Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää paikkansa ja tarkoituksensa maailmassa?

Vierailija
17.05.2025 |

Ei tiedä kuka oikeasti on.

Ei tiedä mitä haluaa.

Ei tiedä mihin suuntaan milloinkin mennä.

Ei tiedä mikä tarkoitus omalla olemisella on tässä maailmassa. 

Mistä valaistuminen kaikkeen löytyy?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla mikä kiinnostaa. Yleensä on joku haisu siitä mistä itse tykkää. Mua kiinnostaa esim retkeilyharrastus mutta en pääse puusta pitkälle kun en koskaan "kunnolla" lähde patikoimaan (teen lähinnä päiväretkiä). Luulen silti että tykkäisin. Pitänee varmaan lähteä ensin jollekin matalan kynnyksen porukkavaellukselle ja siitä alkaa rohkaistumaan jne :) N33

Vierailija
2/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimalla maailmaa, olemalla utelias. Kokeilemalla eri asioita oppii tietämään mistä pitää ja mistä ei. Valaistuminen on harvoille ja valituille, mutta ajanmyötä voi löytää itsensä ja oman paikkansa maailmankaikkeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sitä kotona neljän seinän sisällä valaistuu. Elämä tapahtuu tuilla ulkona :)

Vierailija
4/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin sitä kotona neljän seinän sisällä valaistuu. Elämä tapahtuu tuilla ulkona :)

*tuolla 

Vierailija
5/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasse..

Petä ihmisiä ja mieti jälkeen..

Vierailija
6/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettimällä joskus mikä kiinnostaa ja mikä ei kiinnosta. Aidosti. Ideoita voi tulla tai messut, kirja, video. Joku vinkki. Joskus ihminen vain on, elää.

Vierailija
7/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelen, että kaikilla on joku taito tai lahjakkuus, jolla olisi hyvä olla sija elämässä. ammatti tai lahja kuten vaikka laulutaito ja sen hyödyntäminen ja muille esiintyminen.

sitten ajattelen, että ympärillä on ihmisiä, joita voi jeesiä.esim jeesus usein mainitsee lähimmäinen sanan. jos sulla on leipäjono esim asunnon lähellä ,voit lahjoittaa sinne ruokaa jne.tässä tulee paljon merkitystä ja tarkoitusta elämälle, jo näin toimimalla.