Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla menee hermot miehen kanssa ku se ei saaaaatana osaa lausua tyttäremme nimeä!!!!!!

Vierailija
21.03.2007 |

Ja siis tyttö on jo 5kk, mutta edelleen vaan mankuu että MÄRIIIÄ!! MULLA PALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jäävuoren huippu! Sillä on joku pahemman luokan masennus, mutta ku se ei puhu eikä se voi tehä mitään meidän elämän puolesta.. mulla on tällä hetkellä 2 lasta hoidettavana... Mä oon niin loppu, oikeesti! Mä en kestä tätä ainaista haukkumista ja jopa mun siskon tekemä ruoka oli aivan paskaa, sano sen suoraan päin sen naamaa! Siitä on tullut ihan erilainen sen jälkeen ku tänne muutettiin...

Vierailija
22/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensi alkuunhan ketjun avaus tuntui lapselliselta turhan marisemiselta, mutta vaika ap on kertonut jo paljon muita ärsyttäviä asioita liitostaan, niin kaikki vaan haukkuu.

On varmaan kurjaa, kun tuttu mies ei täällä Suomessa enää käyttäydykään niin kuin ennen. On muuttunut melkein vieraaksi.

Uskon ettei tuo nimi juttu ap:tä edes häiritsisi jos kaikki muu olisi kunnossa. Se vaan oli sellainen jäävuoren huippu.

Toivotaan, että mies löytää jotain mielekästä Suomessa olemisesta. Oppisi vaikka kielen tai saisi suomalaisen kaverin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle, oletteko ajatelleet opettaa lapsenne kaksikieliseksi? Kumpikin puhuisi äidinkieltään lapselle. Omalta kohdalta voin sanoa, että olen hieman katkera, ettei meillä kotona puhuttu ruotsia, vaikka kumpikin vanhempi olisi sitä sujuvasti osannut.

Vierailija
24/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miesvalintas tehnyt

Vierailija
25/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli sillon alussa tosi paljon ystäviä, se otettiin jopa mukaan mun veljen puulaaki sählyjoukkueeseen vaikkei oo ikinä sählyä pelannut! Mutta nekin on nykyään täysiä kusipäitä, ihan järjestäen kaikki! Tuntuu, että sen ainuut sana tnykyään on asshole tai fuckhead jne... Se ei vaan suostu lähteen ilman mua ja tyttöä ja mä en lähde sinne enään. Minäkin olen laiska kun en ole vielä saanut kaikkia vauvakiloja pois vaikka aikaa on kulunut jo 5 kuukautta!! ok, 8kg jäljellä mutta ne nyt on tällä hetkellä mun pienin murhe.. Mihin on kadonnut se ihana ja iloinen mies??? Miten mä pääsen tästä uudesta eroon..?

Vierailija
26/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittanut sen puolesta duunipaikkoihin, hankkinut kavereita, opettanut sille järjestäen kaiken miten suomessa toimitaan, yrittänyt saada sen kouluun, hankkinu kurssipaikkoja..

Vierailija
27/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanteeni ei ole noin paha kuin sinulla, mutta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi