Mies haluaa salailla väkivaltaisuuttaan
Erotaan miehen pitkäaikaisen aggressiivisuuden vuoksi, mikä lopulta äityi väkivallaksi. Mies haluaisi pitää eron syyn tutuilta salassa, ja on levittänyt itse väittämää että haluan erota jonkun oman kriisini takia. Ei minulla ole tarvetta alkaa pilaamaan miehen mainetta ja elämää, mutta tuo että hän valehtelee minusta ja tekee itsestään uhrin on vähän liikaa. Mitä mieltä, miten toimia?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen väkivaltainen mies. En edes salaile sitä. Olen rikollinen ja käytän väkivaltaa tarvittaessa. Eipä paljoa kukaan hypi silmille.
Kun et sitä salaile niin liikut piireissä, joissa väkivalta on tavanomainen tapa ratkaista ongelmia. Tavalliset ihmiset onneksi yleensä ymmärtävät välttää väkivaltarikollisiksi tiedettyjen seuraa.
Kyllä sitä väkivaltaa käyttää ihan "tavallisetkin" ihmiset. Jos olet noin kujalla maailman menosta niin kannattaisi olla kommentoimatta.
Pahoinpitely on väkivaltarikos joten pahoinpitelijä on väkivaltarikollinen eikä "tavallinen" ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset ole tyhmiä. Tuo edellinen neuvo on hyvä. "Ei minulla ole kriisiä"
Haluan eron väkivaltaisen mieheni aiheuttaman kriisini takia.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain anopin ja apen vihat ikuisesti niskaani, kun kerroin heille miehen olleen minua kohtaan väkivaltainen. Valehtelin kuulemma. Hoh.
Mitä väliä vaikka vihaavat?
Niin ne kaikki aina yrittää painostaa naisen salailemaan. Miksi olet salaillut ylipäänsä asiaa? Älä suostu tuohon. Toisaalta, mihinkä koira karvoistaan pääsisi, tulee hyvin todennäköisesti pieksämään uuttakin puolisoaan. Toivottavasti hän on rohkeampi, ja pistää miehen vastuuseen teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot kaikille ja vaikka laitat omaan someesi, että sinulla ei ole mitään henkilökohtaista kriisiä. Valitettavasti Suomessa ei voi sanoa ystäväpiirilleen, että on eronnut väkivaltaisesta liitosta, vaikka olisi lääkärintodistukset, lähestymiskiellot ja oikeuden päätökset, koska Suomessa saa kunnianloukkaussyytteen myös oikean tiedon levittämisestä. Mutta miehen levittämät perättömät huhut saat toki oikaista.
Sulla nyt menee asiat vähän sekaisin. Ei ole kunnianloukkaus kertoa, että on eronnut parisuhteesta väkivallan vuoksi. Toi totuuden levittäminen mihin viittaat tarkoittaa tilannetta, jossa levitetään esim. arkaluontoisia lääketieteessä tms. vahingoittamismielessä.
Vaikka ap sanoisi, että on eronnut väkivallan vuoksi, niin manipuloiva mies kääntää sen niin, että kyse on ap:n harjoittamasta väkivallasta.
Kyllä sitä väkivaltaa käyttää ihan "tavallisetkin" ihmiset. Jos olet noin kujalla maailman menosta niin kannattaisi olla kommentoimatta.