opettaja pohtii, onko tiettyjen oppilaiden käytöksessä kyse miehuuden kriisistä. Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi vihata"
Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi pönkittää omaa identiteettiä joko sillä, että on tultava tosi rikkaaksi ja kuuluisaksi, tai sillä, että sitoutuu hämärään ideologiaan, jossa halveksitaan kaikkia erilaisia?
Kommentit (1377)
Mun mielestä armeijan käyneille pitäisi antaa perustulo ja antaa miesten olla rauhassa. Tuhansia vuosia miehiltä on odotettu työjuhtana olemista ja soturin roolia ja kaikki on pitänyt tehdä.
Olisko aika antaa miesten olla rauhassa ja valtiokin voisi lopettaa miesten riistämisen.
Antaisi miesten olla rauhassa Kuten se Konalan Kari siellä aurinkoisimmalla partsilla.
Se vie ne roskikset sitten kun aika tulee.
Miehille pitäsii antaa tasa-arvo. Ja naiset voisi opetella rakastamaan miehiä ilman että ne tekee mitään temppuja ja tuo aarteita niiden eteen. Rakastaa miestä kuten Disney-saduissa rakastetaan tasa-arvoisesti.
Miehet voisi oikeasti jättää rauhaan jo. Antaa miesten pelailla pelejä ja lopettaa ainaisen mene töihin vatvauksen.
Me ei mennä töihin enää koskaan. Tämä selvä.
Lue lisää Jokeri Liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli yllättynyt että feminismi synnyttää vastavoiman. Naiset kusi tämän kyllä aika totaalisesti. Tähän vielä islam ja Venäjän uhka päälle. Meille suomalaisille miehille suomalaiset naiset on #1 vihollinen. Naiset saavat sen turvallisuudentunteen tason, minkä ovat ansainneet.
Olet sairas.
Hän on rehellinen. Itse olet sairas vihatessasi miehiä ja kannattaessasi ideologiaa joka pyrkii miesten hävittämiseen maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lyöty oikein olan takaa viime vuosina, joten ei ihme, että syntyy vastareaktioita.
Pojat ansaitsevat parempaa kuin vihaisia esikuvia. Sieltä kaikki lähtee. Mutta näistä vihaisista alemmuudentuntoisista miehistä ei taida olla vastuunkantajiksi.
Ei ole tarjolla muita esikuvia. Ei pojille kelpaa esikuvaksi mikään Euroviisujen JJ. Pitää olla hyvällä tavalla maskuliininen mies. Jos sellaista ei ole tarjolla, niin tyhjiön täyttää Taten kaltaiset miehet.
Itsekin on ollut pakko kasvaa aikuiseksi. Hankkia koulutus, asunnot ja työpaikat ilman vanhempien tukea vielä.
Minua on pienenä koulukiusattu ilman syytä.
Ja silti en ole ollut väkivaltainen tai halunnut tappaa ketään.
Mikä näitä nuoria vaivaa? Elämä helpompaa kuin koskaan ja kaikki nokan edessä. Pullamössöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lyöty oikein olan takaa viime vuosina, joten ei ihme, että syntyy vastareaktioita.
Miehille ei ole opetettu riittävästi nöyryyttä, eikä ole pidetty riittävästi kuria. Siitähän nämä ongelmat kielivät. Ei niillä pojilla ole ongelmia, jotka ymmärtävät oikean ja väärän eron. Narsistinen, itsekäs kulttuuri on kaiken alkusyy ja sitä miehet itse ruokkivat.
Mitään nöyristelyä tai kuria ei tarvita, vaan normaali kasvatus normaalissa yhteiskunnassa. Just tällaiset poikien alistamisviestit lietsovat sitä käytöstä, jota artikkelissa kuvattiin. Olet iso osa ongelmaa.
Vinkki Suomen naisille:
Lopettakaa miesviha.
Onko nää joiden viesteihin ei voi vastata suoraan trolleja?
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt toki.
..eihän?
Vierailija kirjoitti:
"Ja tytöt tykkäsivät. Yksikään ei edes suuta avannut, kun näki luokkatoveria kuristettavan vieressä. Käänsivät katseen pois. Näiden suosittujen poikien suosiota tuo ei haitannut pätkääkään.
Tuota se koulunkäynti oli omassa lapsuudessani."
Tykkäsivätkö pojatkin, kun eivät puuttuneet kuristamiseen? Käänsivätkö hekin katseensa pois vai peräti hurrasivat vieressä? Olivatko he kaikki kiusaajia?
Ei. Mutta sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyajan tytöt ovat myös äärimmäisen hyviä henkisessä väkivallassa ja some mahtava foorumi levittää toista nolaavaa materiaalia."
Olen kaiken tuon huomannut. Kasvoin lähinnä naisten ympäröimänä, joten monet noista keinoista tuli tutuksi. Some onkin kuin suunniteltu tuollaista levittämään.
On helpompi syytellä toisia kuten tästäkin ketjusta nähdään, kun pitäisi vilkaista peiliin. Loistava esimerkki siitä millaisia roolimalleja te itse olette. Naiset selvittävät välejään vähän toisella tavalla, mm. levittämällä juoruja ja puhumalla selän takana vaikkapa työkavereista, joista eivät pidä. Suora konfrontaatio harvinaisempaa. Samasta eläimellisestä ja primitiivisestä käyttäytymisestä on kyse. Tunteet vievät ja looginen ajattelu on vaihdettu vapaalle.
