Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opettaja pohtii, onko tiettyjen oppilaiden käytöksessä kyse miehuuden kriisistä. Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi vihata"

Vierailija
22.05.2025 |

Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi pönkittää omaa identiteettiä joko sillä, että on tultava tosi rikkaaksi ja kuuluisaksi, tai sillä, että sitoutuu hämärään ideologiaan, jossa halveksitaan kaikkia erilaisia?

https://www.hs.fi/feature/art-2000011126649.html

Kommentit (1377)

Vierailija
621/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäoikeudenmukaisuuden tunteesta kasvaa aika moni ikävä asia. On se sitten oikeutettu epäoikeudenmukaisuus tai itse kehitetty.

Sehän monessa on takana. 

Vierailija
622/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet keskimäärin eivät murhaa naisia."

Eivät tietenkään. Jokainenhan sen tietää. Murha on äärimmäinen väkivallanteko ja siksi aina harvinainen.

Muut väkivallan muodot ovat sitten kyllä paljon yleisempiä, myös miehillä.

Ei kaikki naiset jonota murhaajien sellin ovella, mutta paljon yleisempää on että hakeutuvat jonkin muun rikollisen seuraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieno olkiukko minkä rakensit. En tiedä mitä naiset ajattelevat eikä kauheasti edes kiinnosta äitiä, siskoa ja työkavereita lukuunottamatta."

Hetki sitten kyllä mielestäsi tiesit jos katsot omia viestejäsi hieman taaksepäin.

Vierailija
624/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitset siis siirtää maalitolppaa. Tämä selvä. Naisasiaunioni puhuu mielestäsi siis totta. Julkaisetko piakkoin todennäköisyysteorian mullistavat teesisi vai vaahtoatko mielummin tällä palstalla?

Itse ainakin pelkäisin siellä metsässä enemmän miestä kuin karhua. 

Ja joku väitti että juttu oli vain heitto jota ei tule ottaa vakavasti. Yllä esimerkki ihmisestä joka uskoo moista valhetta.

Vierailija
625/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorison on aina pyrittävä muuttamaan maailmaa, what are you

Aina nuoret ovat olleet tärkeä muutoksen voima, se on totta, mutta kai sillä nyt on väliä että millaista muutosta haetaan? Ei kaikki muutokset onnistu ja hyvä niin. Muuten meilläkin natsitervehdittäisiin ja kaasutettaisiin vähemmistöjä.

tuollainenhan on nykyisin nuorison mielestä "based"

Siksi AIKUISTEN TEHTÄVÄ ON OPETTAA NUORISOLLE MAAILMASTA EIKÄ ULKOISTAA SITÄ SOMELLE TAI KOULULLE.

Eli kysymys niille lasten vanhemmille: mihin se kasvatus jäi? Mikä oli tärkeämpää, kun piti jättää lapset oman onnensa nojaan?

Vierailija
626/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset siis siirtää maalitolppaa. Tämä selvä. Naisasiaunioni puhuu mielestäsi siis totta. Julkaisetko piakkoin todennäköisyysteorian mullistavat teesisi vai vaahtoatko mielummin tällä palstalla?

Ja joku väitti että juttu oli vain heitto jota ei tule ottaa vakavasti. Yllä esimerkki ihmisestä joka uskoo moista valhetta.

Miten kyseessä on vale, perustele? Minä kerron asiasta, joka minua pelottaa. Miten sinä voit määritttää sen valeeksi?

Vierailija
627/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään naista joka kehuisi miten kohdistaa vaikka lapsiin tai vammaisiin väkivaltaa. Miehet sen sijaan ovat niin sa*istisia ja sairaita että tekevät niin. Se on jännä miten ette kykene näkemään tätä miesten pahuutta. Mies on lutuinen uhri, kaikki on aina muiden vika.

Ettekö näe tätä sairasta käytöstä? Tämän takia en ole miesten kanssa missään tekemisissä. Ta**avat tuosta vain ja perään vain uhriutuvat.

Missä se naisvihan tuomitseminen viipyy? Ei minulle anneta lupaa ta**aa miehiä, vaikka miehet ovat pilanneet elämäni.

Mihin sinä lupaa tarvitset?  Pohjaton vihasi riittää kyllä, anna mennä!  Tapa se sikasortajamies!  Se nuori poikakin joka kävelee kadulla vastaan voi olla sellainen, tapa se!

Vierailija
628/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole taustalla klassinen ongelma, että supistuvien resurssien vallitessa, demonisoidaan 'alempiarvoisia',  jotta itselle jää enemmän resursseja.

Suomeksi: akat hellan ja nyrkin väliin, ja työpaikat miehille, koska mies on Mies.

Vierailija
629/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oli jo 80-luvulla meininki, että pahimmat koulukiusaajat, alistajat ja k-päät olivat tyttöjen suosiossa. Ihmettelin asiaa ja ihmettelen edelleen vanhana boomerina.

Niiden tyttöjen, joihin kiinnitit huomiota. Oli siellä meitäkin, jotka pitivät noita pelottavina ja oksettavina emmekä olleet kanssaan tekemisissä enempää kuin koulutyö vaati. Mutta eihän sille mitään voi, jos vain ne bimbotytöt kiinnosti.

Sikäli minä ihmettelen näitä, joita ei näytä mikään muu elämässä kiinnostavan kuin se, onko tyttöjen/naisten suosiossa. Kai se sitten noinkin vain on joillekin pojille/miehille eikä ihme, että on sitten vaikea elämä tiedossa, kun ei sitä toisten huomiota voi pakottaakaan.

Minä lähinnä vihasin niitä luokkani / kouluni suosit

Samanlaisia sekopäitä oli suositut tytöt.

Surullista kuulla

-sejollevastasit

Vierailija
630/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole taustalla klassinen ongelma, että supistuvien resurssien vallitessa, demonisoidaan 'alempiarvoisia',  jotta itselle jää enemmän resursseja.

Suomeksi: akat hellan ja nyrkin väliin, ja työpaikat miehille, koska mies on Mies.

Tätähän feministit ovat tehneet vuosikymmeniä, nyt pojat oireilevat ja miehet ovat luovuttaneet.

Vierailija
631/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorison on aina pyrittävä muuttamaan maailmaa, what are you

Aina nuoret ovat olleet tärkeä muutoksen voima, se on totta, mutta kai sillä nyt on väliä että millaista muutosta haetaan? Ei kaikki muutokset onnistu ja hyvä niin. Muuten meilläkin natsitervehdittäisiin ja kaasutettaisiin vähemmistöjä.

tuollainenhan on nykyisin nuorison mielestä "based"

Siksi AIKUISTEN TEHTÄVÄ ON OPETTAA NUORISOLLE MAAILMASTA EIKÄ ULKOISTAA SITÄ SOMELLE TAI KOULULLE.

Eli kysymys niille lasten vanhemmille: mihin se kasvatus jäi? Mikä oli tärkeämpää, kun piti jättää lapset oman onnensa nojaan?

Mutulla tulee mieleen heti pari: työelämän vaativuuden kasvu, some, ikuisen nuoruuden tavoittelu.

Vierailija
632/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kauheasti näy naisvihan tuomitsemista! Miten selitätte tämän, kerta miehet ovat niin inhimillisiä? Teidän mukaanhan miehet ovat draamatonta ja mutkatonta seuraa? Miksi he sitten sekoavat näin ja vihaavat teitä näin paljon?

Miksi suositte poikia kun hehän ovat sairaalloisia! Tässä näette mitä naisvihanne saa aikaan.

Vierailija
633/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyajan tytöt ovat myös äärimmäisen hyviä henkisessä väkivallassa ja some mahtava foorumi levittää toista nolaavaa materiaalia."

