Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla menee hermot miehen kanssa ku se ei saaaaatana osaa lausua tyttäremme nimeä!!!!!!

Vierailija
21.03.2007 |

Ja siis tyttö on jo 5kk, mutta edelleen vaan mankuu että MÄRIIIÄ!! MULLA PALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö yhdessä ennen nimen antamista sopineet miten lausutte? Asialle ei paljon voi enää mitään.

Vierailija
2/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tää vaan jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vanhan koulukaverin (mies) vuosien jälkeen. Hän oli saanut lapsen. Ei ollut isä muistaa lapsensa nimeä!! Oli sen verta omituinen että en muista enää minäkään.

Vierailija
4/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä käy näin.. Onhan se suomessa asunutki jo 4 vuotta eikä muuta sano ku HEI!

Vierailija
5/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aika heikolla pohjalla teidän liittonne olla...

Vierailija
6/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

as ja omistaa neljä vuokrahuoneistoa. Hän puhuu aina " huyneistoistaan" . Mä en edes tajua, miten se saa vokaalinsa väännettyä sillä tavalla, ja miksi!?!

aaarg, kuinka voi pienet asiat särähtää korvaan!

Vierailija
7/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ku me sovittiin ja puhuttiin tästä hänen " är-viastaan" ja kaikki piti olla hyvin ennen ku lapsi edes syntyi, mutta nyt hän perui kaikki lupauksensa ja jatkaa tätä aina vaan!!

Vierailija
8/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun muuta ei oo niin..

Vierailija
9/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suomalainen niinkuin sovittiin! Ja nyt se ei ota kuuleviin korviinsa! Mun lapsesta tulee 2kielinen, mutta nimi on suomalainen!!

Vierailija
10/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yritäkään lausua sitä d-kirjainta. Tyttö jo kouluikäinen ja ei yhtään tykkää tuosta Iita muodosta. En kyllä minäkään. On korjattu moneen otteeseen nimeä, mutta on kuulemma niin vaikea lausua... Ennen kun Sokokset oli vielä City Sokoksia, niin senkin lausuivat " kity sokos" , kuulosti tosi kivalta :)

Vierailija
11/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo mitään kunnioitusta mihinkään mikä liittyy vähänkin mun kulttuuriini vaikka Suomessa asutaankin! Painuis helvettiin märiiiiöittensä kanssa!

Vierailija
12/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahden kulttuurin lapsella ole vaikeuksia ymmärtää, että suomen kielellä ja suomalaisille olen Lotta, englannin kielellä Emily.

Tämä sille, joka mietti mitä lapsikin ajattelee, jos äiti ja isä kutsuu eri nimillä.

Vierailija
13/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun omaa lastani pelkästään etunimellä, mies ja hänen sukunsa ensimmäisellä ja toisella nimellä... Kai se on heidän tapansa ja oikeastaan ihan hellyyttäväkin, vaikka aluksi vähän kummastutti... :)

Vierailija
14/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt taas vaan räjähti äsken kun se höösäs vauvaa kylppärissä. Se vaan jaksaa parkua koko ajan takas jenkkilään ja kaikki on täällä niin paskaa ja jne... Mä en jaksa!!

Vierailija
15/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lausuu sen pritse. Heh!

Vierailija
16/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa on! Kait sen on sitten vaan parempi lähteä takasin kotiin.. mä en sinne enään lähde! Nyt varsinkin kun on lapsikin.... Joo, mä oon paska ja valittava ämmä, tiedetään...

Vierailija
17/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme ensin 8 vuotta mieheni kotimaassa, missä kävin saman läpi. Sitten muutimme Suomeen, jossa mieheni kävi saman läpi.

Se menee ohi. Jos ei mene, kyseessä voi olla periamerikkalainen ylimielisyys...

Vierailija:

Tämä nyt taas vaan räjähti äsken kun se höösäs vauvaa kylppärissä. Se vaan jaksaa parkua koko ajan takas jenkkilään ja kaikki on täällä niin paskaa ja jne... Mä en jaksa!!

Vierailija
18/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokatapauksessa suomenkieliset tulee lausumaan sen nimen suomalaisittain Maria ja amerikankieliset jenkkityyliin, riippumatta mitä te olette keskenänne sopineet :)

Joten älä turhasta pulttaa. S on ihan loogista vaan jos isä puhuu muutenkin lapselleen englantia että lausuu sen nimenkin niinkuin se sillä kielell lausutaan. Ja sä oman kielesi mukaisesti.

Vierailija
19/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävuoren huippu! Sillä on joku pahemman luokan masennus, mutta ku se ei puhu eikä se voi tehä mitään meidän elämän puolesta.. mulla on tällä hetkellä 2 lasta hoidettavana... Mä oon niin loppu, oikeesti! Mä en kestä tätä ainaista haukkumista ja jopa mun siskon tekemä ruoka oli aivan paskaa, sano sen suoraan päin sen naamaa! Siitä on tullut ihan erilainen sen jälkeen ku tänne muutettiin...

Vierailija
20/27 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta paremman naisen itelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi