Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!
Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut?
Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta.
Kommentit (1589)
Miehet pelastavat, rakentavat ja suunnittelevat
Naiset juoruavat, uhriutuvat, vihaavat ja kiusaavat toisiaan
Vaikea päättää kumpaa sukupuolta vihata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitujen rumien punkerofeministien öyhötys-ketju. Vahvasti kissan kusen ja kuolleen silakan hajuinen. Ja vanhaa, katkeraa vuosikertaa.
Voi, miten yllättävä kommentti. Kun ei enää mitään muuta sanottavaa ole, turvaudutaan vanhaan kunnon ulkonäön ja iän mollaamiseen. No, eipä tämä ole mitään uutta yhdellekään naiselle, ei varmasti edes Miss Universumille. Joten ihan turha an vaivauduit tuotakaan säälittävää tuotostasi raapustamaan. Ei osu eikä uppoa.
Muutenkin kenenkään ulkonäön haukkuminen paikassa, jossa kenenkään ulkonäköä ei tiedetä, on niin uskomattoman typerää, ettei sanat riitä sitä kuvaamaan. Eihän siinä ole mitään järkeä, va
Ai nyt negatiivisista asioista kertominen onkin vihaa? Koittakaa akat päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitujen rumien punkerofeministien öyhötys-ketju. Vahvasti kissan kusen ja kuolleen silakan hajuinen. Ja vanhaa, katkeraa vuosikertaa.
Voi, miten yllättävä kommentti. Kun ei enää mitään muuta sanottavaa ole, turvaudutaan vanhaan kunnon ulkonäön ja iän mollaamiseen. No, eipä tämä ole mitään uutta yhdellekään naiselle, ei varmasti edes Miss Universumille. Joten ihan turha an vaivauduit tuotakaan säälittävää tuotostasi raapustamaan. Ei osu eikä uppoa.
Ilmiselvästi osui ja upposi. Älä vain suutu ja änkyröi kaikille kissoillesi.
Miehet pahoinpitelevät, raiskaavat ja tappavat. Naisilla on kissoja. Hirveän vaikea päättää, kumpaa sukupuolta vihata.
Aina kannattaa vihata. Hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
"Skitsofreniaan kuuluu mm omaisten kuvitteleminen itselleen. "
Olet ilmeisesti kokemusasiantuntija. Itse en ole tuollaisesta kuullut. Tunsin yhden tuosta kärsivän ja hän oli kyllä hyvin tietoinen omasta perheestään ym.
Kokemusasiantuntija on naisten keksimä sana. Kuten pukeutumispaita, hyvinvointi- ja osaamiskeskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
Tämä on jotenkin hyvin kuvaavaa, kuin herkillä miehet ovat. Heidän retoriikka naisia vastaan on todella rajua ja väkivaltaista. Ja kun naiset kertovat miesten puheista, se onkin miesvihaa. Siis se, että kertoo jotain, mitä on tapahtunut. Miehet eivät selkeästi ole tottuneet, että heitä arvostellaan millään tasolla. Ja nyt uhriutuvat, vaikka ihan omasta toiminnasta on puhe.
Tekstistäsi kyllä huomaa ettet paljon muuta lue kuin naisille suunnattuja self help -opuksia.
No minä ainakin huomaan, ettet sinä osaa kommentoida toisen asialliseen viestiin järkiargumentein, vaan aivan irrationaalisin hatusta temmatuin perustein käyt halventamaan toista ja ohitat kokonaan kommentin sisällön. Vain etkö ymmärtänyt
Vieläkö mummo odottaa?
Ei sitä jokainen tyttö/nainen koe. Minä en ole kokenut. Minulle neuvovat ihmiset sukupuolestaan riippumatta ovat ihan samalla linjalla.
Minä mietin että miten pahasti normaalielämästä syrjäytynyt pitää miehen olla joka vetää niin syvät herneenpalot nenäänsä että jaksaa kymmenien sivujen ajan täysin pakkomielteisesti jankuttaa että miesspleinausta ei ole olemassa. Psykoottinen vai pelkästään syrjäytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi osui ja upposi. Älä vain suutu ja änkyröi kaikille kissoillesi.