Olen kaiken tuon huomannut. Kasvoin lähinnä naisten ympäröimänä, joten monet noista keinoista tuli tutuksi. Some onkin kuin suunniteltu tuollaista levittämään.

Vierailija
634/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ainoa tiketti ulos "rottakilapailusta" on tulla rikkaaksi ja kuuluisaksi, itsehän olemme pelimme rakentaneet.

On toinenkin. Omin ehdoin lähtee tästä maailmasta. Tuo tulee yleistymään räjähdysmäisesti.

Vierailija
635/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hieno olkiukko minkä rakensit. En tiedä mitä naiset ajattelevat eikä kauheasti edes kiinnosta äitiä, siskoa ja työkavereita lukuunottamatta."

Hetki sitten kyllä mielestäsi tiesit jos katsot omia viestejäsi hieman taaksepäin.

Pahoittelen, jos lukemisen ymmärtämisesi on tällä tasolla, mutta en missään vaiheessa kuvaillut tietäväni naisten ajatusmaailmaa. Kuvailin omia ajatuksiani.

Maailma on varmasti jännä paikka, kun kaiken pystyy ymmärtämään tai lukemaan väärin.

Vierailija
636/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on juuri taas yrittänyt tappaa naisia ja silti vain suojelette poikia ja miehiä. Näin sairas olento on mies!

Missä miehet tuomitsevat naisvihan? Etsikää yksikin kommentti jossa nämä sairaat paskat tuomitsevat Andrew Taten ja puukottajan!

Todistatte koko ajan miten sairaita pojat ovat. Ihan läpeensä sekopäitä. Tätä se tekee kun suosii poikia, puukosta tulee!

Vierailija
637/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kasvuikäiset pojat tuollaiseen viestintään suhtautuvat?"

Kaksi vaihtoehtoa. Joko alkavat vihaamaan tai murtuvat ja luovuttavat. Elämän suhteen siis. Ja ne aikuiset katsovat vierestä. Niin kuin ovat aina tehneet.

Vierailija
638/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nykyajan tytöt ovat myös äärimmäisen hyviä henkisessä väkivallassa ja some mahtava foorumi levittää toista nolaavaa materiaalia."

Olen kaiken tuon huomannut. Kasvoin lähinnä naisten ympäröimänä, joten monet noista keinoista tuli tutuksi. Some onkin kuin suunniteltu tuollaista levittämään.

Pojat ne ovat hirveimpiä! Miehet ovat tutkitusti vihamielisimpiä, menkää lukemaan tutkimuksia.

Näettekö, miten miehet kääntävät taas oman väkivaltansa pois? Ihan turha ihmetellä miksi pojat jäävät yksin. Väkivaltaisia paskoja jotka eivät edes yritä tehdä väkivallalle mitään. Minä minä minä minä.

Hyi olkoon miten te akatkin pystytte rakastamaan näitä käärmeitä! Puukosta vain tulee.

Vierailija
639/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän feministit ovat tehneet vuosikymmeniä, nyt pojat oireilevat ja miehet ovat luovuttaneet.

Pointti onkin siinä, mitä hallitus aikoo tehdä, jotta ihmiset uskoisivat taas tulevaisuuteen? Sukupuoleen katsomatta. Nyt tuntuu vaan tiukentuvan, kukkaronnyörit, ja asenteet.

Vierailija
640/1377 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten kasvuikäiset pojat tuollaiseen viestintään suhtautuvat?"

Kaksi vaihtoehtoa. Joko alkavat vihaamaan tai murtuvat ja luovuttavat. Elämän suhteen siis. Ja ne aikuiset katsovat vierestä. Niin kuin ovat aina tehneet.

Miksi pojat ovat näin surkeita paskoja? Tytöt pärjäävät kaikessa vaikka heitä sorretaan ja vihataan jopa omissa perheissä. Eivät he kitise ja uhriudu, vaan tekevät läksynsä.

T. Tyttöjen YLPEÄ äiti!