Et ole tarpeeksi fiksu ollaksesi uskottava
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että "markkinoille" on avautunut paikka Andrew Taten kaltaisille tyypeille kaapata maskuliinisuus, ja vääristää miehen mallia.
Ei ole kyllä kovin hyvä poika/mies alunperinkään jos antaa naisvihamielisen ihmiskauppiaan kouluttaa itseään.
Hesarin viikon äärioikeistojankutusartikkeli vaan kyseessä.
Huvittavaa että hesari itse kavereineen mm. ylessä ei juuri muuta teekään kuin hokee nassea ja äärioikeistoa ja jopa tuota jutussa mainittua holo kaustia joka välissä. Sitten kun nuoriso poimii sanat omaan käyttöönsä ärsyttääkseen niillä opettajiaan niin vika onkin jostain syystä sen myyttisen äärioikeiston eikä hesarin ja muiden vasurien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ansaitsevat parempaa kuin vihaisia esikuvia. Sieltä kaikki lähtee. Mutta näistä vihaisista alemmuudentuntoisista miehistä ei taida olla vastuunkantajiksi.
Ei ole tarjolla muita esikuvia. Ei pojille kelpaa esikuvaksi mikään Euroviisujen JJ. Pitää olla hyvällä tavalla maskuliininen mies. Jos sellaista ei ole tarjolla, niin tyhjiön täyttää Taten kaltaiset miehet.
Juu, toxic mascunality pitää korvata intoxigating masculinityllä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on käytössä uskomaton määrä tapoja estää "vääristä" kommenteista tai aiheista keskustelu, ja lisää tuntuu tulevan joka kehityskierroksella. Lainauksia nää ei kuitenkaan saa korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhemmat kasvattivat, nyt poika laitetaan tutkimaan väkivaltaan kiihottavia kuvottavia tappoja omaan huoneeseen, kun mammojen pitää ehtiä vaikka palstailemaan.
Jotkut ovat helposti agioitavissa vaikka mihin.
Sanokaa niille edes, että tulevat kertomaan kun törmäävät somessa sellasille sivuille.
Eikös se ole hyvä, että pojat saavat olla "omia itsejään" ja tulla arvotetuksi sen perusteella, ei mamman feministisen aivopesun.
Missä se isä luuraa näissä perheissä? Mikä on se isän vastuu?
Ei ole sellaista, kun äiskä halusi lapsen, mutta ei miestä.
Ei, vaan mies oli. Jätettiin, koska ei halua osallistua kotitöiden tekoon ja kasvatukseen rahallisestikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että naiset ja tytöt ovat tässä avainasemassa? Poikien ajatusmaailma heijastelee sitä, mitä naiset ja tytöt ihailevat miehissä. Naiset ja tytöt tässä viimeiset pari-kolkyt ihailleet miehissä vääristyneitä asioita, enenevissä määrin, siten että Sex and the Citykin vaikuttaa kevyeltä verrattuna paskaan mitä naiset tuuttavat Tiktokista nykyään. Jos naiset ja tytöt muuttaisivat ihailemiaan asioita tervehenkisempään suuntaan, niin muutos näkyisi pojissa ja miehissä nopeasti.
M44
Tuo on ihan hyvä pointti, että miehet usein pyrkivät tekemään itsestään sellaisen, mitä he itse uskovat naisten haluavan. Se on toki sitten toinen asia, että ovatko miehet ymmärtäneet oikein sen, mitä naiset haluavat.
Olen ihmisenä ja miehenä aina ajatellut että ensisijaisesti pyrin kasvamaan itse sellaiseksi kuin koen pystyväni ja mikä tuntuu itsestäni luonnolliselta. Ajatus siitä että jokin ulkopuolinen joukko - tässä naiset - pelkällä olemassaolollaan määrittelisi tippaakaan sitä mikä minusta pitäisi tulla, tuntuu todella erikoiselta. Ja mitä taas pariutumiseen tulee, sama homma, eli ei minua kiinnosta mitä "naiset" minusta ajattelevat vaan mitä puolisoni minusta ajattelee
"Ei, vaan mies oli. Jätettiin, koska ei halua osallistua kotitöiden tekoon ja kasvatukseen rahallisestikaan."
Väärin. Äiti halusi lapsen hinnalla millä hyvänsä. Ei vaan halunnut lapselle isää...
Huomaa, että en puhu sinusta
Kyllä, miehuus on kriisissä koska miehillä ei ole enää mitään arvoa naisille.
Yhteiskunnalle miehet ovat vero-orjia ja tykinruokaa.
Niinhän osa naisistakin ottaa suhteessa sen justiinan roolin, alentavat miehensä yhdeksi lapsista ja odottavat samanlaista kohtelua kuin ystävättäriltään. Missä miehen tila.
Samalla: vain naiset ovat oikeassa asioista. Miesten (vääriä) mielipiteitä ei tule kunnioittaa.