Mies haluaa salailla väkivaltaisuuttaan
Erotaan miehen pitkäaikaisen aggressiivisuuden vuoksi, mikä lopulta äityi väkivallaksi. Mies haluaisi pitää eron syyn tutuilta salassa, ja on levittänyt itse väittämää että haluan erota jonkun oman kriisini takia. Ei minulla ole tarvetta alkaa pilaamaan miehen mainetta ja elämää, mutta tuo että hän valehtelee minusta ja tekee itsestään uhrin on vähän liikaa. Mitä mieltä, miten toimia?
Kommentit (46)
Itse olen väkivaltainen mies. En edes salaile sitä. Olen rikollinen ja käytän väkivaltaa tarvittaessa. Eipä paljoa kukaan hypi silmille.
Voisit nostaa kunnianloukkaus syytteen miestä vastaan, kun satuilee sinusta.
Lisäksi rikosilmoituksenväkivallasta, jos on sinua pahoinpidellyt.
Helpointa on muuttaa maisemaa ja olla minimit tekemisissä miehen lähipiirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen väkivaltainen mies. En edes salaile sitä. Olen rikollinen ja käytän väkivaltaa tarvittaessa. Eipä paljoa kukaan hypi silmille.
Kun et sitä salaile niin liikut piireissä, joissa väkivalta on tavanomainen tapa ratkaista ongelmia. Tavalliset ihmiset onneksi yleensä ymmärtävät välttää väkivaltarikollisiksi tiedettyjen seuraa.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Helpointa on muuttaa maisemaa ja olla minimit tekemisissä miehen lähipiirin kanssa.
Ketään ei kiinnosta tuollaiset kunnianloukkaus syytteet tyyliin "Yhyy toi loukkasi minua" Tajuatko kuinka kuormitettu Suomen oikeuslaitos on tuollaisten takia. On varmaan tärkeämpääkin tekemistä kuin selvittää tuollaisia. Puoliakaan ei edes tutkita.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et sitä salaile niin liikut piireissä, joissa väkivalta on tavanomainen tapa ratkaista ongelmia. Tavalliset ihmiset onneksi yleensä ymmärtävät välttää väkivaltarikollisiksi tiedettyjen seuraa.
Ei minua kiinnosta niin sanottujen "tavallisten tai normaalien" seura muutenkaan. Halveksun sellaisia teeskentelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta tuollaiset kunnianloukkaus syytteet tyyliin "Yhyy toi loukkasi minua" Tajuatko kuinka kuormitettu Suomen oikeuslaitos on tuollaisten takia. On varmaan tärkeämpääkin tekemistä kuin selvittää tuollaisia. Puoliakaan ei edes tutkita.
Mutta, jos mies tämän teksi niin sitten kiinnostaisi vai? Meillä on verorahoin maksettu oikeuslaitos täällä - ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa sen käyttämisestä. Ennemmin täällä on onglemana se miten ihmiset liian herkästi raportoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos mies tämän teksi niin sitten kiinnostaisi vai? Meillä on verorahoin maksettu oikeuslaitos täällä - ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa sen käyttämisestä. Ennemmin täällä on onglemana se miten ihmiset liian herkästi raportoivat.
Pikemminkin pitäisi katsoa peiliin jos joka sanomisesta loukkaantuu. Jos ei suoraan sanomista kestä mene vaikka narun jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muutin avoeron jälkeen maisemaa, eli myin asuntoni, vaihdoin työpaikkaa ja otin salaisen puhelinnumeron. Aina vaan ex-avokin veli tai joku muu sukulainen näki minut ja kertoi missä asun tai missä on minut nähnyt.
Kahdeksan pitkää vuotta tämä antisankari seurasi kadulla ja kyttäsi tuntikaudet parkkipaikalla. Tuli nuuskimaan kotitaloni rappukäytävään. Olisi kai pitänyt vaihtaa maisemaa vähän pidemmälle kuin 40 km päähän.
Eli ei näistä välttämättä helpolla eroon pääse!
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen ei lopeta väkivaltaansa eron myötä, vain muoto muuttuu.
Suhteessa saat henkistä väkivaltaa ja ilmeisesti fyysistäkin, suhteen jälkeen yleensä epäsuoraa. Maineen lokaamista, ym.
