Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!
Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut?
Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta.
Kommentit (1589)
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa tässä miesvihan kylvämisessä on se, että kärsijät ovat lopulta naiset.
Naiset tulevat aina ha ikuisesti olemaan fyysisesti miehiä heikompia, sille biologiselle faktalle me emme voi mitään..
Kannattaako itseään vahvempaa kiusata ja ärsyttää loputtomiin... no ei kannata. Kaikki tasa-arvon eteen saavutetut asiat valuu viemäristä alas jos me kasvatetaan poikia joita on vain vihattu koko elämänsä... luuletteko että ne sitten kohteelee naisia hyvin?
Missä mielikuvitusmaailmassa sinä elät? Meidän yhteiskunnassa ei todellakaan vihata poikia, vain sinä tässä olet ainoa, joka haluaa levittää tuollaista täysin valheellista väitettä omaa vihanliet sontaasi varten naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
Tämä on jotenkin hyvin kuvaavaa, kuin herkillä miehet ovat. Heidän retoriikka naisia vastaan on todella rajua ja väkivaltaista. Ja kun naiset kertovat miesten puheista, se onkin miesvihaa. Siis se, että kertoo jotain, mitä on tapahtunut. Miehet eivät selkeästi ole tottuneet, että heitä arvostellaan millään tasolla. Ja nyt uhriutuvat, vaikka ihan omasta toiminnasta on puhe.
Sama ketju naisista poistettiin nopeammin kuin ehdit sanoa "palstalla ei ole sanomamedian masinoimaa miesvihaa"
Eli kumpi sukupuoli on vähän herkillä?
Miten niin kumpi? Tämä ketjuhan on ilmiannettu kymmeniä kertoja. Modesta se on kiinni, poistetaanko vai ei. Tämä ketju sisältää varmasti enemmän na
Jos naiset ilmiantaisivat tämän samalla tarmolla kuin sen ketjun naisista, se olisi jo poistunut. Naiset ovat herkillä kun poistattavat kaikki heistä puhuvat ketjut. Ei saa puhua mitään negatiivista.
Miehistä taas saa puhua kaikkea, ei tarvitse olla edes totta :)
Mitä se on jos ei median tukemaa miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan että selvästi uimataidottoman naisen voi jättää hukkumaan, jollei hän tule rannalle pyytämään apua.
Miten niin tule rannalle? Voihan sieltä vedessäkin voi huutaa apua.
Jokaisella on lain velvoittaman velvollisuus auttaa hätätianteessa parhaansa mukaan.
Tällaisen naisvihan levittäminen on täysin sairasta.
"Jos en saa perseillä ja alentaa sinua naisena keskusteluissa ja muutenkin kuten minua kulloinin huvittaa, niin sitten jätän naien kuin naisen kuolemaan hätätilanteessa, ja vaikka saan itse syytteen heitteillejätöstä."
Sairasta, mutta kieltämättä myös hu
"Paitsi että oikeus oli toista mieltä"
Niin oli. Käsittämätöntä. Mutta yhtälailla se oikeus on monen miehen mielestä ollut väärässä, kun miehiä on tuomittu. Et onko se oikeassa ainoastaan silloin, kun nainen ei saa oikeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa tässä miesvihan kylvämisessä on se, että kärsijät ovat lopulta naiset.
Naiset tulevat aina ha ikuisesti olemaan fyysisesti miehiä heikompia, sille biologiselle faktalle me emme voi mitään..
Kannattaako itseään vahvempaa kiusata ja ärsyttää loputtomiin... no ei kannata. Kaikki tasa-arvon eteen saavutetut asiat valuu viemäristä alas jos me kasvatetaan poikia joita on vain vihattu koko elämänsä... luuletteko että ne sitten kohteelee naisia hyvin?
Taas tämä väkivallalla uhkailu. On kyl pienen ihmisen reaktio.
Mikä siinä sit on, ettei kaikki miehet koe miesvihaa, eivätkä tunnista sitä mistään. Olen keskustellut asiasta useamman eri ikäisen miehen kanssa. Heitä ihmetyttää kysymys. Toki ymmärtävät, että miesvihaajia on, koska toisilla on niin traumaattiset kokemukset. Mutta muuten eivät tällaiseen ole törmänneet.&nbs
Minäkin olen keskustellut tuhansien naisten kanssa naisvihasta. Eivät hekään tunnista koko asiaa ongelmaksi. Sanovat että pienen wt-piirin ölinää.
Se on totta kun sanon niin netissä, aivan kuten sinunkin tarinasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkittäjälle ylläolevasta Särmän videosta. Siinä puhutaan tietämättömyydestä ja siitä, että olisi hyvä, että opittaisiin myöntämään suoraan silloin kun asioista ei mitään tiedetä. Sopii tähän ketjuun kirjoittaneiden miestenkin katsoa ja ennen kaikkea kuunnella.
Idolisi monellakin tapaa.
Älykkäät ihmiset ovat kiehtovia. Sinä et kyllä kiehdo millään tasolla.
Nainen haluaa aina katsoa ylöspäin.
Kotona on vähän pakko, ku mies on niin saamarin pitkä! Mut häntä katselen mielelläni.
Hahaha!
Sulla mitään miestä ole, miehiä vihaava inceli olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kohu vain "miesasialiikeen" piireissä. Naiset suhtautuvat siihen hyvinkin myönteisesti.
Mutta tuokaan esimerkki eli naiset kirjoittamassa kirjoja siitä "miksi he vihaavat miehiä" ei riitä todistamaan että miesvihaa on ja se on hyväksyttyä.
Voitteko kuvitella vaikka sen Taten kirjoittavan kirjan "miksi vihaan naisia" joka saisi hesarilta tuollaisen palstatilan samalla myönteisellä asenteella?"
No sitten ovat miesasialiikkeet voimissaan Ranskassa, kun siellä tästä iso kohu nousu.
Mistä luulet tietäväsi naisten mielipiteen yleisesti? En esim. minä kannata minkään valtakunnan sukupuolivihaa. Se kun ei ole eduksi esim. minun poikalapselle. Tai muillekaan tuntemilleni poikapuoleisille. Tuollainen ajatus on absurdi ja täysin perusteeton.
Toki sitä järjes
Olet siis lukenut kirjan, mitä ajatuksia se sinussa sitten herätti? Ja mikä oli kirjan sanoma?
...ethän toki pelkän raflaavan otsikon perusteella ole mouhkaamassa...?
Nykynaisetkin ovat eläneet usein vuosikymmeniä epätasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
Naiset ovat mestareita määrittelemään epätasa-arvoksi jopa sen, että vain naiset synnyttävät.
Kaikki edut mitä naisilla on jää huomioimatta tosin. Niistä ei tarvitse puhua mitään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä Stubbin shortseista vielä, että meinaatko todella, että miehiä, esim. poliitikoita, arvostellaan enemmän ulkonäöstä ja vaatetuksesta kuin naisia :D Taisi tuo Stubbin juttu olla vähän poikkeava sen suhteen.
"huulipunahallitus" "tyttöjen hallitus" "Kulmunit" , Jessi Jokelaisen paita edusunnassa jne jne.....
Oliko nuo Helsingin sanomien ja Alma median keksimiä? Linkkaatko sen hesarin tai Iltalehden artikkelin missä hallitusta nimiteltiin huulipunahallitukseksi?
Kiitos jo etukäteen.
Ja "huulipunahallitus" on nyt rikos ihmiskuntaa vastaan.
AIkoinaan 1972 Paasion II hallitusta nimiteltiin nappulaliigaksi
Vain ikää väheksytään päivänselvästi tuossa nimityksessä, ei kumpaakaan sukupuolta.
Ja lisäksi myös "nappula" - nimitys lapsesta tarkoittaa niin tyttöä kuin poikaakin. Kuten myös "nappulaliigassa".
...vai viittaatko nyt tässä siihen, ettei tuona aikana pidetty naisten tai tyttöjen joukkueurheilua yhtään minään.