Miehet pahoinpitelevät, raiskaavat ja tappavat. Naisilla on kissoja. Hirveän vaikea päättää, kumpaa sukupuolta vihata.
Kommenttisi perusteella kallistun vihaamaan naisia. Jos naiset puhuu noin rumasti toisesta sukupuolesta niin ei ole siinä hurraamista.
T. Nainen
Ps. Naisetkin pahoinpitelevät ja tappavat, esimerkiksi lapsia naiset tappavat miehiä enemmän.
Surkuhupaisaa tässä miesvihan kylvämisessä on se, että kärsijät ovat lopulta naiset.
Naiset tulevat aina ha ikuisesti olemaan fyysisesti miehiä heikompia, sille biologiselle faktalle me emme voi mitään..
Kannattaako itseään vahvempaa kiusata ja ärsyttää loputtomiin... no ei kannata. Kaikki tasa-arvon eteen saavutetut asiat valuu viemäristä alas jos me kasvatetaan poikia joita on vain vihattu koko elämänsä... luuletteko että ne sitten kohteelee naisia hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä Stubbin shortseista vielä, että meinaatko todella, että miehiä, esim. poliitikoita, arvostellaan enemmän ulkonäöstä ja vaatetuksesta kuin naisia :D Taisi tuo Stubbin juttu olla vähän poikkeava sen suhteen.
"huulipunahallitus" "tyttöjen hallitus" "Kulmunit" , Jessi Jokelaisen paita edusunnassa jne jne.....
Oliko nuo Helsingin sanomien ja Alma median keksimiä? Linkkaatko sen hesarin tai Iltalehden artikkelin missä hallitusta nimiteltiin huulipunahallitukseksi?
Kiitos jo etukäteen.
Ja "huulipunahallitus" on nyt rikos ihmiskuntaa vastaan.
AIkoinaan 1972 Paasion II hallitusta nimiteltiin nappulaliigaksi johtuen sen nuoresta keski-iästä.
Ai niin joo, se viha
BTW "nappulaliiga "-nimitys tulee iästä, ei sukupuolesta. Eli nuorta ikää väheksyttiin, ei sukupuolta.
Ajankuvaa: Vuonna 1972 Suomen eduskunnassa naispuolisten kansanedustajien osuus oli noin 15%.
Nappulaliiga eli pieniä poikia. Siinä väheksytään ikää ja sukupuolta.
Mutta kaikkea muuta saa väheksyä paitsi pyhää vulvaa? Asia kunnossa.
Vain ikää väheksytään päivänselvästi tuossa nimityksessä, ei kumpaakaan sukupuolta.
Ja lisäksi myös "nappula" - nimitys lapsesta tarkoittaa niin tyttöä kuin poikaakin. Kuten myös "nappulaliigassa".
...vai viittaatko nyt tässä siihen, ettei tuona aikana pidetty naisten tai tyttöjen joukkueurheilua yhtään minään.
...tai siihen, ettei eduskunnassa tai hallituksessa ollut paljoakaan naisia siellä miesten joukossa.
Sellaista tasa-arvoa siihen aikaan. Naisten asema tuohon aikaan oli monessa kohtaa huomattavasti heikompi kuin nykyään. Miestä sukupuolen perustella ei todella alennettu.
Mieti nyt vähän, ennen kuin kommentoit tällaista ihan hölmöä ja paikkaansapitämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin että miten pahasti normaalielämästä syrjäytynyt pitää miehen olla joka vetää niin syvät herneenpalot nenäänsä että jaksaa kymmenien sivujen ajan täysin pakkomielteisesti jankuttaa että miesspleinausta ei ole olemassa. Psykoottinen vai pelkästään syrjäytynyt?
Oletpa varovainen kun käytät sanaa jankuttaminen. Se on feminististä voimaantumista kuten juoruilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkittäjälle ylläolevasta Särmän videosta. Siinä puhutaan tietämättömyydestä ja siitä, että olisi hyvä, että opittaisiin myöntämään suoraan silloin kun asioista ei mitään tiedetä. Sopii tähän ketjuun kirjoittaneiden miestenkin katsoa ja ennen kaikkea kuunnella.
Idolisi monellakin tapaa.
Älykkäät ihmiset ovat kiehtovia. Sinä et kyllä kiehdo millään tasolla.
Nainen haluaa aina katsoa ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa tässä miesvihan kylvämisessä on se, että kärsijät ovat lopulta naiset.
Naiset tulevat aina ha ikuisesti olemaan fyysisesti miehiä heikompia, sille biologiselle faktalle me emme voi mitään..
Kannattaako itseään vahvempaa kiusata ja ärsyttää loputtomiin... no ei kannata. Kaikki tasa-arvon eteen saavutetut asiat valuu viemäristä alas jos me kasvatetaan poikia joita on vain vihattu koko elämänsä... luuletteko että ne sitten kohteelee naisia hyvin?
No miksi sä vihaat kasvattamaasi poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä te työttömät ja sairaseläkkeellä olevat tantat vaan ulisette ja valitatte elämänne vaikeuksia. Voivoi.
Haha mä oon kyllä ihan työajalla täällä.
Sosiaalitoimi?
Inssi. Vähän on huonot ja hiljaiset ajat teollisuudessa, oletkos kuullut?
Olisit laittanut palohenkilö.
Miksi ihmeessä olisin, kun en tee sitä työkseni? Ei kaikki täällä valehtele suuta täyteen, vaikka sinä niin teetkin.
Niin, nainen ei koskaan valehtele tai teesken
Ajatella että sukkien kutominen, kierrätys ja juoruilu tuottaa sitä niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu siis sullekin kun noin ihannoit ja täällä aikaa vietät.
Kantismuija ei pysty käsittämään että joku käväisee av:llä puhelimella ja ihan kaupungilla kävellessään kirjoittavat tänne kommentin. Ajatelkaa!
Niin, edes kaupungilla kulkiessas et malta pysyä meistä erossa. Aika suloista itseasiassa.
Käväisyn ja päivystämisen ero ei tietenkään aukea teille palstan kantiksille.
Tapasin baarissa miehen ja mentiin hänen kämpilleen. Kesken touhujen mies alkoi selittää, että suuseksissäkin pitäisi käyttää kondomia, ettei taudit leviä. Olen harrastanut seksiä yli 200 miehen kanssa enkä ole koskaan saanut suuseksistä tartuntoja. Ei päässyt jatkoon tuo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu siis sullekin kun noin ihannoit ja täällä aikaa vietät.
Kantismuija ei pysty käsittämään että joku käväisee av:llä puhelimella ja ihan kaupungilla kävellessään kirjoittavat tänne kommentin. Ajatelkaa!
Niin, edes kaupungilla kulkiessas et malta pysyä meistä erossa. Aika suloista itseasiassa.
Käväisyn ja päivystämisen ero ei tietenkään aukea teille palstan kantiksille.
🤡
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa miehen ja mentiin hänen kämpilleen. Kesken touhujen mies alkoi selittää, että suuseksissäkin pitäisi käyttää kondomia, ettei taudit leviä. Olen harrastanut seksiä yli 200 miehen kanssa enkä ole koskaan saanut suuseksistä tartuntoja. Ei päässyt jatkoon tuo mies.
No ei kyllä tuollaisen kanssa kannata jatkaa
Mulla oli valtavan itkuinen ja paha olo ja kipuilin kaikkien mun elämän asioiden kanssa. Satuin nyt vaan olemaan kahvilassa jossa kaikki traumat yhtäkkiä tuli pintaan. Siihen tuli sitten mies joka kysyi multa että mikä hätänä, onko kaikki oikein. Silloin mä oikein suutuin tälle manspleinaajalle että minä manifestoin kuule nyt tässä ongelmia ja minulla on täysi oikeus siihen koska olen ahdistunu! Tyypillinen setämies. Eikä ollut ainoa kerta kun minulle näin kävi.
🥱