Sitten jos itse kerrot totuuden niin kukaan ei usko sinuakaan, kosk tarinoita on nyt 2. Ja tutkimusten mukaan se kenen tarinan kuulee ekana, kuulija yleensä uskoo, eli tässä se joka lyö ensin, yleensä voittaa.
Itselle kävi sama juttu ja mies tuhosi käytännössä koko silloisen elämäni.
Paras mitä voi tehdä on katkaista välit kaikkiin sellaisiin tahoihin, ketä mies myrkyttää sinua vastaan -> tämä johtaa siihen että se myrkky jää sinne heidän suhteeseensa. Toksiset ihmiset tappavat lopulta toinen toisensa, kun eivät pääse karkuun sitä myrkkyään.
Jos siis pystyt, niin mene vaan eteenpäin.
Toki sitten jos korviisi kantautuu joku todell räikeä rikoksen t
En koe, että ne ihmiset olisivat myrkyllisiä, kenelle mies on tätä tarinaansa sepittänyt. Osa on yhteisiä ystäviä pitkältä ajalta, ja onhan tuo ihan uskottavan kuuloinen syy, uskottavampi kuin kuulla että tuttu mies olisi muka väkivaltainen. Siksikin on iso kynnys kertoa avoimesti oikeaa syytä. Haluaisin vain päästä eroon koko ihmisestä.
-Ap
Antaa olla. Paras että pysyy vaan kaukana siitä, estää ja on hiljaa. Ei tule enempää ongelmia miehestä. Ja homma on ohi lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos eli jos häviää oikeudessa niin päätyy maksamaan molempien oikeuskulut ja asianajajien palkkiot. En suosittele.
Pahoinpitely on yleisen syyttäjän asia.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Valehtelisitko parisuhteen päättymisen syistä ap:n kuvaamassa tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelisitko parisuhteen päättymisen syistä ap:n kuvaamassa tapauksessa?
Tietysti valehtelisin jos se auttaisi minua. Röyhkeys ja itsekkyys kannattaa. Ei kannata olla kiltti alistuja kuin minä joskus nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta niin sanottujen "tavallisten tai normaalien" seura muutenkaan. Halveksun sellaisia teeskentelijöitä.
Uuniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuniin!
Eiköhän sellainen kiltti tavisnormo olisi tuupattu sinne uuniin ensimmäisten joukossa.
Nainen ei halua pilata väkivaltaisen miehen mainetta jotta muut naiset saisi mieheltä turpaan myös. Olet kyllä ihana nainen kun et kerro miehestä muille koska tuollaisia miehiä naiset just haluaa.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa näköjään kuitenkin niin paljon, että vaivauduit provoilemaan asiasta tavisten keskustelussa. Todellinen 1% ei mainosta tekemisiään av-palstalla sillä hän ei hae muiden hyväksyntää eikä edes reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa näköjään kuitenkin niin paljon, että vaivauduit provoilemaan asiasta tavisten keskustelussa. Todellinen 1% ei mainosta tekemisiään av-palstalla sillä hän ei hae muiden hyväksyntää eikä edes reaktioita.
Kiinnostaa, on hauskaa katsella tiukkapipoisten normojen reaktioita asiasta. Tykkään provosoida sellaisia typeryksiä ja juntteja ihan arkielämässäkin.
Toivottavasti teit hänestä useita rikosilmoituksia.
Julkaise kopiot rikoslmoiuksista - peitä osittain hänen nimensä. Varoituksia seuraaville uhreille.
Mitä ihmiset täällä sössöttää jostain kunnianloukkauksesta. Se, että mies on ensin kertonut valheellista tietoa on kunnianloukkaus jo itsessään. Jos tämä mies nyt jostain aivokuolleesta syystä haluaisi haastaa ap:n oikeuteen valheen korjaamisesta, niin hän itse syyllistyisi pahoinpitelyn ja kunnianloukkauksen lisäksi vielä perättömän lausuman antamiseen viranomaismenettelyssä, väärään ilmiantoon, oikeudenkäytön vääristämisestä (tää on sellainen, joka voimistaa kokonaistuomion rangaistuksia paljon)