...tai siihen, ettei eduskunnassa tai hallituksessa ollut paljoakaan naisia siellä miesten joukossa.
Sellaista tasa-arvoa siihen aikaan. Naisten asema tuohon aikaan oli monessa kohtaa huomattavasti heikompi kuin nykyään. Miestä sukupuolen perustella ei todella alennettu.
Mieti nyt vähän, ennen kuin kommentoit tällaista ihan hölmöä ja paikkaansapitämätöntä.
Nappula on halventava nimitys kun sitä käytetään aikuisesta miehestä. Vain miesvihaaja joka yrittää vääntää kaikki asiat naisvihaksi saa siitä jotain muuta.
Hallituksia haukutaan. Se ei ole sinulle ongelma kun se on miesvaltainen, ainoastaan kun naiset ovat kohteena.
Kertoo sinusta kaiken tarvittavan.
Et kertakaikkiaan näköjään ymmärrä, että sukupuolen perusteella haukkuminen / alentaminen tai sukupuolisyrjintä on eri asioita kuin vaikkapa nuoruuden tai vanhuuden perusteella halventaminen tai ikäsyrjintä.
ps. Nuo iän perusteella halventajat muuten vuonna -72 olivat pääasiallisesti myös miehiä.
Ensin kysytään ammatillista neuvoa ja sitten selitetään miksi olen väärässä ja miten olisi pitänyt neuvoa. Esim tutulla oli tilanne, että talossa oli lyhyet räystäät ja vedet valui ulkoseinälle aiheuttaen ulkoverhouksen kastumisen. Hän kysyi minulta neuvoa tilanteen korjaamiseen. Kerroin miten tilanne olisi hyvä korjata alkaen siitä että räystäskouruilla vesi ohjataan muualle. Helpompi ja halvempi asentaa sadevesijärjestelmä kuin lähteä räystäitä rakentamaan uusiksi. Tyyppi katsoi mua huuli pyöreänä kunnes alkoi selittämään miten seinä täytyy peittää kattohuovalla niistä kohdista missä puu oli kärsinyt kosteusvaurion. Siitä tuli varmasti erittäin hieno ja kestävä korjaus.
Olin kuvaamassa häitä, kun randomPertti 67v tuli kertomaan kesken ryhmäkuvien oton, ettei vastavaloon kuulemma voi kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä Stubbin shortseista vielä, että meinaatko todella, että miehiä, esim. poliitikoita, arvostellaan enemmän ulkonäöstä ja vaatetuksesta kuin naisia :D Taisi tuo Stubbin juttu olla vähän poikkeava sen suhteen.
"huulipunahallitus" "tyttöjen hallitus" "Kulmunit" , Jessi Jokelaisen paita edusunnassa jne jne.....
Oliko nuo Helsingin sanomien ja Alma median keksimiä? Linkkaatko sen hesarin tai Iltalehden artikkelin missä hallitusta nimiteltiin huulipunahallitukseksi?
Kiitos jo etukäteen.
Ja "huulipunahallitus" on nyt rikos ihmisk
Et kertakaikkiaan näköjään ymmärrä, että sukupuolen perusteella haukkuminen / alentaminen tai sukupuolisyrjintä on eri asioita kuin vaikkapa nuoruuden tai vanhuuden perusteella halventaminen tai ikäsyrjintä.
ps. Nuo iän perusteella halventajat muuten vuonna -72 olivat pääasiallisesti myös miehiä.
Sinä taas et tunnu kertakaikkiaan ymmärtävän että heitä haukuttiin ja alennettiin juuri sen vuoksi että olivat miehiä, nuoria sellaisia. Naisista ei olisi koskaan käytetty tuollaista nimitystä.
Mutta toki, miehiä saa sinun papereissa haukkua, ainahan sä keksit sille jonku muun syyn kuin miesvihan. All male panel jne. Mitäs sillä väliä vaikka 500 maailman huippua olisi miehiä. Naisia pitäisi silti saada raavittua. Paitsi silloin kun onkin all female panel. Sitten se ei haittaa yhtään. Silloin todetaan tyynesti että parhaat nyt sattuu olemaan naisia.
Noin se teidän miesviha toimii. Naisia ei saa kritisoida mitenkään, aiheestakin sanominen on naisvihaa.
Noin se vulva suojaa
Vierailija kirjoitti:
Olin kuvaamassa häitä, kun randomPertti 67v tuli kertomaan kesken ryhmäkuvien oton, ettei vastavaloon kuulemma voi kuvata.
Mistä tiesit sen iän?
Onko kukaan nainen koskaan sanonut mielipidetään mistään sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit sen iän?
Onko kukaan nainen koskaan sanonut mielipidetään mistään sulle?
Kun itse keksii tarinan, voi myös päättää minkä ikäinen ja niminen kyseinen henkilö on.
Mirjami69 tuli kertomaan miten kuivakakku pitää leipoa, kuinka munien pitää olla ehdottomasti jääkaappikylmiä jne.
Olen kondiittori ja kilpaillutkin maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin heterotreffeillä miehen kanssa. Kerroin, ettei minua kiinnosta kauhean vakava seurustelu, perheen perustaminen tai muu. Mies rupesi vakavissaan pohtimaan, että oletkohan sinä lesbo?
Nii-in, eihän sitä heteronainen voi haluta harrastaa kevyttä tapailua. Kaksi vuosikymmentä myöhemmin, olen yhä hetero...
Vttu mikä idiootti. Helppoo pilluu tarjolla ja ei vaan tajunnut. Hyvä kyllä sulle, tavallaan väistit idiootin.
Vierailija kirjoitti:
Mirjami69 tuli kertomaan miten kuivakakku pitää leipoa, kuinka munien pitää olla ehdottomasti jääkaappikylmiä jne.
Olen kondiittori ja kilpaillutkin maailmalla.
🥱
"Sisältö ei ollut rankkaa, se poistettiin parin viestin jälkeen.
AIheena naiset = ei sovi sellainen palstalaisille.
Eikä sitä modet poista ilman että naiset käyvät raivopäisinä ilmiantamassa. Nämä ketjut taas ei poistu kun aloitusesta tykkää vittulimat roiskuen sadat spermaviemärit.
Eikä siinä mitään. Jokaisen pojan on hyvä ymmärtää että kaikki naiset ja tytöt ovat juuri tuollaisia minkä kuvan naiset täällä itsestään antavat."
Palstalla on tutkitusti +/- 50%miehiä. Modet eivät tiedä ilmoittajan sukupuolta.
Minä en kuvittele miesten olevan yleisesti sellaisia, kuin mitä täällä esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä väkivallalla uhkailu. On kyl pienen ihmisen reaktio.
Mikä siinä sit on, ettei kaikki miehet koe miesvihaa, eivätkä tunnista sitä mistään. Olen keskustellut asiasta useamman eri ikäisen miehen kanssa. Heitä ihmetyttää kysymys. Toki ymmärtävät, että miesvihaajia on, koska toisilla on niin traumaattiset kokemukset. M
"Minäkin olen keskustellut tuhansien naisten kanssa naisvihasta. Eivät hekään tunnista koko asiaa ongelmaksi. Sanovat että pienen wt-piirin ölinää.
Se on totta kun sanon niin netissä, aivan kuten sinunkin tarinasi"
Olet keskustellut tuhansien naisten kanssa😂 Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää h o r ot
Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että vieläkin tämä seksistinen paskaketju on pystyssä mutta kun naisista tekee saman tapaisen niin heti poistuu. V i tu n läs ki leh mä moderaattorit, osallistutte itsekin tähän paskaan hävetkää h o r ot
Tässä ketjussa on aitoja naisten kokemuksia, kun taas siinä sinun satuiluketjussasi oli pelkkiä sinun sekaisessa päässäsi keksimiä solvauksia naisia kohtaan.
Aitoja? Mistä sinä voit sen todistaa? Olisit ennemmin sanonut että uskottavampia mutta kaikkihan teille naisille läpi menee kun väärä raha
Paitsi että oikeus oli toista mieltä