Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei tule lapseni lakkiaisiin

Vierailija
23.05.2025 |

Eläkkeellä oleva äitini ilmoitti, ettei ole tulossa lapseni lakkiaisiin, sillä he miesystävänsä kanssa päättivät aloittaa mökkikauden tänä viikonloppuna. 

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun mulla on jotain tosi tärkeää ja mullistavaa uutista jakaa äidilleni, hän sanoo nyt tulee Koko Suomi Leipoo / Viiden jälkeen / Tähdet tähdet! 

Vierailija
22/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin väittänyt provoksi ellei myös eläkkeellä oleva äitini olisi vastannut menevänsä juuri silloin mökille, milloin olisin toivonut hänen tulevan mukaani katsomaan häämekkoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajassamme on tämä laatu aistittavissa:

'minä mulle määmää, kaikki tänne nyt heti.

Ei kiinnosta, ei huvita, ei aikaa ---.'

Myös vanhemmissa ikäryhmissä.

Empatia ja yhteishyvän periaatteet

vähenevät vähenemistään. Raha ratkaisee.

Ohareiden tekeminen on todella ruma teko

läheiselle, etenkin lapselle. Lapset 

muistavat. He todellakin muistavat.

Vierailija
24/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään vanhemmat ei jaksa ajaa lapsenlapsensa rippijuhliin..kummasti saman pituista matkaa jaksaavat ajaa muualle.

Vierailija
25/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äitini tullut siskoni tyttären häihin. Ei jaksanut.

Vierailija
26/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mun äiti on ilmaissut suoraan lapsuudesta saakka, että toivoo, etten mene ikinä naimisiin tai perusta perhettä. 

Vierailija
27/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huonon mamman saanut lapsiraukka.  Otan osaa. Taidat kyllä puhua omiasi, ei kellään voi olla noin itsekästä äitiä ja mammaa. Toivottavasti antaa runsaan rahalahjan sentään lapsen lapselleen. 

Vierailija
28/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mun äiti on ilmaissut suoraan lapsuudesta saakka, että toivoo, etten mene ikinä naimisiin tai perusta perhettä. 

Mun äitini sanoi häissäni että älä sitten tee lapsia, hän ei niitä hoida (asiaan kuuluu että hoidatti itse omat lapsensa isoäideillä). Hän piti lupauksensa. Nyt hän on vanha ja yksin, ihmettelee miksi aikuistuneet lastenlapset eivät pidä yhteyttä.

Vierailija
29/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko, mitä sanoit hänelle lapsesi synnyttyä?

Vierailija
30/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt päättääkö, haluatteko isovanhempien pitävän yhteyttä vai ei? Yleensä täällä kovasti halutaan keskittyä vain omaan perheeseen ja pitää isovanhemmat ulkona. Ai, nyt halutaankin lahja eli rahaa.

Häh? Voitko kuvitella miten isovanhemmat pillastuisivat jos heitä ei kutsuttaisi lapsenlapsen lakkiaisiin?

Vierailija
31/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin väittänyt provoksi ellei myös eläkkeellä oleva äitini olisi vastannut menevänsä juuri silloin mökille, milloin olisin toivonut hänen tulevan mukaani katsomaan häämekkoja...

Ehkä se ajatteli joutuvansa maksajaksi, ja hänen mielipiteellään ei olisi kuitenkaan väliä.

P.S. Monennetko häät, jos äitisi on jo eläkkeellä, ehkä hän on jo kyllästynyt toistuviin häihisi

Vierailija
32/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on sairaalassa eikä kävele. Suoritan arkea pienten lasteni kanssa ilman äitini läsnäoloa. Teen surutyötä ja olen kateellinen teille, joilla on vielä äiti, joka voi mökkeillä, elää normaalia elämää

Vierailija
33/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä valitetaan? Olkoot tulematta!

Vierailija
34/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kehtaa sitä 80 v mummua lakkiaisissa paremman väen kanssa on hyvä valehdella ettei mummo halua tulla.  

Vierailija
35/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä osa vieraista tulee jo viikolla, koska viikonloppuna ovat kuulemma mökillään. Ihan sama. 

Aivan painajainen! Haluan viikolla siivota ja leipoa rauhassa. En todellakaan ottaisi vastaamaan yhtään mökkeilijää!

Vierailija
36/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini on sairaalassa eikä kävele. Suoritan arkea pienten lasteni kanssa ilman äitini läsnäoloa. Teen surutyötä ja olen kateellinen teille, joilla on vielä äiti, joka voi mökkeillä, elää normaalia elämää

No tulihan tämä kiintiövastaus. Yleensä vaan se äiti on jo kuollut. 

Vierailija
37/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleesta voi olla hyvä muisto. Tiedäm että äitini olisi halunnut tulla lapseni lakkiaisiin. Oli kuitenkin kuollut jo  yli 10 vuotta aikaisemmin.

Vierailija
38/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini ei olisi tullut edes lasteni ristiäisiin, jos sisko ei olisi melkein väkisin tuonut. 

Vierailija
39/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun aikuiset alkavat panemaan, siinä on vanhat penikat vaan tiellä.

Jos olisi kyseessä monogaminen perhe niin saattaisi ne penikoiden juhlatkin kiinnostaa.

Vierailija
40/89 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini ei olisi tullut edes lasteni ristiäisiin, jos sisko ei olisi melkein väkisin tuonut. 

Minua, mummoa, ei ole edes kutsuttu ristiäisiin.  Eikä koskaan käymään.  Nimi sentään kerrottu.  Kiitos siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi