Minulla on täydet työtunnit. Silti töitä käytännössä alle 4h/ pvä
Siisti sisätyö. Palkka tosin pieni, vain 2700€/kk brutto.
Kommentit (15)
Olisit tyytyväinen. Hyvä palkka olemattomaan työmäärään. Monessa työpaikassa ei työaika meinaa riittää, kun on koko ajan kiire. Turhaa itkua.
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta. Aika ei kulu ja mulla ainakin tympis joutenolo. Mulla on töissä tekemistä ja sit vaan kattoo kelloo, ai mähän pääsen kohta kotiin. Menipä tämäkin päivä äkkiä.
Nopeasti aika kuluu, teen omia juttujani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen. Hyvä palkka olemattomaan työmäärään. Monessa työpaikassa ei työaika meinaa riittää, kun on koko ajan kiire. Turhaa itkua.
Olenkin tyytyväinen. Usein töitä jopa alle neljä tuntia ja sekin aika hyvin leppoisaa. Silloinkin teen usein omia juttujani.
ap
Ottaisin tuon työn milloin vaan, ihan siedettävä palkka mielestäni. Tiedän, että töissäkin on monen mielestä kurja istua, jos ei ole mitään tekemistä, mutta minä pystyn vajoamaan haaveisiini. Kokaikaista työtä takana jo 25 vuotta, niin välillä olisi kiva päästä helpommallakin.
Mietipä että kuntoutujille yhtä lyhyt "työpäivä" ja millaista "palkkaa" saavat.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä että kuntoutujille yhtä lyhyt "työpäivä" ja millaista "palkkaa" saavat.
No he eivät ole työsuhteessa.
Mulla on ollut tommonen työpaikka aikaisemmin enkä ikinä tulis takaisin vastaavaan tai samaan työpaikkaan. Nimittäin en siedä niitä ihmisiä esim toimitusjohtaja on aivan perseestä, itseriittoinen sovinistinen tuuliviiri, joka pitää naisia kymnysmattoina ja haluaa jonkun autoedun. Jokin blondifetissi, palkkaa vain blondeja naisia, ei muita. Vaimonsakin on blondi. Muut ihmiset, hirveän yliuteliaita, varmaan jotain vakoojia selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tommonen työpaikka aikaisemmin enkä ikinä tulis takaisin vastaavaan tai samaan työpaikkaan. Nimittäin en siedä niitä ihmisiä esim toimitusjohtaja on aivan perseestä, itseriittoinen sovinistinen tuuliviiri, joka pitää naisia kymnysmattoina ja haluaa jonkun autoedun. Jokin blondifetissi, palkkaa vain blondeja naisia, ei muita. Vaimonsakin on blondi. Muut ihmiset, hirveän yliuteliaita, varmaan jotain vakoojia selvästi.
Pelottais joutua jäämään tommosen toimarin kanssa kahdestaan, varmaan raiskais selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ai, ikävää. Mulla esihenkilö työskentelee eri rakennuksessa 10km:n päässä. Tapaan häntä noin kerran viikossa. Hyvin rauhassa saa olla ja tehdä mitä huvittaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta. Aika ei kulu ja mulla ainakin tympis joutenolo. Mulla on töissä tekemistä ja sit vaan kattoo kelloo, ai mähän pääsen kohta kotiin. Menipä tämäkin päivä äkkiä.
Ei ole. Ite katon 11h yövuorosta sen 7-8h netflixiä tai muuta mukavaa päivystysluontoisessa duunissa. Ei tympäise pätkääkään. 2600-3200 netto kuussa.
- yökkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ite katon 11h yövuorosta sen 7-8h netflixiä tai muuta mukavaa päivystysluontoisessa duunissa. Ei tympäise pätkääkään. 2600-3200 netto kuussa.
- yökkö
Tämä on ihan päivätyö. Ei hoitajan työtä. Nettopalkka 2100€ ja vähän päälle. Pieni palkka, mutta työ kevyttä oleilua.
ap