitä uutena juttuna...

Vierailija
1359/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiintoista, että tämä ketju on elossa vielä, siitäkin huolimatta, että tämä yksi sekopää miesoletettu riehuu, solvaa ja uhkailee avoimesti naisia. Tai sitten tämä on juuri siksi. Ehkä nettipoliisi yrittää saada tämän jampan haaviin, kun tekee jnkn "huolimattomuusvirheen" täällä. Minä ainakin tuona jamppana häviäisi vähin äänin muihin maisemiin.

Vain sinä, joka koko ajan käytät - mielestäsi kovinkin hauskasti - sanaa miesoletettu täällä jatkuvasti jankuttaa. 

Vierailija
1360/1589 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, et voi tietää. 

Todistaa miesvihanne.

Minä kerroin jo aiemmin, että oma kokemukseni on aito. Muista en voi mennä takuuseen, mutta naisilla on yleensä muutakin tekemistä kuin keksiä satuja miehistä palstalle. Toisin kuin palstamiehillä.

Women told more white lies in evaluations than men: study

https://psychology.cornell.edu/news/women-told-more-white-lies-evaluati…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi